Blowhards' Business: hier mag je vrijuit opscheppen

Discussie in 'Nieuw bij insideflyer.nl' gestart door Krabnov, 21 feb 2020.

  1. Thijsk

    Thijsk Silver Member

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    1.193
    Trofeepunten:
    203
    Beide valide punten.

    Wat dacht je van IPB'ers die een eerste selectie krijgen uit de aangeboden maaltijden, waardoor jouw keus er niet meer is.

    Ik vind het nu affreus dat er zo weinig vluchten vanaf Schiphol naar de US vertrekken, waardoor ik veel minder keus heb in vliegtuigen. Ik blief alleen maar Airbus A350 te vliegen, of gulfstream natuurlijk ;)
     
    Urbanjazz vindt dit leuk.
  2. Bjorn

    Bjorn Silver Member

    Berichten:
    531
    Leuk Bevonden:
    712
    Trofeepunten:
    123
    Krijg je een mailtje van AMEX over de Platinum cashback. Wat blijkt, je krijgt maar €200 euro terug.. Had minstens 2 nulletjes extra verwacht. Armoe..
     
    Ruut vindt dit leuk.
  3. MrEhrmantraut

    MrEhrmantraut Blue Tier

    Berichten:
    102
    Leuk Bevonden:
    234
    Trofeepunten:
    43
    ROFL de platinum kaart is zo voor wannabe plebs. En dan ook nog beetje lopen schooien voor extra miles met zo een referral link :p

    Nee @Boudewijn kan vast bevestigen dat beetje serieuze zakenman toch op z'n minst een centurion in z'n binnenzak heeft.
     
    Boudewijn, Urbanjazz, 7Dave en 5 anderen vinden dit leuk.
  4. Boudewijn

    Boudewijn Blue Tier

    Berichten:
    198
    Leuk Bevonden:
    278
    Trofeepunten:
    63
    ;-)
    Altijd minimaal 2 he. 1 voor privé en 1 voor zakelijk. En nog een groen kaartje aan hetzelfde account: Je komt soms op plekken waar je niet te veel wil opvallen.
     
    LordH, Ruut, Ambtenaruh en 4 anderen vinden dit leuk.
  5. Godenzoon14

    Godenzoon14 Silver Member

    Berichten:
    1.613
    Leuk Bevonden:
    3.229
    Trofeepunten:
    508

    Bijgevoegde bestanden:

    Krabnov, Ambtenaruh, Ready2Board en 25 anderen vinden dit leuk.
  6. ErikBenjamin

    ErikBenjamin Silver Member

    Berichten:
    503
    Leuk Bevonden:
    584
    Trofeepunten:
    348
    Skeere mensen :D
     
    Krabnov, Miya, JustinCase en 9 anderen vinden dit leuk.
  7. Bijzonderetickets

    Bijzonderetickets Silver Member

    Berichten:
    1.314
    Leuk Bevonden:
    3.206
    Trofeepunten:
    483
    Shaq, beuse242, Miya en 10 anderen vinden dit leuk.
  8. Boudewijn

    Boudewijn Blue Tier

    Berichten:
    198
    Leuk Bevonden:
    278
    Trofeepunten:
    63
    Hier in Dubai, op DXB, snappen ze gelukkig wat de verwachtingen van de die-hard blowhards zijn. Zo werden we door 2 personen, met naambordjes opgewacht aan het einde van de slurf. Door COVID-19 mochten ze niet aan de deur komen. Met een golfkarretje werden we naar de lift naar immigratie gebracht. Een afstand die we gelukkig niet hoefden te lopen. We hadden dusdanig veel voorsprong op het plebs daat we die nooit meer gezien hebben. Er stond een rij van ruim een uur bij immigratie, 10 minuten voor business/first class en geen rij voor ons. Met 2 minuten waren we er door heen. We zijn toen maar wat gaan shoppen terwijl onze begeleiding de koffer ging halen. Na het shoppen in de BMW 7-serie naar het WA op de Palm. Binnen een uur van uitstappen uit het vliegtuig naar inchecken in het hotel, niet slecht.
     
    Laatst bewerkt: 2 aug 2020
    LordH, Ruut, ppt en 7 anderen vinden dit leuk.
  9. alfa_x

    alfa_x Blue Tier

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    84
    Trofeepunten:
    28
    "Bmw 7" niet eens met de heli?
     
    Ruut, Hulstenaar en Boudewijn vinden dit leuk.
  10. Boudewijn

    Boudewijn Blue Tier

    Berichten:
    198
    Leuk Bevonden:
    278
    Trofeepunten:
    63
    Ik weet, behelpen, maar ja, soms moet je compromissen sluiten. Het vrouwtje is niet van de helikopters: herrie, haar door de war enzo.
     
    LordH, Ruut, cvr en 10 anderen vinden dit leuk.
  11. tomhster

    tomhster Newbie Premium Member

    Berichten:
    84
    Leuk Bevonden:
    94
    Trofeepunten:
    18
    Inchecken in een hotel? Daar heb je toch een PA voor?
     
    ppt en Boudewijn vinden dit leuk.
  12. Boudewijn

    Boudewijn Blue Tier

    Berichten:
    198
    Leuk Bevonden:
    278
    Trofeepunten:
    63
    Normaal gesproken doet ze dat ook, via de app. Maar nu moest het ‘in person’. Maar ach, veel meer dan paspoort laten zien, centurion kaart laten zien en sleutels van pearl suite meenemen was het niet.
     
    ppt vindt dit leuk.
  13. George1

    George1 Blue Tier

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    102
    Trofeepunten:
    33
    Ik neem meestal de Rolls naar de Burj maar zeker niet in augustus, stofhappen in de hitte laat ik aan anderen over
     
    JustinCase, Boudewijn en Thijsk vinden dit leuk.
  14. Boudewijn

    Boudewijn Blue Tier

    Berichten:
    198
    Leuk Bevonden:
    278
    Trofeepunten:
    63
    Kan ik in komen, maar ja, alle andere leuke bestemming zijn nog lastiger om in deze COVID tijd te komen. Je mot wat voor je retraite.

    En hier op de Palm is het gelukkig niet zo stoffig, het zwembad is gekoeld en de obers hebben koude drankjes te over. En prima restaurants te over (en dichtbij): vanavond Hell's Kitchen, morgen Social by Heinz Beck, vrijdag weten we nog niet, zaterdag Nobu.

    Als je nog een tip hebt voor vrijdag of daarna, we staan altijd open voor een lekker hapje.
     
    FlyingFonz, George1 en Sandor vinden dit leuk.
  15. George1

    George1 Blue Tier

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    102
    Trofeepunten:
    33
    IL Borro (Toscaans, Al Naseem hotel), Buddha Bar (Grosvenor House), Pier Chic (Seafood, gegarandeerd brownie points bij de vrouw, Al Qasr hotel), Zuma (DIFC $$$)
     
    Laatst bewerkt: 6 aug 2020
    Boudewijn vindt dit leuk.
  16. Boudewijn

    Boudewijn Blue Tier

    Berichten:
    198
    Leuk Bevonden:
    278
    Trofeepunten:
    63
    Bedankt, ik ga eens kijken.
     
  17. George1

    George1 Blue Tier

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    102
    Trofeepunten:
    33
    Boudewijn, waar heb je jouw PCR test gedaan in Dubai (benodigd voor de terugreis), ik vlieg morgen naar Dubai en wil begin vlgd week weer terug. BVD
     
    Boudewijn vindt dit leuk.
  18. Boudewijn

    Boudewijn Blue Tier

    Berichten:
    198
    Leuk Bevonden:
    278
    Trofeepunten:
    63
    Ik heb het door de conciërge van het WA laten regelen. We kwamen uit bij het Al Mankhool medical center omdat het erg druk was met afspraken maken.
    Maar anderen in het hotel gingen naar b.v. het german-saudi hospital of een ander ziekenhuis in de buurt.

    Makkelijkste is om een Dubai simkaartje te kopen met een nummer. Dan de DHA app downloaden, je kan dan een afspraak in de app maken en daar krijg je ook de uitslag.
    Als het in de app niet lukt kan het via de chat-functie van de DHA website, maar ook daar moet je een lokaal telefoonnummer voor hebben.

    Uiteindelijk heb je dat nummer toch nodig om de SMS met uitslag te krijgen. Alternatief is om het certificaat in het ziekenhuis op te gaan halen voor 70AED. Maar dat kost weer extra tijd. Kosten zijn trouwens 370AED per test.

    Op het vliegveld word er gecontroleerd of je de test hebt gedaan. Wij lieten de SMS zien en dat was voldoende. Ik weet dat op onze vlucht 7 mensen geweigerd zijn ivm geen test, waaronder de mensen in de rij voor ons bij het inchecken (en die waren boos.......).

    Succes!
     
    FlyingFonz, Eagle en George1 vinden dit leuk.
  19. George1

    George1 Blue Tier

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    102
    Trofeepunten:
    33
    Thanks
     
    Boudewijn vindt dit leuk.
  20. arjen05

    arjen05 Silver Member

    Berichten:
    1.852
    Leuk Bevonden:
    3.262
    Trofeepunten:
    508
    De rij? Welk topic was dit ook alweer?
     
    LordH, Ruut, FlyingFonz en 4 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina