Betalen voor bagage bij enkele Italiaanse bestemmingen KLM per 1 okt.

Discussie in 'Air France KLM: Flying Blue' gestart door Ready2Board, 4 aug 2014.

  1. Ready2Board

    Ready2Board Silver Member Premium Member

    Berichten:
    957
    Leuk Bevonden:
    704
    Trofeepunten:
    348
    KLM heeft bekend gemaakt dat vanaf 1 oktober passagiers die reizen naar Bologna, Florence, Turijn en Venetie ook dienen te betalen voor hun ruimbagage. Voor alle andere Italiaanse bestemmingen geldt dit niet.
     
  2. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.699
    Leuk Bevonden:
    1.927
    Trofeepunten:
    648
    *mis een thumbs down smiley*
     
  3. LarssonS

    LarssonS Newbie

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    10
    Trofeepunten:
    3
    Ben benieuw of er ooit iemand onderzocht heeft of het laten betalen voor baggage (= nog een extra trigger voor veel te veel handbaggage meenemen) een nadelig effect heeft op de turn around tijd. Als je ziet hoe er eigenlijk altijd wordt gekloot met het volstouwen van de baggagebakken :s. Toegegeven de controle aan de gate is ook 0,0 helaas...
     
  4. FlyingDutchman87

    FlyingDutchman87 Silver Tier

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    146
    Trofeepunten:
    268
    Ligt aan de kist, bij de Fokker is dit helaas vaak een drama en krijgt men roze labels. Ook bij de embraer kan dit het geval zijn,.
     
  5. LarssonS

    LarssonS Newbie

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    10
    Trofeepunten:
    3
    Dan nog vind ik ze vrij mild. Vorige week liep ik weer achter twee dames die hun megakoffer de trap op moesten sleuren alsof hij volzat met bakstenen. Vervolgens letterlijk iedereen minutenlang ophouden om die meuk in de bak te proppen, wat ternauwernood paste en weinig plaats overliet voor anderen. :S Daarbij vond het cabinepersoneel het nog nodig om mij aan te spreken over een laptoptas die ik graag bovenin had liggen (die kon ik makkelijk voor me leggen en het was maar een korte vlucht dus beenruimte was sowieso niet relevant volgens die jongedame). Nu ben ik nooit te beroerd om te helpen, maar beetje scheef is het wel (ondanks dat zij er niks aan kon doen natuurlijk). Iedereen staat toch bij de gate al te wachten, lijkt me een mooi moment om even de grootste handbaggagepiraten aan te spreken... Wie weet, ooit misschien... ;).

    Anyway, beetje offtopic.
     

Deel Deze Pagina