AMS HNL - BA IB AA (diverse mogelijkheden qua datum)

Discussie in 'Economy Fares' gestart door Mathijstil, 23 feb 2021.

  1. Mathijstil

    Mathijstil Blue Tier

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    92
    Trofeepunten:
    28
    Hi Forumers,

    Wijd verspreid maar toch meld ik hem nog even.
    https://www.vakantiepiraten.nl/vluchten/ultiem-goedkoop-naar-hawaii_20504
    https://www.secretflying.com/posts/...itzerland-to-hawaii-from-only-e299-roundtrip/

    Bijzonder dat er nog verwezen wordt naar alle OTA's om te boeken. Je zou denken dat dit mensen wel afschrikt.

    Rechtstreeks boeken ook mogelijk bij Iberia, BA en AA.
    Vaak gratis annuleren en teruggave indien Covid roet in het eten gooit.

    Deze kans lijkt mij groot daarom mijn vraag, zijn er mensen bekend met gratis datum wijziging bij 1 van de aanbieders van deze vlucht? Zodat er wellicht kosteloos kan worden gewijzigd naar 2022 als het in de herfst van 2021 niet lukt om te gaan?
     
    MoonJ, Nils en DirkOnTour vinden dit leuk.
  2. Mathijstil

    Mathijstil Blue Tier

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    92
    Trofeepunten:
    28
    Helaas 'een rondje langs de velden' leert dat overal het tariefverschil moet worden betaald bij verplaatsing van de reis. Dit betekent dat het niet mogelijk is om oktober 2021 te boeken, en indien vliegen niet kan, te verplaatsen naar 2022.

    Gecheckt bij BA, Finnair, Iberia, AA en Alaska.
     
  3. Thijsk

    Thijsk Silver Member

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    1.193
    Trofeepunten:
    203
    Heb je ook gevraagd of dit tariefsverschil nog steeds geldt als er in dezelfde Farebucket wordt gevlogen (ie. ticket geboekt in klasse V, een jaar later gezet, nog steeds klasse V, wordt het dan gerepriced, of class-class)?
     
  4. Mathijstil

    Mathijstil Blue Tier

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    92
    Trofeepunten:
    28
    Zo ver ik als reacties heb ontvangen is het reprice ook bij dezelfde fare bucket. En dat bij alle maatschappijen waar de 'aanbieding' beschikbaar staat.
     

Deel Deze Pagina