Autohuur Goldcar (Spanje)

Discussie in 'Hulp met boeken' gestart door Jan van Putten, 8 sep 2014.

  1. Jan van Putten

    Jan van Putten Silver Member

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    565
    Trofeepunten:
    368
    Over twee weken een lang weekend naar Barcelona. We landen op GRO (rara.. welke maatschappij ;))
    Nu is het de bedoeling om een auto te huren op GRO en dan richting Barcelona en de laatste dag vice versa.
    Blijkt goedkoper dan een bus en nu kan je zelf lekker toeren! Op internet vind ik auto's van Goldcar voor 20 euro voor een dag, geen geld lijkt me. Maar de ervaringen met Goldcar zijn nogal wisselend te noemen :). Iemand ervaring mee?
     
  2. kevin990

    kevin990 Silver Tier

    Berichten:
    490
    Leuk Bevonden:
    162
    Trofeepunten:
    268
    Ik heb zelf geen ervaring met Goldcar, maar vorige week waren wij op Gran Canaria en hebben we ook een auto gehuurd. Ik kwam ook uit bij de goedkope prijzen van Goldcar, maar na een kleine zoektocht hebben wij gehuurd bij Hertz omdat ik zeer slechte dingen over Goldcar gelezen heb. Er schijnen, bij de spotgoedkope prijzen waarmee ze adverteren nogal wat extra kosten te komen (verzekeringen en brandstofkosten bijvoorbeeld). Dit was bij Hertz niet het geval.

    Lees hier bijvoorbeeld: https://forum.www.trosradar.nl/viewtopic.php?f=91&t=116174. Alleen op basis hiervan zou ik al afzien van een huur bij Goldcar.
     
    Laatst bewerkt: 8 sep 2014
  3. Jan van Putten

    Jan van Putten Silver Member

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    565
    Trofeepunten:
    368
    Ik heb gegeten en gedronken als ik dat lees. Die slaan we over!
     
  4. kevin990

    kevin990 Silver Tier

    Berichten:
    490
    Leuk Bevonden:
    162
    Trofeepunten:
    268
  5. STH1984

    STH1984 Blue Tier

    Berichten:
    133
    Leuk Bevonden:
    93
    Trofeepunten:
    28