Beobank Flying Blue World Mastercard

Discussie in 'Creditcards en andere programma's BE & NL' gestart door Skywalker88, 20 mrt 2016.

  1. Skywalker88

    Skywalker88 Blue Tier

    Berichten:
    122
    Leuk Bevonden:
    58
    Trofeepunten:
    128

    Bijgevoegde bestanden:

  2. Robby43

    Robby43 Blue Tier

    Berichten:
    67
    Leuk Bevonden:
    131
    Trofeepunten:
    33
    Ik heb deze sinds kort ook in plaats van de FB AMEX. MasterCard is zo goed als overal te gebruiken (behalve Albert Heijn). Ik spaar nu dus meer punten elke maand.
    Net zoals ik een Nederlandse AMEX kan scoren, moet dat ook andersom kunnen. Gewoon eerst een gewone bankrekening bij BeoBank openen in België denk ik
     
  3. arjen05

    arjen05 Silver Member

    Berichten:
    1.841
    Leuk Bevonden:
    3.250
    Trofeepunten:
    508
    Ik had de indruk dat je bij Beobank alleen deze credit card kon aanvragen met een (Belgisch) rijksregisternummer?
     
  4. Synthesis

    Synthesis Newbie

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    1
    Trofeepunten:
    8
    Klopt. Al accepteert het systeem online de rijksregisternummers niet. Heb morgen een afspraak in een Beobank kantoor zelf voor de aanvragen te finaliseren van zo een kaart. Laat je wel weten als je wilt.
     
  5. Nvgfocus

    Nvgfocus Silver Member

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    418
    Trofeepunten:
    63
    Als je een Belgisch nummer hebt, zpu het moeten lukken lijkt me. Als je Nederlander bent zonder zo’n nummer zijn er hier wel meer mensen benieuwd naar de uitslag denk ik :)
     
  6. Synthesis

    Synthesis Newbie

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    1
    Trofeepunten:
    8
    Net goedgekeurd voor de Premium kaart van de Flying Blue MC.

    Wel handig dat er ook een medische bijstand verzekering bij zit voor reizen in het buitenland, in tegenstelling tot de American Express Miles & More Premium kaart, alhoewel deze wel zeer zeer beperkt is (enkel een repatriering indien nodig, of een voorschot op kosten dat je niet zelf kan betalen).

    Weet iemand of deze ook dekking geeft als de reis/vlucht NIET met de Mastercard word geboekt?

    Edit// Blijkbaar dient men enkel 'houder' te zijn van de kaart dus in dat geval lijkt het wel ok.
     
    Laatst bewerkt: 18 mrt 2019
    Thijsk vindt dit leuk.
  7. Robby43

    Robby43 Blue Tier

    Berichten:
    67
    Leuk Bevonden:
    131
    Trofeepunten:
    33
    Ze hebben wel een kopij van mijn ID-card genomen, waar dit nummer op staat Dat lijkt dan wel te kloppen.
    Ik weet niet hoe moeilijk het is een BE Rijksregister nummer te krijgen. In NL heb ik een BSN-nummer gekregen toen ik er tijdelijk tewerkgesteld werd door een BE bedrijf.
     
  8. Synthesis

    Synthesis Newbie

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    1
    Trofeepunten:
    8
    Weet iemand of er een limiet is op het aantal miles dat je jaarlijks met de kaart kan sparen?
     

Deel Deze Pagina