Beste stoelen 777

Discussie in 'Air France KLM: Flying Blue' gestart door Roderik, 12 mrt 2018.

  1. Ozzietukker

    Ozzietukker Silver Member

    Berichten:
    1.738
    Leuk Bevonden:
    1.974
    Trofeepunten:
    298
    Nu heb ik over het algemeen geen trolly maar een rugtas omdat ik graag mobiel wil zijn en ik ook op bestemmingen kom waar het met een trolly niet praktisch gaat zijn is er zeker bij 10K voldoende ruimte om een trolly op de kant neer te zetten en daar je benen op te plaatsen, dat is inderdaad een goede slaapopstelling.

    Ik ben dan ook super ongelukkig dat ik komende April terug moet uit Singapore en dat heel rij 10 HJK niet meer beschikbaar is en dat het ook daadwerkelijk geboekte stoelen zijn en niet later nog worden vrijgegeven. Ik ga dan maar voor rij 11 in het midden aan het gangpad zodat ik maar 1 persoon heb die er eventueel uit moet, want ik kan ook slecht tegen mensen die elk uur kennelijk naar de WC moeten, want die zitten altijd naast mij....
     
    Ruut en Ambtenaruh vinden dit leuk.
  2. Jack of all trades

    Jack of all trades Blue Tier

    Berichten:
    419
    Leuk Bevonden:
    660
    Trofeepunten:
    123
    Past prima op 10A en 10K.
     
  3. MVA20

    MVA20 Silver Member

    Berichten:
    798
    Leuk Bevonden:
    957
    Trofeepunten:
    123
    MoonJ, Ruut, Bijzonderetickets en 4 anderen vinden dit leuk.
  4. VinceG

    VinceG Silver Member

    Berichten:
    1.103
    Leuk Bevonden:
    1.930
    Trofeepunten:
    273
    Wandelaars via de bulkhead DEFG. Dat vind ik altijd zo onbeschoft.
    Bij mij komen ze er niet langs! Ik vind 10D of 10G altijd prima te doen.
     
    Urbanjazz en arjen05 vinden dit leuk.
  5. Ozzietukker

    Ozzietukker Silver Member

    Berichten:
    1.738
    Leuk Bevonden:
    1.974
    Trofeepunten:
    298
    Het hangt er natuurlijk ook af hoe de situatie is, als door bijvoorbeeld inflight service de gangpaden bezet zijn en je kan er aan de andere kant wel langs en er zit maar 1 persoon op dat moment bij de bulkhead kan je er natuurlijk wel prima langs door er overheen te stappen. Zitten er 4 personen dan wordt het natuurlijk een ander verhaal.

    Maar goed, als ik zelf op de midden bulkhead zou zitten zou ik er misschien ook anders over denken, in kies eigenlijk bij voorkeur niet de bulkhead seats, het is dat 10K dusdanig veel beenruimte heeft en de tas als voetensteun gebruikt kan worden dat ik daar wel voor ga, maar als ik de middenrij neem dan liever een stoel erachter, want zo'n los tafeltje is eigenlijk helemaal niets voor mij....
     
  6. VinceG

    VinceG Silver Member

    Berichten:
    1.103
    Leuk Bevonden:
    1.930
    Trofeepunten:
    273
    Door er gewoon overheen te stappen? ja en dat is nou onbeschoft. je hebt in een vliegtuig al niet tot nauwelijks personal space en dan heb je ook nog even iemand die doodleuk er langs moet en over je heen komt stappen...
    Doe het gewoon niet.
    Daarnaast zie je dan vaak dat als 1 schaap over de dam is er dan gelijk velen achteraan gaan.
     
  7. Ozzietukker

    Ozzietukker Silver Member

    Berichten:
    1.738
    Leuk Bevonden:
    1.974
    Trofeepunten:
    298
    Zoals gezegd, ik zit daar nooit, als ik wel op de middenrij bulkhead zou zitten en het gebeurd mij zou ik er wellicht ook anders over denken, maar de kans dat ik daar kom te zitten is eigenlijk nihil.
     
  8. Trom22

    Trom22 Newbie

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    2
    Trofeepunten:
    3
    Onze vlucht is gewijzigd naar een KLM 777-300. We zitten nu op 12 B en C. Weet iemand of je hier hinder van entertainment boxen hebt?
     
  9. MoonJ

    MoonJ Silver Member

    Berichten:
    1.066
    Leuk Bevonden:
    938
    Trofeepunten:
    143
    Volgende maand vlieg ik op de 773 naar LAX. Wat vinden jullie van 6K op deze kist? Hij ziet er erg prettig uit gezien de 'mini' cabine, en de grotere voetsteun.

    Kan ook rij 1 kiezen, die ook een grote voetsteun heeft, maar die lijkt me in essentie hetzelfde als rij 6 (dichtbij galley/wc) maar dan in de grote cabine, welke wat minder 'private' is?
     
  10. Urbanjazz

    Urbanjazz Silver Member

    Berichten:
    832
    Leuk Bevonden:
    2.566
    Trofeepunten:
    383
    Volgens mij heb je ook een flight attendant die redelijk dedicated aan deze stoelen is toegewezen. Het grote nadeel vind ik dat enkel een gordijntje tussen jou en economy zit. Iedereen van economy loopt langs je bij het boarden. Daarnaast hoor je altijd economy, zijn er mensen die het toilet zoeken, en als je echt geluk hebt dan zit er een baby tegen de bulkhead en gaat die lekker los op die 10-11 uur durende vlucht. Ik zou lekker voor rij 1 gaan.
     
  11. MoonJ

    MoonJ Silver Member

    Berichten:
    1.066
    Leuk Bevonden:
    938
    Trofeepunten:
    143
    Dat boarden vind ik niet zo'n probleem, en het geluid van Economy halen mijn noise cancelling in-ears er wel uit. Alhoewel een huilende baby frequenties heeft die er doorheen komen.... Dat is wel een punt.

    Mensen die het toilet bezoeken heb je denk ik ook bij Rij 1 toch? En dan juist meer omdat dat in de grote cabine zit?
     
    Carel1 vindt dit leuk.
  12. Urbanjazz

    Urbanjazz Silver Member

    Berichten:
    832
    Leuk Bevonden:
    2.566
    Trofeepunten:
    383
    Ligt eraan welke stoel op rij 1. Enkel rechts voor is een toilet, voor de linker helft is het toilet juist achter. De gally is trouwens altijd druk, want die wordt voor economy gebruikt.
    Het beste is natuurlijk om het gewoon eens te proberen. Bovenstaande redenen hebben mij altijd weerhouden rij 6 te kiezen. Dus hoe het echt is om daar te zitten weet ik niet haha.
     
    MoonJ en Carel1 vinden dit leuk.
  13. Pictor

    Pictor Blue Tier

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    636
    Trofeepunten:
    123
    Heb al diverse keren 6A en 6K gehad. Stoel naast je blijft bijna altijd leeg, als je alleen reist tenminste. Vind dit 'huiskamertje' heerlijk rustig en tot nu toe geen slechte ervaringen. Als je de boarding file vervelend vind gewoon als laatste instappen. Geluidsoverlast valt reuze mee, zeker de raamstoelen, en voordeel is ook dat het donkerder is door zowel voor als achter een gordijn.
     
    MoonJ, Urbanjazz en ppt vinden dit leuk.
  14. danfl44

    danfl44 Silver Member

    Berichten:
    647
    Leuk Bevonden:
    1.194
    Trofeepunten:
    203
    Ik vind 6K een erg fijne stoel, lekker knus, maar heb geen slechte ervaring met baby's etc gehad - dat zal het wel stukken minder maken. Als rij 1 niet beschikbaar is zou ik echter lekker voor 6 gaan, die grotere footwell is wel echt een groot voordeel.
     
    MoonJ en Urbanjazz vinden dit leuk.
  15. Vliegende_Keep

    Vliegende_Keep Silver Member

    Berichten:
    1.664
    Leuk Bevonden:
    2.440
    Trofeepunten:
    358
    Ik vind het juist altijd wel leuk als de economy langs je moet lopen terwijl jij lekker in je stoel onderuit ligt, glaasje drinken erbij... ;)

    Of is dit meer voor dat andere topic? :p
     
    Bijzonderetickets, TimH, MoonJ en 8 anderen vinden dit leuk.
  16. Eagle

    Eagle Silver Member

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    1.153
    Trofeepunten:
    203
    1x op rij 6 gezeten na een omboeking. Heeft niet mijn voorkeur, was rumoeriger en gevoelsmatig ook wat minder aandacht van het cabinepersoneel. Daarnaast de nodige passagiers van eco die door het gordijntje kwamen om in business het toilet te gebruiken.

    Zaterdag op 1G gezeten, vond ik beduidend minder fijn dan 1D op de heenreis. 1D heeft een grotere voetenruimte en voor mijn gevoel ook wat meer privacy dan 1G. Nadeel van 1G vind ik ook dat het beeldscherm te ver aan de linkerkant van de stoel is gepositioneerd waardoor je met je hoofd gedraaid naar links naar het scherm moet kijken.
     
  17. MrEhrmantraut

    MrEhrmantraut Blue Tier

    Berichten:
    102
    Leuk Bevonden:
    234
    Trofeepunten:
    43
    vond 6C prima zitten, je hebt ook echt lekker privacy door de kleine cabine.
    en die mensen uit Y die naar voor lopen die kon ik op een handje tellen viel wel mee. wel viel het op dat rij 1 t/m 5 minder strenge smoelpamper handhaving had dan rij 6 want het irritantste wat er gebeurde was dat de stewardess van economy die dus steeds naar die galley moet, steeds commentaar had op hoe de smoelpamper gedragen werd op rij 6.
     
  18. Ambtenaruh

    Ambtenaruh Silver Member

    Berichten:
    862
    Leuk Bevonden:
    1.731
    Trofeepunten:
    253
    Draag gewoon je voorbinddildo of ga anders naar dat andere topic...
     
    Urbanjazz en FlyingFonz vinden dit leuk.
  19. MrEhrmantraut

    MrEhrmantraut Blue Tier

    Berichten:
    102
    Leuk Bevonden:
    234
    Trofeepunten:
    43
    het is gewoon relevant want de manier waarop je over die smoelpamper/voorbinddildo denkt kan invloed hebben of je wel of niet rij 6 zou kiezen :rolleyes:
     
    Urbanjazz vindt dit leuk.
  20. Urbanjazz

    Urbanjazz Silver Member

    Berichten:
    832
    Leuk Bevonden:
    2.566
    Trofeepunten:
    383
    Mondkapjes zullen nooit meer hetzelfde zijn na jouw post. :D:D
     
    michiel1 en Ambtenaruh vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina