AMS (of) BRU/DUS naar BKK

Discussie in 'Hulp met boeken' gestart door NamataEkim, 30 apr 2018.

  1. NamataEkim

    NamataEkim Blue Tier

    Berichten:
    174
    Leuk Bevonden:
    375
    Trofeepunten:
    63
    Hoi iedereen, ik ga eind november drie weken en een beetje naar Thailand met vrouw en kind.
    Ik zou die reis graag ook Business vliegen. Positioneringsvlucht is op zich geen probleem. Bij KLM ben ik Platinum, dus vliegen met SkyTeam heeft mijn voorkeur. Tevens heb ik nog zo'n 150k miles die ik kan besteden. Zijn er mensen die mij uit de brand kunnen helpen? Een deal ala de Panda Fare uit bijvoorbeeld Warschau zou tof zijn. Dan je een BC ticket voor ong. 900 exc. positioneringsvlucht boekt.

    Tips zijn welkom. Ik heb weinig zin om 1680 pp te betalen voor KL BC ticket.

    Bedankt alvast.
     
  2. thomassmit

    thomassmit Silver Tier

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    513
    Trofeepunten:
    348
    BA zit vaak op prijzen van 1400 euro voor AMS-BKK. Zijn bijna het hele jaar beschikbaar.

    Persoonlijk zou ik wachten voor een sale van Qatar, behalve als je XP nodig hebt voor herkwalificatie bij FB. Geregeld zijn er Qatar companion sales met fares van rond de 1000-1200 euro vanuit oost Europa richting Azie. Het is natuurlijk afwachten of dit ook naar BKK zal zijn.

    November is nog best ver weg. Ik zou vooral niet te snel wat boeken, behalve als het echt een 'offer you can't refuse' is.
     
    Laatst bewerkt: 30 apr 2018
    FlyingFonz, NamataEkim en lloydje33 vinden dit leuk.
  3. thomassmit

    thomassmit Silver Tier

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    513
    Trofeepunten:
    348
    Eva Air heeft trouwens directe premium economy vluchten voor 794 euro eind November. Miles technisch niet heel interessant omdat het Star Alliance is, maar qua comfort en prijs denk ik niet heel slecht gezien het directe vluchten vanuit Amsterdam zijn.
     
    Laatst bewerkt: 30 apr 2018
    NamataEkim vindt dit leuk.
  4. Goldfly

    Goldfly Silver Member

    Berichten:
    950
    Leuk Bevonden:
    667
    Trofeepunten:
    123
    Duurder economy ticket KLM kopen, en proberen te upgraden met miles. vaak wel beschikbaar.
     
    beuse242, NamataEkim en lloydje33 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina