Avis

Discussie in 'Overige programma's' gestart door SVDH, 16 jul 2014.

1. Brangeri

Brangeri Blue Tier Premium Member

Leuk Bevonden:
    188
    Trofeepunten:
    43
    En de status match van Avis is gelukt. Als ik het zo lees alleen geen upgrade voor ons omdat we de wagen langer dan 14 dagen huren. Maar iig gratis extra bestuurder.

2. JdV030

JdV030 Blue Tier

Leuk Bevonden:
    279
    Trofeepunten:
    63
    Dus je splitst het op in meerdere huren? Kun je zelfs back to back doen. Inleveren op locatiex om 12 uur. Nieuwe auto ophalen op lokatie x om 12 uur. En dan gewoon melden bij de balie dat je je huidige auto wil houden.

Ambtenaruh vindt dit leuk.
  3. bedeve

bedeve Newbie

Leuk Bevonden:
    52
    Trofeepunten:
    18
    Welke status heb je nu ?

4. Brangeri

Brangeri Blue Tier Premium Member

Leuk Bevonden:
    188
    Trofeepunten:
    43
    Preferred +

Ga ik morgen naar kijken maar we zitten wel rond het splitspunt aardig in de rimboe. Opzich is het geen straf als het niet lukt maar het zou wel leuk zijn.
    Nu nog even kijken of het met de Plat ook extra korting oplevert want er staat wel tot 15%. Iig is de verzekering al fijn.

5. Urbanjazz

Urbanjazz Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.865
    Trofeepunten:
    253
    Afgelopen weekend via de Avis app een auto gehuurd vanaf komend paasweekend voor 4 weken. 1700€ minder dan op alle huurauto websites waaronder Avis zelf, maar ook Sixt, Hertz en lokale mannetjes.

Behalve bij lokale Amsterdamse bedrijfjes nergens meer auto’s te krijgen. Ook niet bij Avis online terwijl ik niet ingelogd was. Bij Avis, Hertz en natuurlijk de lokale verhuurder werden wel prijzen getoond (die volledig over de kop gingen) maar dan bleek de selectie toch niet beschikbaar.

Toch prettig als je status hebt en überhaupt dan nog een auto kunt krijgen. De kantoor manager belde me maandag ook direct dat ze het gingen regelen maar hij wist niet het exacte model omdat de auto niet uit zijn voorraad kwam.

westi, FlyingDuck, Vliegende_Keep en 4 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina