Weer 2000 avios op de kop getikt voor 19 euro via Spaanse Groupon. https://www.groupon.es/deals/avios-group-iag
Bedankt voor het delen. Had je ook problemen met het verzilveren van de coupon code? Ik krijg namelijk een foutmelding (in het Italiaans).
Ja krijg ook een fout code. Meen me te herinneren dat dat vorige keer ook was en dat het na 1-2 dagen wel lukte. Succes
Ik zie dezelfde foutmelding zojuist ook op andere forums staan. Moet goedkomen. Ik heb zelf de 2K package gekocht, eigenlijk een gewoonte geworden.
Ik heb die van mij ondertussen ook geclaimd. Binnen 15 dagen worden ze bijgeschreven. Waar ga jij ze eigenlijk voor gebruiken? Business class op korte afstanden?
Weet nog niet zeker, maar ik denk voor een upgrade van CW naar F. De A340 van Iberia lijkt me ook nog wel eens leuk om te vliegen, dus zou ook kunnen dat ik een business vluchtje naar USA met hun boek.
Ik boekte vorig jaar de Iberia A340 business class voor 25.5K Avios. Dat was toen met een actie van 40% korting. Misschien hebben ze binnenkort weer acties. Is zeker een aanrader! Trouwens, Air Lingus BOS-DUB voor 37.5K lijkt me ook wel wat.
Voor dat aantal Avios zal ik inderdaad waarschijnlijk zoiets boeken. Als ik me niet vergis was dat ter gelegenheid van een jubileum. Ik denk eigenlijk dat ik binnenkort even een enkeltje boek tussen Madrid en LHR op de A340. Voor 6250 Avios kun je dan upgraden naar Business, als je bij BA boekt.