Awardwallet

Discussie in 'Hulp met boeken' gestart door TheFlyingDutchboy, 14 jul 2014.

  1. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.698
    Leuk Bevonden:
    1.926
    Trofeepunten:
    648
    Awardwallet is een must voor elke frequent traveller. Met deze site kun je in één oogopslag bijna alle hotel, airline, autoverhuur en andere travel loyaltyprogramma's updaten en bijhouden. Het laat zaken zien zoals je status niveau, punten balans, vervaldatum van de punten en het kan ook alerts geven als er binnenkort punten gaan vervallen. Er zijn ook apps beschikbaar voor iOS en Android. Erg handig en zo hoef je ook niet perse al je kaarten mee te nemen. Er is een optie om je loyaltynummer te tonen in de app.

    Er zijn twee types lidmaatschap van Awardwallet: free en Plus. Iedereen die voor het eerst lid wordt van AW krijgt AW Plus voor een aantal maanden. Daarna kan je Plus behouden voor een bedrag dat je zelf mag bepalen (wel een klein minimum) of je wordt automatisch gedowngraded naar free membership. De verschillen tussen free en Plus kun je hier vinden. Het grootste verschil in mijn ervaring is de snelheid van updates (simultaan of elk programma apart) en de details van elk programma.

    Verder kan je als AW lid andere mensen referren naar de site. Voor elke 5 mensen die succesvol lid worden krijg je ook weer een upgrade naar Plus voor een bepaalde periode.

    Mocht je nog geen lid zijn van AW, overweeg dan lid te worden via mijn referral link. Voor degene die al wel lid zijn, voel je vrij ook jouw link achter te laten in deze thread!
     
    kevin990 vindt dit leuk.
  2. kevin990

    kevin990 Silver Tier

    Berichten:
    490
    Leuk Bevonden:
    162
    Trofeepunten:
    268
    Maak zelf ook al een tijd gebruik van Awardwallet, vind het een goede site dus maar gelijk Plus genomen om ze te ondersteunen. Ben nog nergens Elite, maar kan nu wel mooi bijhouden als ik punten verdien of wanneer punten gaan vervallen.

    Handige optie die je nog niet vermeld @TheFlyingDutchboy is dat je voor ieder programma een doel kunt instellen. Wil je bijvoorbeeld 20.000 miles van een bepaald programma hebben dan vul je dat in en zie je in één oogopslag op de homepage hoe dicht je bij je doel bent. Vooral handig als je vele programma's hebt.

    Tweede handige optie is het toevoegen van tegoedbonnen / couponcodes / cadeaukaarten. Zo kun je ook deze in de gaten houden wat betreft vervaldatum en heb je je code's op één plek klaar voor gebruik.

    Derde handige optie is het bijhouden van programma's van verschillende personen. Zo kun je voor heel je gezin programma's bijhouden. Die leden kunnen lid zijn van Awardwallet, dan nog kun je ze beheren, of geen lid, dan voeg je ze gewoon handmatig toe.
     
    LVH en Mike vinden dit leuk.
  3. flyerbe

    flyerbe Silver Tier

    Berichten:
    344
    Leuk Bevonden:
    239
    Trofeepunten:
    268
    Hey, bedankt @kevin990 om die extra opties te belichten. Ik maak zelf al een tijdje gebruik van awardwallet, maar had die opties nog niet ontdekt!
     
  4. kevin990

    kevin990 Silver Tier

    Berichten:
    490
    Leuk Bevonden:
    162
    Trofeepunten:
    268
    Vierde handige optie is dat je je boekingen ook via Awardwallet kunt bekijken. Dit werkt zowel op de website als in de iOS en Android apps. Dit doe je via https://awardwallet.com/trips/ of bovenaan de pagina kies je voor TRAVEL PLANS. Met één klik haal je boekingen binnen voor de programma's waar je al je punten voor bijhoudt. Deze functie is vergelijkbaar met die van Tripit / WorldMate alleen iets minder uitgebreid.

    Klik hier voor mijn referral link
     
  5. Elve

    Elve Newbie

    Berichten:
    134
    Leuk Bevonden:
    24
    Trofeepunten:
    18
    Ik heb me zojuist ook aangemeld bij Awardwallet, klinkt wel makkelijk zoals het hier omschreven word.

    Dit is mijn referral link
     
  6. kevin990

    kevin990 Silver Tier

    Berichten:
    490
    Leuk Bevonden:
    162
    Trofeepunten:
    268
    Wil je AwardWallet plus proberen? Stuur me even een berichtje, krijg je een coupon :)
     
  7. SVDH

    SVDH Blue Tier

    Berichten:
    2.106
    Leuk Bevonden:
    615
    Trofeepunten:
    218
    ah, those magic words... 'free upgrade confirmation' :D
    dank voor de link @Lionell

    Free upgrade confirmation
    Item Price
    Account upgrade from regular to AwardWallet Plus $5.00
    Subtotal $5.00
    Coupon "Free upgrade from Lionell Jansen" -$5.00
    Total: $0.00
     
  8. Sanne von Kriegenbergh

    Sanne von Kriegenbergh Silver Member

    Berichten:
    1.024
    Leuk Bevonden:
    1.203
    Trofeepunten:
    448
    Iemand nog een couponcode for plus voor mij?
     
    Mike vindt dit leuk.
  9. kevin990

    kevin990 Silver Tier

    Berichten:
    490
    Leuk Bevonden:
    162
    Trofeepunten:
    268
    Zie je Postvak In :)
     
    Sanne von Kriegenbergh vindt dit leuk.
  10. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.698
    Leuk Bevonden:
    1.926
    Trofeepunten:
    648
    Als iemand een upgrade coupon heeft voor een besaande gebruiker, graag!
     
  11. kevin990

    kevin990 Silver Tier

    Berichten:
    490
    Leuk Bevonden:
    162
    Trofeepunten:
    268
    Zie je Postvak In :)
     
    TheFlyingDutchboy vindt dit leuk.
  12. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.698
    Leuk Bevonden:
    1.926
    Trofeepunten:
    648
  13. Elve

    Elve Newbie

    Berichten:
    134
    Leuk Bevonden:
    24
    Trofeepunten:
    18
    @kevin990 Als je er nog meer hebt houd ik me ook aanbevolen.
     
  14. kevin990

    kevin990 Silver Tier

    Berichten:
    490
    Leuk Bevonden:
    162
    Trofeepunten:
    268
    Zie je Postvak In :)
     
  15. LVH

    LVH Blue Tier

    Berichten:
    230
    Leuk Bevonden:
    51
    Trofeepunten:
    28
    doe mij is 1tje :)
     
  16. LdVinci

    LdVinci Blue Tier

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    29
    Trofeepunten:
    28
    Werkt zo'n coupon voor AW plus ook als je niet een eerste gebruiker bent? Zo ja, houd ik me ook aanbevolen:)!
     
  17. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Ik denk het wel, ik zal een je upgrade code sturen voor de AW plus per PM ;-)
     
    LdVinci vindt dit leuk.
  18. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Dit topic is net ook toegevoegd in het "Tools voor de frequent flyer" topic.
    Voor de mensen die anderen willen uitnodigen tot het gebruik van Awardwallet, kan je hier de uitnodiging delen en eventueel ook een upgrade code voor Awardwallet Plus.
    Bij deze, dit is mijn link en dit is de upgrade code waarvan er nog 7 beschikbaar zijn momenteel: free-zpgqro
    Let wel op deze upgrade code werkt enkel voor nieuwe gebruikers!
     
  19. Elve

    Elve Newbie

    Berichten:
    134
    Leuk Bevonden:
    24
    Trofeepunten:
    18
    Iemand nog een upgrade code voor Awardwallet, mijn Trail is zojuist afgelopen.
     
  20. LeChiffre89

    LeChiffre89 Newbie

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    15
    Trofeepunten:
    3
    Astu:

    free-qhsdmp (nog 10 over)
     
    Ipponmaster vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina