Beste en slechtste Lounge

Discussie in 'InsideFlyer Lounge' gestart door TimoW, 16 dec 2014.

  1. Tim82

    Tim82 Silver Member

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    1.465
    Trofeepunten:
    303
    Ik was in de Delta Sky Club in MSY, en ondanks dat deze niet heel groot is vond ik het een fijne plek zoals @JdV030 omschrijft van LAX. Ik vond ook vooral het personeel erg vriendelijk; iedereen maakte wel een praatje of grapje met je. Alles werd zeer netjes bijgehouden en schoongemaakt.
     
    Daeni en Godenzoon14 vinden dit leuk.
  2. michiel1

    michiel1 Blue Tier

    Berichten:
    239
    Leuk Bevonden:
    233
    Trofeepunten:
    43
    Even een update op bovenstaande: Gisteren was ik er weer, en nu blijkt dat de lounge zoals door mij beschreven een tijdelijke oplossing was tijdens de bouw van de nieuwe locatie. Maar typisch Surinaams: er wordt niet gemeld, of een excuus gemaakt dat men in een tijdelijk onderkomen verblijft.
    Nu is de nieuwe lounge in gebruik: ruim, modern en helemaal up to date. Catering nog steeds middelmatig. Er wordt nu wel serieus werk gemaakt van de renovatie van de gehele luchthaven, maar dat was ook nodig.
     
    Tim82 en Carel1 vinden dit leuk.
  3. Ruut

    Ruut Silver Member

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    944
    Trofeepunten:
    143
    De ITA domestic lounge op FCO stelt ook weinig voor. Koude pasta en prosecco genuttigd en naar de Prima Vista lounge er recht tegenover gegaan.

    Toegang met Priority Pass.
    Ook deze is niet bijzonder (pizza slides in de magnetron kan echt niet) maar wel leuk uitzicht op de tarmac en aardig personeel.
     
    Tim82 en Carel1 vinden dit leuk.
  4. Vliegende_Keep

    Vliegende_Keep Silver Member

    Berichten:
    1.660
    Leuk Bevonden:
    2.438
    Trofeepunten:
    358
    Net de Amex Centurion lounge op JFK bezocht, leuk met die Speakeasy erin. Goede cocktails ook. Daarna nog even 10 minuten in de rij gestaan om de Delta SkyClub T4 binnen te komen, dat buitengedeelte is erg relax om te zitten. Lekker vliegtuigen spotten.

    Nu ietwat aangeschoten wachten op vertrek naar AMS. ;)
     
    MoonJ, Amsterdam, Tim82 en 5 anderen vinden dit leuk.
  5. erlug

    erlug Blue Tier

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    122
    Trofeepunten:
    33
    Ik vind de China airlines lounge terminal 1 a-side in TPE een heerlijke lounge. Heb daar al veel uren doorgebracht. Fijn eten, goede douches en heerlijke banken. De strata lounge in AKL is ook dikke prima.

    Mindere lounges vind ik toch vaak op kleinere vliegvelden zoals GOT, HAJ en LBA.

    Fijne aan lounges is Spanje is dat er altijd een speel hoekje is voor de kids.
     
    michiel1 vindt dit leuk.
  6. michiel1

    michiel1 Blue Tier

    Berichten:
    239
    Leuk Bevonden:
    233
    Trofeepunten:
    43
    Eeehh, kinderen horen niet in een lounge :p
     
    Godenzoon14, Morris en Tim82 vinden dit leuk.
  7. erlug

    erlug Blue Tier

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    122
    Trofeepunten:
    33
    Haha, ik ben wel benieuwd waarom dat niet hoort…
     
  8. michiel1

    michiel1 Blue Tier

    Berichten:
    239
    Leuk Bevonden:
    233
    Trofeepunten:
    43
    Omdat er wel eens ouders zijn die hun kinderen niet onder controle hebben en / of de kinderen geen fatsoen hebben aangeleerd.
     
  9. erlug

    erlug Blue Tier

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    122
    Trofeepunten:
    33
    Dat kan ik ook niet erg waarderen idd. Ik was in augustus nog in een UX lounge in Madrid. 1 van de kids was onrustig en moe. Dus ging m’n vrouw even met hem buiten de lounge een rondje lopen. Maar dit lijkt me toch vrij normaal.
     
    Ruut en michiel1 vinden dit leuk.
  10. Ozzietukker

    Ozzietukker Silver Member

    Berichten:
    1.735
    Leuk Bevonden:
    1.973
    Trofeepunten:
    298
    Kinderen blijven inderdaad kinderen, en ze kunnen nog zo goed opgevoed zijn, bij een overstap van 4 uur moeten ze toch even uitrazen, dat kan je niet voorkomen, en moet je ook niet willen.
    Wel zou ik er dan zelf voor kiezen, zeker als mijn nichtje mee is inderdaad dit vooral buiten de lounge te doen om een rondje te lopen bij een lange overstap, maar ook dan geldt dat daarna er nog steeds energie in zit....
     
    erlug vindt dit leuk.
  11. noppie

    noppie Blue Tier

    Berichten:
    159
    Leuk Bevonden:
    93
    Trofeepunten:
    28
    Laatst op MXP Monteverdi lounge bezocht. Enige positieve waren de lekkere stoelen, nabijheid bij de A-gates en het drinken in flesjes. Het eten was waardeloos, de oppervlakte erg klein en de airco kapot.
     
  12. Bjorn

    Bjorn Silver Member

    Berichten:
    531
    Leuk Bevonden:
    712
    Trofeepunten:
    123
    Laatste keer Centurion Lounge op JFK viel ook best tegen. Overvol, matig eten en lange rijen bij de bar om een simpel drankje te bestellen. Delta Sky Lounge niet geprobeerd want die schijnt nog voller te zijn waarbij mensen een uur in rij staan om naar binnen te mogen.

    Het is dus goed te merken dat mensen massaal Platinum cards hebben genomen. Kwaliteit van de lounge is wel achteruit gegaan helaas.
     
  13. Grouchy

    Grouchy Silver Member

    Berichten:
    756
    Leuk Bevonden:
    1.140
    Trofeepunten:
    428
    Toen ik wat mensen van Delta sprak wisten die me te vertellen dat ze 3x zoveel bezoekers hadden per dag t.o.v. 2019. En dat met 15% minder vluchten t.o.v. 20019. Meeste zijn CC houders.
     
    Bjorn, Morris en ErwinLansing vinden dit leuk.
  14. MoonJ

    MoonJ Silver Member

    Berichten:
    1.066
    Leuk Bevonden:
    938
    Trofeepunten:
    143
    Op FCO moet je de Plaza Premium lounge ingaan, die is heel fijn. Via een QR code op een aantal zitplekken kan je verschillende gerechten bestellen wat dan naar je toe wordt gebracht. Als je daar geen zin in hebt kan je bij de bar in het midden ook wat sandwiches halen. Drink opties zijn er ook genoeg waaronder verse koffie. Super!
     
    Amsterdam en Ready2Board vinden dit leuk.
  15. MoonJ

    MoonJ Silver Member

    Berichten:
    1.066
    Leuk Bevonden:
    938
    Trofeepunten:
    143
    Denk dat dit straks ook erg te merken is in de Privium lounges.
     
  16. Grouchy

    Grouchy Silver Member

    Berichten:
    756
    Leuk Bevonden:
    1.140
    Trofeepunten:
    428
    Da's de laatste paar maanden al te zien. Privium 1 parking staat tegenwoordig oo kweer ouderwets vol.
    Trouwens de laatse tijd ook al twee maal bij het inchecken van de Privium Lounge west meegemaakt dat er mensen ziin die zich daar aanmelden met een afspraak voor de irisscan enzovoort ipv de departure lounge.
     
  17. Ruut

    Ruut Silver Member

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    944
    Trofeepunten:
    143
    Ok, jammer die heb ik dan gemist, zit in terminal 2 zeker?
    Had nu best weinig overstaptijd dus wie weet bezoek ik die een keertje als ik weer met KLM vlieg.

    ITA is voor mij einde oefening;)
     
    Ambtenaruh en lloydje33 vinden dit leuk.
  18. StinusPax

    StinusPax Blue Tier

    Berichten:
    102
    Leuk Bevonden:
    87
    Trofeepunten:
    28
    Beste:

    Ga toch wel voor de Non Shengen Privium Lounge op Schiphol, voor het rijengedoe vaak zo rustig. En zo fijn dat ze echt vaak van menu wisselen voor ontbijt, lunch en diner. Wel jammer dat je geen view hebt.

    Ook de Air Canada Maple Leaf Lounge in Montreal was erg goed. A la carte eten bij je tafel gebracht en mooi uitzicht.

    Oh en binnen Europa nog de lounge van Venetië is ook fijn. Veel lekker vers Italiaanse hapjes en uitgebreide bar.

    Slechtste:
    Veel Britse luchthavens, zo'n stom achteraf zaaltje en slecht eten.
    Panama: Alleen chips en droge broodjes.
     
    noppie vindt dit leuk.
  19. VinceG

    VinceG Silver Member

    Berichten:
    1.101
    Leuk Bevonden:
    1.928
    Trofeepunten:
    273
    Zaterdagochtend lekker druk in de privium lounge west. Maar prima te doen. Toen we later naar het toestel liepen moesten we langs lounge 52. Daar stond een enorme rij die bijna bij de rituals (begin van de rolband) begon! Echt niet te geloven.
     
    Ruut vindt dit leuk.
  20. Carel1

    Carel1 Gold Member

    Berichten:
    2.553
    Leuk Bevonden:
    3.581
    Trofeepunten:
    948
    Nu toch weer T3. Binnenkort gebruik maken van de Virgin lounge?
     

Deel Deze Pagina