Beste en slechtste Lounge

Discussie in 'InsideFlyer Lounge' gestart door TimoW, 16 dec 2014.

  1. Ruut

    Ruut Silver Member

    Berichten:
    1.177
    Leuk Bevonden:
    1.019
    Trofeepunten:
    223
    Wel lief, maar wie heeft daar behoefte aan?
    Ik niet in ieder geval.
     
  2. Menno

    Menno Silver Member

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    421
    Trofeepunten:
    63
    Ik heb verder niet geïnformeerd waar de badmintonrackets te leen waren. Of wellicht is het ook als tafeltennis te gebruiken; wie neemt de batjes mee? Doe ik een potje mee ;)
     
  3. Menno

    Menno Silver Member

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    421
    Trofeepunten:
    63
    (Alle gekheid daargelaten); ik zou het best leuk vinden om een lounge te treffen met een afzonderlijk “fit”-gedeelte. Wellicht wat fietsen (spinning achtig), een tafeltennistafel of een tafelvoetbal. Als dat dan niet door kinderen gemolesteerd wordt, maar je er met andere loungegasten kunt bewegen. Leuk om anderen te treffen, en vooral omdat de vliegsport veel zitten betreft, ook fijn om eens actief de reis te beginnen. @KLMloungedevelopment, keertje bellen? ;)
     
  4. Vliegende_Keep

    Vliegende_Keep Silver Member

    Berichten:
    1.744
    Leuk Bevonden:
    2.547
    Trofeepunten:
    428
    Virgin Clubhouse op LHR :) > https://flywith.virginatlantic.com/...airport-lounge/london-heathrow-clubhouse.html
     
    Menno vindt dit leuk.
  5. cvr

    cvr Blue Tier

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    56
    Trofeepunten:
    28
    Aangenaam verrast door de Fantazja lounge op Warsaw Airport. Goed ingericht, goede stoelen, veel keuze uit eten en drinken en van goede kwaliteit. Je kunt hier een volledige hoofdmaaltijd krijgen (buffet), dat zie je vrijwel nergens.

    Er is zelfs een aparte ruimte met sofa's om uit te rusten.
     
  6. Ozzietukker

    Ozzietukker Silver Member

    Berichten:
    1.824
    Leuk Bevonden:
    2.031
    Trofeepunten:
    358
    Ja de Fantazja is een goede lounge, in de Corona tijd werd je weggestopt in de kelder, waardoor je allemaal op elkaar zat terwijl deze lounge veel ruimer is opgezet, dat heb ik echt nooit begrepen.

    De werkplekken die aanwezig zijn vindt ik daarnaast ook wel fijn.
     
  7. MichaelNight

    MichaelNight Silver Member

    Berichten:
    1.214
    Leuk Bevonden:
    1.597
    Trofeepunten:
    273
    op weg naar lounge 27 zag ik voor de helft blauwe stoeltjes in 25...
    Ik zit in lounge 27 , Star lounge...ik vind deze lounge wel helemaal ok hoor...
     
  8. Godenzoon14

    Godenzoon14 Silver Member

    Berichten:
    1.637
    Leuk Bevonden:
    3.295
    Trofeepunten:
    508
    Wordt het niet eens tijd voor jou om een andere luchtvaartmaatschappij te kiezen om mee te vliegen? Jij hebt wel erg vaak pech met KLM :D
     
    Ready2Board vindt dit leuk.
  9. VinceG

    VinceG Silver Member

    Berichten:
    1.122
    Leuk Bevonden:
    1.954
    Trofeepunten:
    273
    Ow jah en dan lekker een bezweet iemand naast je in het vliegtuig omdat ze een beetje te enthousiast geweest zijn tijdens het "bewegen" :D
    No thank you!

    Vandaag de panorama lounge van Lufthansa op Frankfurt. wow :eek:
    Geweldig uitzicht, lekker eten en veel keus qua dranken.
    Terwijl ik nooit echt een hoge pet op had van Frankfurt eerlijk gezegd.
     
  10. Ozzietukker

    Ozzietukker Silver Member

    Berichten:
    1.824
    Leuk Bevonden:
    2.031
    Trofeepunten:
    358
    Negatief is ie wel, maar ook ik verbaas mij er wel over dat bepaalde zaken wel erg lang duren, waar men nu gelukkig wel druk bezig is met het vervangen van de zitplaatsen en de werkplekken zowaar beter zijn ingericht, nieuwe stoelen en de langere rij werkplekken naast elkaar nu ook afgesloten met een privacy scherm, is het sanitair inderdaad in een belabberde staat.

    Dit zal men ook wel aan gaan pakken, maar bij beide wc faciliteiten voor de mannen zijn de pissoirs al weken buiten werking, en dat roept ook bij mij wel wat vraagtekens op.
     
  11. MichaelNight

    MichaelNight Silver Member

    Berichten:
    1.214
    Leuk Bevonden:
    1.597
    Trofeepunten:
    273
    Kan wel met dit beleid: Als je gebruikt maakt van Fitness..dan ook verplicht douchen ! ...aan de hand van je boarding pass gaat de alarmbel 15 minuten voor het boarden ,,,en dit douchen wordt afgedwongen via een route langs de douches. doe je het douchen niet?..dan wordt je met een desinfectie straal beloond met een nat pak...
     
    VinceG vindt dit leuk.
  12. VinceG

    VinceG Silver Member

    Berichten:
    1.122
    Leuk Bevonden:
    1.954
    Trofeepunten:
    273
    :D:D Ok vooruit dan maar ;)
     
  13. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.725
    Leuk Bevonden:
    1.953
    Trofeepunten:
    648
    Tegenwoordig is het steeds vaker de vraag if je de lounge wel in komt door drukte. En of ze bij de balie, vóórdat ze je Priority Pass inboeken, wel eerlijk zijn dat er 0,0 zitplek is :mad: .
    Domestic Bidvest lounge op CPT was een prima optie afgezien van de harde, verloederde stoelen. Bij vertrek uit de internationale terminal was de lounge overvol en benauwd. Mensen stonden tegen de muur te leunen bij gebrek aan stoelen. Rechtsomkeert gemaakt en maar in de terminal gaan zitten.
     
    VinceG vindt dit leuk.
  14. Durk

    Durk Blue Tier

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    111
    Trofeepunten:
    43
    Vandaag de knusse lounge op RTM bezocht. Knus benoem ik het, want groot zeker niet. Qua loungestoelen plek voor 12 man (3 hoeken van 4, met veel ruimte tussen de stoelen die tegenover elkaar staan). En dan heb je naast de receptie nog een lange tafel waar volgens mij aan elke kant 5 man kunnen zitten.
    Qua eten was het ‘s ochtends niet heel uitgebreid uitgezet, maar de keuze was prima. Broodbeleg zoals ham en kaas lag in de koelkast bij de koffiemachine onder, terwijl het brood wat verder opzij op een leuk houten karretje stond.
    Koude en warme dranken genoeg aanwezig. Appelsap en sinaasappelsap zitten in een glazen fles met een lastige dop met draaiopening om te schenken, maar bij mij viel die eraf waardoor het blad er helemaal onder zat en volgens de medewerkster gebeurde dat vaker.
    Toilet is buiten de lounge, gelijk na de schuifdeur links. Geen apart toilet dus, oa vanaf de Heineken bar en Starbucks kom je daar ook.
    Niet druk vanochtend, arriveerde 8:30 al met vluchttijd 11:50 maar kwam met wegbrengen beter uit. Geen probleem. Pas rond 10u kwamen er nog 2 en 1 reizigers de lounge in.

    voor RTM een prima lounge denk ik zo
     
    arjen05, Ready2Board, VinceG en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  15. VinceG

    VinceG Silver Member

    Berichten:
    1.122
    Leuk Bevonden:
    1.954
    Trofeepunten:
    273
    Ik was er al een paar weken geleden geweest en toen was ik al onder de indruk, maar wat is de skylounge op Basel-mulhouse airport een fijne lounge!
    Echt enorm voor zo'n betrekkelijk klein vliegveld en vooral het uitzicht is geweldig. Voldoende zitplekken.
    Het eten is ok. Vooral de drank sectie is erg goed. Ze hebben vooral een erg lekkere cremant D'alsace! :p
     

    Bijgevoegde bestanden:

    TheFlyingMarco, bernard, stefan_vdb en 4 anderen vinden dit leuk.
  16. ThimoM

    ThimoM Blue Tier

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    82
    Trofeepunten:
    28
    Afgelopen kerstvakantie op Borneo geweest, de lounge op Kota Kinabalu viel ons in positieve zin erg op. Goed eten, vriendelijk personeel en erg schoon. Er was nota bene een pasta corner waar ze vers pasta met diverse sauzen voor je klaarmaken.

    Hoewel het aan de andere kant van de wereld is, zeker een aanrader.
     
    VinceG en Bijzonderetickets vinden dit leuk.
  17. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.725
    Leuk Bevonden:
    1.953
    Trofeepunten:
    648
    Hoewel de contractt lounges op DXB in Terminal 1 prima zijn, laat Terminal 3 te wensen over als je geen toegang hebt tot de EK lounge.

    Marhaba lounge Concourse B
    Toegegeven, het was spitsuur rond middernacht. En dat was te merken. Lounge was overvol. Slapende mensen met voeten op tafel :eek:. Catering meh. Niet eens flesjes water.

    Ahlan Cadiz Lounge @B
    Vrijwel tegenover de Marhaba lounge. Vind ik persoonlijk een betere atmosfeer hebben. De lounge is kleiner maar is gedeeld met een restaurant dus is anders ingericht. Drankbestellingen worden aan tafel opgenomen. En bij de bar geven ze je graag een fles water mee voor de vlucht. Geen gebruik gemaakt van de catering maar het zag er OK uit.

    Plaza Premium Lounge Concourse A
    Esthetisch de mooiste contract lounge in T3. Sinds Plaza Premium weer toegankelijk is met Priority Pass wel een stuk drukker. Tip: als je een AMEX Plat hebt gebruik die dan voor toegang (middels AMEX Global Lounge Collection). De douche is dan inbegrepen; met PP is het bijbetalen. De lounge doet nog aan andere betaalde extra's; de Aerobar is mooi maar voor een kop koffie van de barista of alcohol moet je lappen. Vroeger kon je via de QR code nog made-to-order gerechten bestellen (inbegrepen). Was tijdens mij recente verblijf niet meer het geval (in de ochtend tenminste).

    Ahlan Lounge Concourse A
    Lastig te vinden. Volg de borden naar het Dubai International Hotel. De 'lounge' is eigenlijk de ruimte tegenover de receptie van het airport hotel waar ze enkele tafels, en bar en buffet hebben neergezet. Direct aangrenzend aan de doorgaande gang. 0 sfeer. Fles water gehaald en door. Makkelijk de inkomsten van Priority Pass verdiend...
     
    Vliegende_Keep en lloydje33 vinden dit leuk.
  18. Vliegende_Keep

    Vliegende_Keep Silver Member

    Berichten:
    1.744
    Leuk Bevonden:
    2.547
    Trofeepunten:
    428
    The Coral Premium Lounge @ BKK

    Mooie lounge in Domestic terminal A. Staat meer dan genoeg eten, oa Indiaas en Thais, ze maken cocktails, ze hebben volgens mn vrouw goede wijn (dat is vaak een dingetje in ZO Azië). Maar het mooiste is... Ze bieden massages aan, er lopen een aantal dames rond die je bij je rug nek en armen masseren.
    Minpuntje is dat er geen toilet is, maar dat zie je vaker met kleinere lounges.
    Aanrader deze lounge als je een binnenlandse vlucht pakt vanaf BKK.
     
  19. scocz

    scocz Newbie

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    20
    Trofeepunten:
    3
    Weet iemand toevallig al of de PP lounge in Amsterdam inmiddels weer geopend is? Werd vorige keer naar een cafe verwezen om daar maar te zitten.
     
  20. RobinH

    RobinH Newbie

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    22
    Trofeepunten:
    8
    Hoe ben je hier binnengekomen? Is dit de standaard lounge voor businessclass reizigers?
     

Deel Deze Pagina