Beste en slechtste Lounge

Discussie in 'InsideFlyer Lounge' gestart door TimoW, 16 dec 2014.

  1. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.693
    Leuk Bevonden:
    1.922
    Trofeepunten:
    648
    Het Priority Pass aanbod fluctueert nogal. Voor de reizigers die vanuit BRU vliegen: goed nieuws. De Diamond Lounges zijn weer toegevoegd. In Denpasar is de lounge in de internationale terminal juist weggehaald. In CDG valt het aanbod ook erg tegen.
     
    ErwinLansing vindt dit leuk.
  2. ErwinLansing

    ErwinLansing Silver Member

    Berichten:
    561
    Leuk Bevonden:
    1.105
    Trofeepunten:
    428
    Nice! Dat was een groot gemis. Ook raar dat op zo'n populaire luchthaven geen enkele PP lounge meer was.
     
  3. Ozzietukker

    Ozzietukker Silver Member

    Berichten:
    1.726
    Leuk Bevonden:
    1.958
    Trofeepunten:
    298
    Net na covid had KLM ook geen contract meer met de Diamond lounge, het is dus simpelweg een centenkwestie.
    Maar er waren kennelijk genoeg klachten dat de lounge weer werd toegevoegd.
    Het is voor een lounge wel aantrekkelijk om dergelijke contracten te hebben maar wel tegen de juiste prijs.
     
  4. Bjorn

    Bjorn Silver Member

    Berichten:
    530
    Leuk Bevonden:
    712
    Trofeepunten:
    123
    AwardWallet heeft een handige app update gekregen die je laat zien welke airport lounges je mag bezoeken. Beetje zoals LoungeBuddy maar dan geïntegreerd in de AwardWallet app.

    IMG_3E3881AC83DE-1.jpeg IMG_3CF2B135712A-1.jpeg
     
    Ready2Board, lloydje33, Counterfire en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. PeterD

    PeterD Blue Tier

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    128
    Trofeepunten:
    43
    Gaat dit om de apple app? Ik zie dit in de Android app namelijk nog niet terug?
     
  6. Bjorn

    Bjorn Silver Member

    Berichten:
    530
    Leuk Bevonden:
    712
    Trofeepunten:
    123
    Mijn screenshots zijn van de iOS (Apple) app. Bij Android weet ik niet of ze die functie al toegevoegd hebben.
     
  7. TimH

    TimH Blue Tier

    Berichten:
    258
    Leuk Bevonden:
    324
    Trofeepunten:
    63
    CDG 2F was vanmiddag een chaos. Veel volle tafels, nauwelijks eten beschikbaar en ook voor drinken moest je flink zoeken. Groot verschil met vorige week...
     
  8. Mark12

    Mark12 Newbie

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    20
    Trofeepunten:
    3
    Vind de Crown lounge 25 op AMS nog steeds een fijne plek wanneer het niet te druk is.

    Sala VIP Azahar op SVQ had ik iets meer van verwacht omdat er toch veel internationaal verkeer langkomt. Wel schoon en snel afgeruimd en genoeg te drinken. Eten niet veel keus en vrij klein dus ook snel vol op drukke tijden.

    VIP Lounce op GRZ was prima voor ontbijt en rustige plek op een klein vliegveld. veel rustiger dan verwacht op toch drukke dagen.

    Air China Business lounge op PEK was vlak voor Corona prima na een lange binnenlandse reis met name vanwege heerlijke doucheruimtes
     
  9. VinceG

    VinceG Silver Member

    Berichten:
    1.101
    Leuk Bevonden:
    1.928
    Trofeepunten:
    273
    Wel jammer dat lounge 25 vrijwel nooit meer rustig is op reguliere tijden....
     
  10. Vliegende_Keep

    Vliegende_Keep Silver Member

    Berichten:
    1.647
    Leuk Bevonden:
    2.422
    Trofeepunten:
    358
    Zat vorige week in de Aspire lounge in Edinburgh, gezellige lounge met een behoorlijk aanbod aan eten en drank.
    Had een beetje huiselijk gevoel met uitzicht op de vliegtuigen.
    Kortom, een fijne lounge.
     
    noppie, MichaelNight en lloydje33 vinden dit leuk.
  11. FlyingBlob

    FlyingBlob Blue Tier

    Berichten:
    275
    Leuk Bevonden:
    447
    Trofeepunten:
    63
    VIP Lounge in Terminal 2 op MAD viel een beetje tegen, oke het was 4 uur 's ochtends en de koffie was best aardig maar de koeling werkte niet waardoor verpakte yoghurt en drankjes warm waren en ook fruit en ham er al klaarblijkelijk een tijdje lagen. Indeling van de lounge deed denken aan een winkel die bijna gaat sluiten wegens een verbouwing. Erg kaal en onpersoonlijk. Stoelen zaten wel lekker.

    Daarna in 2F lounge op CDG een heerlijke gezichtsmassage gehad bij Clarins! Eerste keer en beviel goed. Zag er toch weer enigszins fatsoenlijk uit nadat de wekker om 1:40 's nachts was afgegaan. Helaas weer weinig zitruimte in de lounge en teveel mensen met 'aanhang' ipv alleen maar echte business/gold/platinum reizigers. Geen vervelende situaties gelukkig. :)
     
  12. MichaelNight

    MichaelNight Silver Member

    Berichten:
    1.213
    Leuk Bevonden:
    1.595
    Trofeepunten:
    273
    Ik hoorde iets over max 2 alcohol per gast klopt dat?
     
  13. Vliegende_Keep

    Vliegende_Keep Silver Member

    Berichten:
    1.647
    Leuk Bevonden:
    2.422
    Trofeepunten:
    358
    Had maar een biertje op want had al een kater :p
    Maar is mij niet verteld iig en kan het me ook niet voorstellen eigenlijk, zou ook niet weten hoe ze dat bij moeten houden..?
     
  14. ErwinLansing

    ErwinLansing Silver Member

    Berichten:
    561
    Leuk Bevonden:
    1.105
    Trofeepunten:
    428
    Dat met (te) weinig zitruimte komt bekend voor. Maar hoe weet je dat het aanhang is? Hier is de hele familie Platinum, ook zoonlief*.

    *: Terug naar de draad over dat het te makkelijk was om status te halen met de coronaacties :cool:
     
    FlyingBlob vindt dit leuk.
  15. FlyingBlob

    FlyingBlob Blue Tier

    Berichten:
    275
    Leuk Bevonden:
    447
    Trofeepunten:
    63
    Ik snap je punt hoor, en het is ook geen verwijt want ik kan het natuurlijk niet bewijzen door iedereen zijn ticket te gaan checken :D maar het was zo’n gevoel als je om je heen kijkt daar.
     
    ErwinLansing vindt dit leuk.
  16. LordH

    LordH Newbie

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    92
    Trofeepunten:
    18
    Kan het niet me je eens zijn. Ik ben weliswaar pas relatief recent (april) weer intensiever gaan vliegen, maar zowel 25 als 52 zijn behoorlijk beroerde kantines. De goedkoopste BA lounge op Heathrow is oneindig veel beter.
     
    VinceG vindt dit leuk.
  17. RickJansen

    RickJansen Silver Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    1.455
    Trofeepunten:
    428
    Ben ik met je eens. Vandaag voor het eerst in 52 geweest, niet onder de indruk. Eerst mocht ik niet binnen (terwijl ik wel Skyteam Elite + ben) toen kwam de supervisor er bij en mocht ik wel binnen (want ben ITA, die zitten gewoon in skyteam, maar Air Europe niet) en na dat gestuntel...vond ik het niet meer dan een grote kantine.
     
    LordH en Ruut vinden dit leuk.
  18. Ozzietukker

    Ozzietukker Silver Member

    Berichten:
    1.726
    Leuk Bevonden:
    1.958
    Trofeepunten:
    298
    En toch de werkplekken zijn fijn. Dat mis ik weer in de reguliere air france lounges, eten is wel beter maar werkplekken wat minder en ik vreet me tegenwoordig wat minder vol, nou ja probeer ik, en werk wat meer.
    De 2K lounge van air france is echt niet zo goed.
     
  19. Ozzietukker

    Ozzietukker Silver Member

    Berichten:
    1.726
    Leuk Bevonden:
    1.958
    Trofeepunten:
    298
    Ja dat niet zelf mogen inschenken heb ik nooit begrepen, je forceert zo juist meer contactmomenten.

    En je mocht wel op een gegeven moment bepaalde dingen zelf van het buffet pakken maar gekoelde items die moest je vragen…

    Wat dat aangaande is de Hollandse nuchterheid wel fijn, daar stapte men al snel af van bediende service toen het drukker werd.
    En toch, de lounge 52 in begin mei 2020, alleen thee / koffie en voorverpakte koekjes, speciaal was het wel.
     
  20. MichaelNight

    MichaelNight Silver Member

    Berichten:
    1.213
    Leuk Bevonden:
    1.595
    Trofeepunten:
    273
    Nou de werkplekken (die cubicles) in de (relatief nieuwe) aspire lounge 26 bevallen me wel. Er zijn er niet veel maar tegenwoordig zit ik daar liever dan in L25. Maar dan alleen als je bij de happy few hoort die op tijd is als er plek is in die cubicles...zeker de food and drink heeft iedereen kritiek op maar die werkplekken zijn echt goed!
     
    ErwinLansing vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina