Beste en slechtste Lounge

Discussie in 'InsideFlyer Lounge' gestart door TimoW, 16 dec 2014.

  1. FlyingBlob

    FlyingBlob Blue Tier

    Berichten:
    285
    Leuk Bevonden:
    455
    Trofeepunten:
    63
    Waar denk je dat de letters KL voor staan :D
     
    Elgertje, EvdP, LordH en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. MichaelNight

    MichaelNight Silver Member

    Berichten:
    1.213
    Leuk Bevonden:
    1.597
    Trofeepunten:
    273
    Zaterdag mijn mobiel in L25 op zo'n bruine stoel laten liggen. Boarding al gaande..grote paniek. Wilde terughollen van B36..kwam de Grondstewardess al aanlopen met mijn mobiel! Dit verdient wel een pluim! Zou het mogelijk zijn een bloemetje te laten bezorgen aan die desk?
     
    VinceG, Urbanjazz, Tim82 en 8 anderen vinden dit leuk.
  3. Tim82

    Tim82 Silver Member

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    1.465
    Trofeepunten:
    303
    Gister de Delta lounge op JFK terminal 4. Eerst in de rij om naar binnen te mogen, vervolgens boven aan de trap een foutmelding van mijn boardingpass onder de scanner, in een rij om handmatig naar binnen gescand te worden. Was verdorie een kwartier bezig om binnen te komen. Alleen 1 wijntje gedaan en de wc bezocht. Vond het maar druk en een, zeker bij grote drukte, chaotische lay-out van de lounge.
     
  4. Grouchy

    Grouchy Silver Member

    Berichten:
    756
    Leuk Bevonden:
    1.140
    Trofeepunten:
    428
    MichaelNight en Tim82 vinden dit leuk.
  5. arjen05

    arjen05 Silver Member

    Berichten:
    1.850
    Leuk Bevonden:
    3.259
    Trofeepunten:
    508
  6. Max2000

    Max2000 Blue Tier

    Berichten:
    159
    Leuk Bevonden:
    376
    Trofeepunten:
    63
    Was in de lounge in Katowice, een nieuwe bestemming voor KLC. Echt leuke stad. De lounge was niet echt groot, maar wel goed uitzicht op de baan en prima aanbod aan drankjes, snacks en voorverpakte salades en broodjes. Verder was ik een van de drie mensen aanwezig. Dus heb mij prima vermaakt daar.
     
  7. Godenzoon14

    Godenzoon14 Silver Member

    Berichten:
    1.611
    Leuk Bevonden:
    3.224
    Trofeepunten:
    508
    Volgens het DL persbericht is er GEEN verandering vwb SkyTeam Elite+ members...
     
    ErwinLansing vindt dit leuk.
  8. Tim82

    Tim82 Silver Member

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    1.465
    Trofeepunten:
    303
    Mag je als Elite+ met een intercontinentale vlucht met economy light van KLM of vergelijkbaar tarief van Delta (basic economy) ook naar binnen eigenlijk?
     
  9. lloydje33

    lloydje33 Silver Member

    Berichten:
    1.577
    Leuk Bevonden:
    2.391
    Trofeepunten:
    583
    Ja als STE+ heb je altijd toegang als je intercontinental vliegt.
     
    VinceG en Tim82 vinden dit leuk.
  10. Urbanjazz

    Urbanjazz Silver Member

    Berichten:
    832
    Leuk Bevonden:
    2.566
    Trofeepunten:
    383
    Vorige week in de vernieuwde skyclub van Delta in Chicago terminal 5. Prachtig. Rustig. Groot. Afgewerkt. Trotse medewerkers. Mooie sanitaire voorzieningen. Twee bars. Prima eten. Plus voor de liefhebbers een Chicago hotdog stand.

    Ik was begin dit jaar in SLC, ook al verbouwd, daar hebben ze mooie ramen met prachtig uitzicht (bergen). Maar qua inrichting van de beschikbare ruimte vond ik Chicago beter.

    We hadden geluk dat vanwege thanksgiving de lounge open was tot 20.00. Normaal op zaterdag tot 18:15 :eek: En om capaciteit reden heeft KLM besloten veel later op de dag te vliegen. Waardoor je normaal op de zaterdagavond dus geen lounge hebt. KLM weigert te betalen om de lounge open te houden blijkbaar. In de komende maanden gaat KLM gelukkig weer op z’n normale tijden nr ORD :)
     
    FlyingBlob, VinceG, michiel1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. arjen05

    arjen05 Silver Member

    Berichten:
    1.850
    Leuk Bevonden:
    3.259
    Trofeepunten:
    508
    Het bijzondere is natuurlijk dat Delta Gold, Platinum en Diamond ook Skyteam elite+ zijn. Als niet-Delta elites dus wel binnen mogen, krijg je een situatie als wanneer op Schiphol alleen nog business class passagiers in lounge 25 en 52 mogen, KLM Platinum in (premium) economy niet, maar Delta Gold in economy wel.

    Dat wordt volgens de berichtgeving dus de situatie, maar dat is wel opmerkelijk.
     
  12. Ozzietukker

    Ozzietukker Silver Member

    Berichten:
    1.735
    Leuk Bevonden:
    1.973
    Trofeepunten:
    298
    Om de milieu impact te verkleinen heeft KLM als doel minder afval te produceren.
    Door minder aanbod van werkende machines heb je bijvoorbeeld minder afwas omdat de passagiers simpelweg geen koffie kunnen nemen en ook suiker en melk en roerstaafjes gaan daardoor minder hard natuurlijk.

    Daarnaast is er de KLM lounge challenge dat nadat je een plek hebt gevonden om te zitten je geheel in stijl daarna op zoek moet naar de koffie….
     
    VinceG vindt dit leuk.
  13. MichaelNight

    MichaelNight Silver Member

    Berichten:
    1.213
    Leuk Bevonden:
    1.597
    Trofeepunten:
    273
    De eigenaren van de Tarom Lounge kunnen zelfs naar elke willekeurige lounge in de EU gestuurd worden. Ze kunnen eigenlijk overal iets leren ..
     
  14. MichaelNight

    MichaelNight Silver Member

    Berichten:
    1.213
    Leuk Bevonden:
    1.597
    Trofeepunten:
    273
    Afgelopen zaterdag rond 19:00 uur was het een bijzondere avond. Alles werkte: Juice automaat, Koffieautomaten.
    Uit gewoonte pakte ik toch de orange juice uit die drankgleuf. Dat wannabee Sommeliertje die wijn en cavaflessen opendraaide zat wel naar mij te kijken. Ik deed er een plens Wodka in. Toen leek het goed te zijn en keek hij niet meer. Ik denk dat het de bedoeling is dat je alleen die fles Juice pakt als je ook echt alcohol erbij doet...
     
    LordH en VinceG vinden dit leuk.
  15. VinceG

    VinceG Silver Member

    Berichten:
    1.101
    Leuk Bevonden:
    1.928
    Trofeepunten:
    273
    Ook van slechte dingen kun je leren.
    Maar de lounge op Barcelona is altijd fijn. Net 5 uur doorgebracht omdat ik om 03:00 een bericht had gekregen dat mijn 06:05 vlucht pas om 11:25 ging. Toen zat ik helaas al in de taxi :mad:
    KLM was weer heerlijk op tijd.
    Zo eens kijken of ik kan lospeuteren wie er ingevlogen moest worden. Of dat ze allemaal ingevlogen moesten worden.
    Helaas wel kort weekend zo :(

    Ow word nu omgeroepen door de captain dat er geen draagbare brandblusser aan boord was gisteravond toen het toestel invloog. :eek:
    En die hadden ze niet in Spanje natuurlijk want die gebruiken ze hier niet. :confused:
    Dus er is er net een met de inkomende vlucht ingevlogen. Heel bijzonder allemaal!
     
  16. westi

    westi Silver Member

    Berichten:
    1.356
    Leuk Bevonden:
    1.178
    Trofeepunten:
    223
    En als je er dan 1 gevonden hebt, is geheel in style de kwaliteit van de stoel dusdanig dat de milieu impact geminimaliseerd is.
     
  17. hollandje

    hollandje Blue Tier

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    154
    Trofeepunten:
    43
    Uit alle lounges die ik heb gebruikt van Priority Pass was de Air France/KLM lounge op BKK toch wel echt het beste. Gisteren daar een goede 2.5 uur gezeten en de rust, comfort, en het aanbod van eten en drinken was erg goed. Ben benieuwd of je dezelfde ervaringen treft op andere vliegvelden in hun lounges
     
  18. Bijzonderetickets

    Bijzonderetickets Silver Member

    Berichten:
    1.305
    Leuk Bevonden:
    3.197
    Trofeepunten:
    483
    Sowieso is BKK echt fantastisch qua lounges. Als je Priority Pass hebt is het geweldig (vond Oman Air de beste), met een Star Alliance ticket/status is het nog beter (EVA lounge, SQ lounge).

    Tijd tekort daar!
     
  19. RickJansen

    RickJansen Silver Member

    Berichten:
    697
    Leuk Bevonden:
    1.461
    Trofeepunten:
    428
    Ik vind de lounges van Cathay wereldwijd echt een verademing. Heerlijke cocktails en overal dezelfde gerechten vers gemaakt, top!
     
  20. LordH

    LordH Newbie

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    93
    Trofeepunten:
    18
    Afgelopen week op Schiphol Flying Blue lounge 52 (niet-Schengen), in de vroege ochtend. Een vriend van me vroeg of er geen cava was - nu was ik in lounge 25 (Schengen) gewend dat die er altijd wel was, net als allerlei andere alcoholische dranken. Ik zag het niet - niet dat ik er gezien het vroege tijdstip behoefte aan had, maar is dat beleid? Of moet je daarvoor naar de bar ver rechtsachter? Daar ben ik niet geweest.
     

Deel Deze Pagina