Beste en slechtste Lounge

Discussie in 'InsideFlyer Lounge' gestart door TimoW, 16 dec 2014.

  1. Ozzietukker

    Ozzietukker Silver Member

    Berichten:
    1.824
    Leuk Bevonden:
    2.031
    Trofeepunten:
    358
    Als je met KLM vliegt mag je in deze lounge naar binnen. Een stuk beter dan de lounge in de kelder waar je ook naar binnen mag.

    Ik heb in de corona periode nooit begrepen waarom iedereen opgepropt in de kelder moest zonder daglicht terwijl de fantazja lounge gesloten was…
     
  2. westi

    westi Silver Member

    Berichten:
    1.384
    Leuk Bevonden:
    1.193
    Trofeepunten:
    223
    Omdat de Poolse corona maatregelen voorschreven dat het eten uitgegeven moest worden ipv buffet. En dat konden ze boven niet regelen met de afstandsregels.
     
  3. Ozzietukker

    Ozzietukker Silver Member

    Berichten:
    1.824
    Leuk Bevonden:
    2.031
    Trofeepunten:
    358
    Boven is meer ruimte dan beneden, juist bij de plek van de catering en ook met de opzet van de stoelen, juist in de kelder zat je op elkaar.
     
  4. westi

    westi Silver Member

    Berichten:
    1.384
    Leuk Bevonden:
    1.193
    Trofeepunten:
    223
    Het ging om het uitserveren, dat kon boven niet geregeld worden zonder te dicht op elkaar te staan.
     
  5. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.725
    Leuk Bevonden:
    1.953
    Trofeepunten:
    648
    Bangkok BKK heeft een keur aan Priority Pass lounges. Tijdens een recente trip heb ik er drie in hetzelfde gedeelte bezocht:

    Turkish Airlines Lounge
    Ruime, moderne lounge. Veel licht maar uitzicht is helaas landside. Meerdere draaifauteuils vielen wel bijna uit elkaar. Tijdens de ochtend uitgestorven dus een rustige plek om te wachten. F&B weinig bijzonders.
    's Avonds geen warme gerechten.

    Oman Air Lounge

    Redelijke kleine lounge aangezien een van de ruimtes gereserveerd is voor WY's eigen elites/business pax. Redelijke F&B met natuurlijk ook Midden-Oosterse opties.

    Air France-KLM Lounge

    Als er geen AF/KL vlucht vertrekt (die was gecancelled...) is er genoeg plek. Redelijk modern, prima F&B.

    Voor rust en ruimte geef ik de voorkeur aan TK. Voor F&B verrassend genoeg AFKLM.
     
    Bijzonderetickets vindt dit leuk.
  6. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.725
    Leuk Bevonden:
    1.953
    Trofeepunten:
    648
    Genève: ik zou het niet weten. 2 Priority Pass lounges (waaronder de AFKL) hadden banners staan dat ze ivm drukte geen PP gasten accepteerden. De 3e had een rij voor de deur. Ook de rest van de terminal kon de reizigersaantallen van het skiseizoen amper aan.
     
  7. VinceG

    VinceG Silver Member

    Berichten:
    1.122
    Leuk Bevonden:
    1.954
    Trofeepunten:
    273
    TK lounge is absoluut mijn favo op BKK. Meerdere malen geweest en altijd warme gerechten. Vooral de verse lahmacun is altijd erg goed. Ook prima wijnen. En heb er nog nooit meer dan 5 personen gezien :D
     
    Ruut vindt dit leuk.
  8. Godenzoon14

    Godenzoon14 Silver Member

    Berichten:
    1.637
    Leuk Bevonden:
    3.295
    Trofeepunten:
    508
    Dit is altijd zo in de winter op zaterdagen op GVA...
     
    arjen05 vindt dit leuk.
  9. Mark_85

    Mark_85 Blue Tier

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    308
    Trofeepunten:
    63
    Deze week positief verrast door Virgin atlantic clubhouse op JFK terminal 4. Zowel eten en drinken a la carte en heerlijk rustig terwijl er een rij stond bij de Delta Sky club. Qua eten een volwaardig menu incl meerdere voorgerechten, hoofdgerechten en toetjes en ook een uitgebreide kaart voor drankjes incl goede cocktails.
     
    VinceG vindt dit leuk.
  10. arjen05

    arjen05 Silver Member

    Berichten:
    1.903
    Leuk Bevonden:
    3.322
    Trofeepunten:
    508
    Ik wilde net vragen.. was het toevallig een zaterdag..
     
    Godenzoon14 vindt dit leuk.
  11. Godenzoon14

    Godenzoon14 Silver Member

    Berichten:
    1.637
    Leuk Bevonden:
    3.295
    Trofeepunten:
    508
    Virgin Clubhouse op JFK is ook mijn go-to, oase van rust, goed eten en lekker dat je bediend wordt ipv de dierentuin die de DL SkyClubs vaak zijn...
     
    Urbanjazz vindt dit leuk.
  12. theflyingrobman

    theflyingrobman Blue Tier

    Berichten:
    283
    Leuk Bevonden:
    505
    Trofeepunten:
    123
    Op basis van de mooie verhalen hier op IF over de Virgin Clubhouse op JFK gisteren ook getracht daar naar binnen te gaan. Maar ik werd de deur gewezen, ze gaven aan dat recentelijk KLM passagiers geen toegang meer hebben, enkel nog Delta & Virgin passagiers :eek:
     
  13. Godenzoon14

    Godenzoon14 Silver Member

    Berichten:
    1.637
    Leuk Bevonden:
    3.295
    Trofeepunten:
    508
    Dat zou écht weer een hele zure verschraling zijn, ik ga het volgende maand weer eens proberen!
     
    Urbanjazz vindt dit leuk.
  14. RickJansen

    RickJansen Silver Member

    Berichten:
    713
    Leuk Bevonden:
    1.501
    Trofeepunten:
    478
    Merhaba lounge, DXB, terminal 3B. OK, ik had ruim 5 uur wachttijd, de 63 euro waren prima besteed. Voldoende plek te werken, open bar en een klein buffet. Uiteindelijk rond 12 uur wel heel druk, maar dat kwam omdat MasterCard gebruikers (maar niet uit NL) daar gratis binnen mochten.
     
  15. Eagle

    Eagle Silver Member

    Berichten:
    626
    Leuk Bevonden:
    1.207
    Trofeepunten:
    203
    Gisteren de nieuwe aspire lounge 41 bezocht in de middag. Mooie lounge en uitzicht op platform is leuk. Qua eten wel karig, alleen wat salades en soep. Doet ook snel druk aan omdat het niet zo groot is. Personeel ook niet erg actief met opruimen. Daarna toch maar naar de KLM kantine gegaan, vond ik een stuk rustiger om te zitten.

    Nu in de nieuwe centurion lounge op ATL. Mooie lounge, veel keuze in eten en drinken en erg netjes, personeel loopt continu rond om alles schoon te houden. Wel erg druk met jeugd ivm springbreak.
    IMG_6962.jpeg
     
    Marcob, VinceG, Grouchy en 4 anderen vinden dit leuk.
  16. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.725
    Leuk Bevonden:
    1.953
    Trofeepunten:
    648
    Van het weekend voor het eerst de Air France Salon op CDG bezocht. Gelukkig vertrok de vlucht van 2E-L. Erg mooie, moderne lounge met hoge kwaliteit eten. Aanbod drankjes wel beperkt, al zal voor menig passagier de champagne-trolley afdoende zijn ;) .
     
  17. VinceG

    VinceG Silver Member

    Berichten:
    1.122
    Leuk Bevonden:
    1.954
    Trofeepunten:
    273
    Vorige week maandag ook bezocht heel vroeg. En morgen weer. Het was er echt steenkoud. Was wel net open, maar dat was zeker eerste 1,5 uur niet comfortabel.
    Ik vond het aanbod echt heel erg mager. 3 plakjes bacon in een pan en paar worstjes en beetje scrambled eggs. Verder mini broodjes en wat beleg. Maar echt niet heel bijzonder. Geen van de koffie automaten deden het en de jus d'orange was van het goedkoopste soort.
    Design en uitzicht was wel mooi.
    Toilet zag eruit alsof dit al 5 jaar oud was. Waren blijkbaar haakjes om jas op te hangen, maar die waren al afgebroken. Leek op Japans toilet met sproeikop, maar ook dit werkte niet. Hopelijk nog kinderziektes en gaat het een mooie lounge worden.
     
  18. FlyingDuck

    FlyingDuck Blue Tier

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    170
    Trofeepunten:
    43
    Was vrijdag bij Aspire Lounge 26 op Schiphol, wat is er met deze lounge gebeurt? Vreselijk! Stoelen kapot, banken kapot, toiletten kapot. En dan nog mensen er voor laten betalen. Vreselijk!
     
    ErwinLansing en Ruut vinden dit leuk.
  19. Ruut

    Ruut Silver Member

    Berichten:
    1.177
    Leuk Bevonden:
    1.019
    Trofeepunten:
    223
    Deed vandaag een ITA XP-run en was aangenaam verrast door de ITA Hangar Lounge.

    Eerst bezocht ik met PP de Plaza Premium maar daar was ik snel klaar. Te druk en geen prettige atmosfeer.

    De Hangar Lounge daarentegen was een verademing. Totaal niet druk, voldoende plek en fijne stoelen. De lounge heeft een hoog plafond en is daardoor heel ruimtelijk. Personeel professioneel en erg vriendelijk. Kwa drank is er echt een ruime selectie en ze bereiden heerlijke cocktails aan de bar.

    Eten is wat karig maar mooi gepresenteerd en van goede kwaliteit. Eindelijk een lounge waar ik me thuis voelde :cool:
     

    Bijgevoegde bestanden:

    MoonJ, Vliegende_Keep, Menno en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  20. Marcob

    Marcob Blue Tier

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    184
    Trofeepunten:
    33
    Ik dacht afgelopen zaterdag ook even de nieuwe aspire lounge te bezoeken… ik vloog naar CUR vanaf E6 dus lekker dichtbij. Blijkbaar spitsuur. Ik mocht een QR code scanner voor de wachtrij.. 107 voor me.
    Leuk PP, maar zo heb je er weinig aan. Toen maar door naar de KLM lounge. Stukje verder, maar gemiddeld druk en alles top geregeld.

    Eigenlijk heb je dus niets aan PP op Schiphol.
     
    michiel1, Morris, MoonJ en 1 andere persoon vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina