Op m'n afgelopen vlucht van CDG naar AMS was er een forse, lange Nederlandse man van zo'n 70 jaar oud flink aan het voordringen bij de SkyPriority rij. Ik vloog met m'n ouders, en maakte de opmerking naar ze "nou, die meneer heeft flinke haast". Waarop hij reageerde: "Ik kan u verstaan hoor! Maar wees gerust, het vliegtuig vertrekt niet voordat u ook aan boord bent hoor" (dringt ook ons voor).
Düsseldorf, Krakau en billund, discussies over downgrades van af naar hop. Omgeboekt worden en je xp’tjes niet krijgen. Echte xp runners preferen toch enkel world business class op fatsoenlijke bestemmingen zoals dubai enz ipv die europese pauper zooi??? Of ben ik dan de enige?
In mijn situatie in december correct. Retourtje AMS-CDG-DXB in La Premiere geboekt. Ik geloof dat het 220 XP oplevert. Hebben ze op mijn terugvlucht een 777-200 plots ingezet en gedowngrade naar BC. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Dan maar dagje langer in Dubai...de dag erna gelukkig weer een Triple7-300 (en dus La Premiere). Ik schrok al dat ik BC terug moest vliegen...
Weh ne klets die paupers..... alsof je puppy aan het ruften is en je geeft je butler de schuld van de stank....
Heb ik ook vaak last van. 12 stoelen business in het vliegtuig maar wel 30 personen in de rij staan voor sky priority. Gelukkig handhaven ze soms op CDG dus zone 1 eerst voor zone 2….
Laatst nog, echt heerlijk. Ze houden een vol vliegtuig zelfs op zodat je nog even dat glaasje bubbles kan leegdrinken. Verspilling is natuurlijk zonde.
Is vliegen met de Delta A350 zo de moeite waard dat je 2 uur omvliegt? Ik moet naar de westkust. Ik kan kiezen tussen een route met A350 en met de A330 (of 777 KLM). De 777 vind ik sowieso ruk in Business. De A330 van Delta is een beetje gaar, maar zijn op zich wel fijne stoelen. Maar die suites trekken mij wel Kost dus 2 uur extra reistijd. De moeite waard, of is het een gimmick?
Ik zou het doen. Heb die A350 suites een keer gevlogen en vond het een heerlijke ervaring. Weet alleen niet hoe de service momenteel is bij Delta (uit plastic glazen drinken is voor het volk nietwaar ;-) ).
Nog meer keuzes. Terug kan ik een 787-9 of 787-10 nemen, beide KLM. Ik dacht dat die een gelijk product hadden, blijkt de -10 nieuwe stoelen te hebben Die ga ik ook maar eens proberen.
Van mij mogen ze zo'n muur bouwen..dat houdt het irritante toiletbezoek van eco pax in buss tenminste tegen...
Gisteren gevlogen in de 10 met de nieuwe BC stoelen. Conclusie: nog steeds ruk, behoorlijk slapen lukt echt niet. Geen matrasje, dun kussentje. Nee, de BC van KLM kan nog veel verbetering gebruiken.
Triple 7 van KLM is echt een schande qua BC. Die zou ik als de pest vermijden. Ik probeer echt altijd iets anders te boeken. Tenzij het niet anders kan.
Ik ben gewoon aan een glas champagne toe als ik mijn koffer heb weg gestopt. En een tweede als het vliegtuig net is opgestegen. Dat scheelt heel wat petflessen water en daarmee CO2 uitstoot! Het wordt hoog tijd dat deze (noodzakelijke) services weer worden ingevoerd!