Amsterdam - Vancouver - Tokio

Discussie in 'Hulp met boeken' gestart door Bjornt1, 10 feb 2019.

  1. Bjornt1

    Bjornt1 Newbie

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    14
    Trofeepunten:
    3
    Hey
    kan ons iemand tips geven, helpen - wij zouden graag 20.07. t/m 18.08 de volgende route voor vakantie willen boeken: amsterdam of anders - Vancouver max. 14 dagen en dan door naar tokio max 14 dagen en terug van tokio of osaka.

    Wij zijn beginners wat het verzamelen van punten aangaat (stom want wij vliegen al een tijdje) (hebben british airways en fluying blue en Iberia,)
    wij dat ben ik Bjørn (16 net voor vakantie) en mijn ouders (maw 3 personen).

    het mag ook andersom zegtr mijn vader ....dus eerst japan en dan vancouver ...of een andere interessante plaats
    groetjes
     
    Laatst bewerkt: 10 feb 2019
  2. Nvgfocus

    Nvgfocus Silver Member

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    418
    Trofeepunten:
    63
    Gewoon even zoeken via Google flights. Zijn erg veel opties. Je kunt nog even wachten aangezien het nog een tijdje duurt, misschien komt er een leuke actie.
    Kies qua punten of Briitsh Airways of Iberia. Ze zijn namelijk allebei Oneworld en kan dus ook crediteren bij beide.
     
    lloydje33 en Godenzoon14 vinden dit leuk.
  3. lloydje33

    lloydje33 Silver Member

    Berichten:
    1.577
    Leuk Bevonden:
    2.393
    Trofeepunten:
    583
    Even kort gezegd je wilt 2 bestemmingen doen tussen 20-7 en 18-8 en dat zijn Vancouver en Tokio. Hier zijn een heleboel opties voor en hiervoor raad ik je aan om te zoeken op Google Flights zoals hierboven ook al gezegd is. Daarnaast kun je op Google Flights aangeven dat je met Oneworld of Skyteam wilt vliegen vanwege het sparen van punten bij BA/IB of KLM.

    Even een vraag tussendoor heb je op dit moment meer punten bij BA/Iberia of KLM? Dit ook voor de geldigheidsduur van je miles. Daarnaast heb je status bij een van beide? IS dit niet het geval kijk dan vooral naar factoren die voor jou belangrijk zijn (prijs,tijd etc.)

    Ik heb je in andere topics nog meer tips gegeven over het sparen wat voor jou nuttig is. Mocht je toch nog vragen hebben stuur me een PM.
     
  4. lloydje33

    lloydje33 Silver Member

    Berichten:
    1.577
    Leuk Bevonden:
    2.393
    Trofeepunten:
    583
    Daarnaast kun je ook nog onderling Avios delen tussen BA en IB als je geen lid bent van een Household bij BA. Hier zijn wel uitzonderingen op vanwege wat IT probleempjes...
     
  5. danfl44

    danfl44 Silver Member

    Berichten:
    647
    Leuk Bevonden:
    1.194
    Trofeepunten:
    203
    Veel vragen in één:

    - Wat betreft je reis: je hebt nog geen punten, zit vast aan vakantiedagen, weet echter nog niet zeker welke bestemming. Hier kan niemand je echt mee helpen en je leert meer als je lekker met Matrix en Google Flights aan de slag gaat. Reken niet op gouden vondsten, want die periode is prijzig en je hebt nog geen andere mogelijkheden, maar leuke deals zijn met creativiteit altijd te vinden.

    - punten verzamelen: ligt helemaal aan je gekozen tickets. Verder zijn er hier zóveel topics over, dus ga gewoon lezen. Over creditcards, allianties, partners, earnings, acties, enz enz. Volgens mij heb ik je verleden jaar een vrij uitgebreide PB gestuurd.

    Met concretere vragen kunnen we vast meer betekenen, maar eerst zelf even aan de slag.
     
    Ambtenaruh, jongesander en lloydje33 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina