Beste en slechtste Lounge

Discussie in 'InsideFlyer Lounge' gestart door TimoW, 16 dec 2014.

  1. WorldTraveller

    WorldTraveller Silver Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    799
    Trofeepunten:
    478
    Mijn voorkeur gaat uit naar de Privium lounge.
    Het is er lekker rustig en de catering is er beter.
     
  2. high_class

    high_class Silver Member Captains

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    649
    Trofeepunten:
    143
    wat is het voordeel van privium?
     
  3. Basjep

    Basjep Silver Member

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    672
    Trofeepunten:
    368
    Snelle grenspassage tijdens een arrival peak vind ik het grootste voordeel. Lounge is prima maar ik gebruik hem niet zo vaak. Parkeren is op P1 is heerlijk, maar duur en ik ga vaak met het OV of ik word gebracht.
     
  4. DutchFrequentFlyer

    DutchFrequentFlyer Silver Member

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    274
    Trofeepunten:
    63
    De gerenoveerde SAS international lounge op OSL is erg goed. Mooi ontworpen en ruim assortiment aan eten en drinken! Behoort tot de betere business class lounges in Europa als je het mij vraagt.
     
  5. SvnKngs

    SvnKngs Silver Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    840
    Trofeepunten:
    348
    De Escape Lounge Terminal 3 op MAN vond ik heel redelijk (er moet ook een Air France lounge zijn, maar die zit schijnbaar in T2).
    Modern ingericht, niet heel groot, maar door hoog plafond en grote ramen met uitzicht op de runway oogde het, ondanks behoorlijke bezetting, toch ruim en fris. Buffet was niet uitgebreid, maar kwaliteit was goed en werd keurig bijgehouden. A la carte eten kan ook, wel tegen betaling. Prima keuze aan dranken. Wifi was goed, maar ik heb geen stopcontacten gezien. Voor de 45 minuten die ik er was ruim voldoende.

    Natuurlijk ben ik vergeten foto's te maken :)
     
  6. high_class

    high_class Silver Member Captains

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    649
    Trofeepunten:
    143
    Ik weet niet of het hier hoort of in "tools for the frequent flyer"..

    Aanvankelijk was ik erg onder de indruk van de app Lounge Buddy, maar hoe meer ik het check hoe in completere en onsecuurder de app blijkt te zijn. Wanneer je airline etc invult plus status krijg je niet altijd de juiste lounge te zien.. helaas gemiste kans!
     
    SvnKngs en Krabnov vinden dit leuk.
  7. SvnKngs

    SvnKngs Silver Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    840
    Trofeepunten:
    348
    Grappig, ik heb een gelijke ervaring. Met KLM J ticket heb je volgens loungebuddy geen toegang tot een lounge...
     
    high_class vindt dit leuk.
  8. GA717

    GA717 Newbie

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    37
    Trofeepunten:
    13
    De SkyTeam lounge in Istanbul is mij afgelopen week prima bevallen! Het is niet bijzonder groot, maar toen ik er was waren er ook <10 mensen in de lounge. Het grote nadeel was toch wel dat er geen toiletten waren, dus daarvoor moest je naar de dichtstbijzijnde gate lopen. Eten was verder prima verzorgd met ook verrassend veel gezonde keuzes en een aantal verschillende biertjes.
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 20 feb 2016
    high_class en RSC09 vinden dit leuk.
  9. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.693
    Leuk Bevonden:
    1.922
    Trofeepunten:
    648
    De standaard op Istanbul ligt natuurlijk ook behoorlijk hoog!
     
  10. Flying doc

    Flying doc Silver Member

    Berichten:
    1.762
    Leuk Bevonden:
    1.775
    Trofeepunten:
    523
  11. OilFlyer

    OilFlyer Blue Tier

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    118
    Trofeepunten:
    43
    Was vorige week in de lounge in Terminal 2 van Taipei Int'l Airport. Prachtig. Leek wel een chique nachtclub. De DNATA lounge op Singapore Changi vond ik nogal tegenvallen.
     
  12. high_class

    high_class Silver Member Captains

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    649
    Trofeepunten:
    143
    Qantas Business Class lounge in Melbourne heeft geen super looks, maar wel goede service. Er kwam steeds een mannetje langs met gerechten en smoothies van hoge kwaliteit naast de goede hapjes die er al te pakken waren
     
  13. Rem76

    Rem76 Blue Tier

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    132
    Trofeepunten:
    33
    Goeie ervaring gehad met de lounge op HAM. Vriendelijk personeel en ruime hoeveelheid aan drankjes en versnaperingen. Er is mogelijkheid tot douchen en achteraf is een "kamertje" (vrijwel geluiddicht en schemerig) met vier relaxstoelen waar je je ogen even kan dichtdoen.
     
    tamibcn vindt dit leuk.
  14. Krabnov

    Krabnov Silver Tier

    Berichten:
    476
    Leuk Bevonden:
    798
    Trofeepunten:
    348
    Weet iemand of je in de Garuda-lounges in Denpasar en Jakarta mag wanneer je met KL/AF vliegt? Overige lounges staan niet zo best aangeschreven... Garuda-site vermeldt alleen iets over hun eigen premium passagiers, niks over skyteam e.d....
     
  15. high_class

    high_class Silver Member Captains

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    649
    Trofeepunten:
    143
    volgens mij maakt skyteam gebruikt van de garuda lounges
     
  16. Krabnov

    Krabnov Silver Tier

    Berichten:
    476
    Leuk Bevonden:
    798
    Trofeepunten:
    348
    Ik hoop het... op de site van Skyteam staan ze er niet tussen :(
     
  17. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.693
    Leuk Bevonden:
    1.922
    Trofeepunten:
    648
    Als Elite Plus mag je van alle Skyteam lounges gebruik maken.
     
  18. Kasel

    Kasel Newbie

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    28
    Trofeepunten:
    18
    Op Houston IAH Terminal D heb je een Air France en een KLM lounge, men wil eigenlijk dat je de lounge gebruikt van de maatschappij waarmee je vliegt maar aangezien de laatste keer mij de Air France lounge slecht bevallen was mocht ik nu de KLM lounge in.
    Wat een verschil, de KLM lounge is ruim en beschikt over meer dan voldoende plekken.
    het is een kleine versie van de Schengen lounge op AMS.

    na deze fijne lounge bezocht te hebben en naar Parijs gevlogen te zijn, mocht ik nu in de meest dramatische lounge m'n intrek nemen Air France Terminal 2G. Klein, bijna geen voorzieningen en haast altijd erg druk. Hoop voorlopig deze terminal niet meer te zien, pff 5 uur overstap hier doorbrengen wordt je niet heel blij van.
     
  19. Denzi

    Denzi Silver Tier

    Berichten:
    407
    Leuk Bevonden:
    309
    Trofeepunten:
    288
    Ik weet eigenlijk niet of dit het juiste topic is maar hierbij een vraag m.b.t. lounge acces. Ik moet volgende week naar Istanbul en op de terugweg maak ik (eindelijk) QF #30. Weet iemand of ik op deze vlucht al lounge toegang kan krijgen?
     
  20. SvnKngs

    SvnKngs Silver Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    840
    Trofeepunten:
    348
    Ik ben 99% zeker van niet. Simpelweg omdat je eerst de vlucht voltooid moet hebben voordat 'het systeem' je de QF en miles toekent. Oftewel, bij check-in zien ze niet dat je bijna je status hebt.

    Enige situatie die ik me kan indenken is dat je een layover hebt op IST, en dat je kwalificerende vlucht bij aankomst daar al verwerkt is in het systeem. Dan zou je via de app je status aan kunnen tonen... Maar daar zou ik niet teveel op rekenen ;)
     

Deel Deze Pagina