Belgie: 22.000 miles bij Flyingblue mastercard.

Discussie in 'Creditcards en andere programma's BE & NL' gestart door Miya, 30 okt 2019.

  1. Miya

    Miya Silver Member

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    1.939
    Trofeepunten:
    253
    Voor onze Flyingblue leden in België:

    Nu 22.000 miles bij Beobank Flying Blue World Mastercard. Enige voorwaarde is 3 transacties doen en lijkt geldig te zijn voor elk kaart type. Daarnaast krijg je ook nog de welkomst bonus van 3.500 / 5.000 miles voor nieuwe leden.

    Eerder was de beste bonus 10.000 punten dus dit is een erg goed aanbod. Staat ondertussen 2 weken live maar nog niets op de home page gezien, vandaar dat ik hem hier neerzet.

    https://www.flyingblue.com/en/financial/overview/financial-services-beobank?country=BE

    Heb je de kaart al, dan kun je ook meedoen door:
    Customers who already have the card on 15/10/19 and who have made 3 purchase with their card between 15/10/19 and 30/11/19 can also claim the bonus by sending an e-mail 13/12/19 at the latest to [email protected] with their name, postal code, date of birth and as subject “ Action miles”
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 3 nov 2019
    Flying doc vindt dit leuk.
  2. Robby43

    Robby43 Blue Tier

    Berichten:
    67
    Leuk Bevonden:
    131
    Trofeepunten:
    33
    Erg mooi dat ook bestaande klanten de bonus kunnen claimen!

    Blijft een erg handige kaart dit. Aanvaarding MasterCard ligt vele malen hoger dan AMEX. Levert me maandelijks meer dan 1000 miles op.
     
  3. Robby43

    Robby43 Blue Tier

    Berichten:
    67
    Leuk Bevonden:
    131
    Trofeepunten:
    33
    Heeft prima gewerkt dat claimen; enkele dagen geleden een mailtje gestuurd conform bovenstaande bepalingen, vandaag op de eerstvolgende afrekening mijn 22.000 miles bijgeschreven.
     
    FlyRemco vindt dit leuk.
  4. arjen05

    arjen05 Silver Member

    Berichten:
    1.850
    Leuk Bevonden:
    3.259
    Trofeepunten:
    508
    Niet alleen aanvaarding, ook kosten per betaling buiten de eurozone en überhaupt jaarlijkse kosten zijn veel lager. Laten we hopen dat Mastercard de concurrentie met Amex aandurft / KLM haar exclusieve contract met Amex voor NL snel openbreekt. Er is op de Nederlandse markt prima ruimte voor een solide basisproduct zoals de Mastercard voor wie kiest voor een gunstige prijs/kwaliteit verhouding en een premium product voor wie gevoelig is voor alle poeha en blabla van Amex.
     
  5. Robby43

    Robby43 Blue Tier

    Berichten:
    67
    Leuk Bevonden:
    131
    Trofeepunten:
    33
    Buiten de Eurozone gebruik ik mijn Amerikaanse credit cards (no foreign transaction feest). Die leveren ook meer miles op.
    Maar mijn US cards hebben geen PIN en kunnen niet contactloos betalen, dus daar is deze kaart mijn toeverlaat voor.
     
  6. arjen05

    arjen05 Silver Member

    Berichten:
    1.850
    Leuk Bevonden:
    3.259
    Trofeepunten:
    508
    Ik had het ook over producten voor de NL/BE markt. De US cards zijn helemaal onbereikbaar als je geen SSN of credit score hebt..
     
  7. Kwikenkwiek

    Kwikenkwiek Newbie

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    13
    Trofeepunten:
    3
    Actie werd ondertussen verlengd tot 15/12 voor nieuwe klanten en 28/12 voor bestaande klanten. Gelukkig maar, want de 22.000 miles had ik overzien..
     
  8. Robby43

    Robby43 Blue Tier

    Berichten:
    67
    Leuk Bevonden:
    131
    Trofeepunten:
    33
    Weer een mooie actie op deze kaart!
    In november en december krijg je op alle aankopen tijdelijk 3x zoveel miles.

    Dit wordt dus voor het eindejaar mijn go-to kaart voor alle aankopen.
     
  9. Unusualtravelblog

    Unusualtravelblog Blue Tier

    Berichten:
    104
    Leuk Bevonden:
    276
    Trofeepunten:
    63
    Bedankt voor dit te posten !
    Waar heb je dit gelezen? Ik vind er maar weinig over terug. Heb de kaart nog maar net.
     
  10. Robby43

    Robby43 Blue Tier

    Berichten:
    67
    Leuk Bevonden:
    131
    Trofeepunten:
    33
  11. Bartvanantwerpen

    Bartvanantwerpen Newbie

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Trofeepunten:
    1
    Robby43, ik had het ook gezien... dit blijkt inderdaad voor nieuwe en voor bestaande kaarthouders zo te zijn. Schitterend !
     
  12. Brangeri

    Brangeri Blue Tier Premium Member

    Berichten:
    370
    Leuk Bevonden:
    247
    Trofeepunten:
    43
    Dat is interessant, eens kijken of het lukt om deze kaart aan te vragen op een forward adres.
     

Deel Deze Pagina