Ams-dps segmenten

Discussie in 'Hulp met boeken' gestart door ChrisBoom, 3 apr 2017.

  1. Vliegen is toch Fijn? Ik vind een overstap juist fijn en zeker met Emirates. Ik heb trouwens KLM nooit goedkoper gezien dan emirates...of miss wil ik het niet zien!
     
  2. Sandor

    Sandor Silver Member

    Berichten:
    920
    Leuk Bevonden:
    1.191
    Trofeepunten:
    428
    Ik denk inderdaad dat je het niet wil zien. ;-)
     
    Lionell vindt dit leuk.
  3. Waar kijk jij dan? Ik moet dit weekend Amsterdam-Jakarta boeken? Ben benieuwd
     
    Maarten_22 vindt dit leuk.
  4. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.699
    Leuk Bevonden:
    1.927
    Trofeepunten:
    648
    Beide zetten een 777 in met vervelende 3-4-3 opstelling. Bij Emirates heb je dan nog op één vlucht de A380. Of die 6-7 uur meer comfort een overstap waard is, zal voor iedereen anders zijn, los van een prijsverschil.
     
    Lionell vindt dit leuk.
  5. Sorry ik had het over business class en dat is een heel erg groot verschil KLM en Emirates
     
  6. ChrisBoom

    ChrisBoom Newbie

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    15
    Trofeepunten:
    8
    KL door de week vliegen begint in de z klasse rond de 1850. EK heeft nu een promo vanaf 2600.
     
    Lionell vindt dit leuk.
  7. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.699
    Leuk Bevonden:
    1.927
    Trofeepunten:
    648
    De middle seat in business class bij Emirates op de 777 is niet echt concurrerend. A380 is natuurlijk geen partij voor KLM.
     
  8. Je kan beter naar Jakarta vliegen en dan een binnenlandse vlucht voor 30 euro nemen, scheelt vaak een paar honderd Euro
     
  9. Sandor

    Sandor Silver Member

    Berichten:
    920
    Leuk Bevonden:
    1.191
    Trofeepunten:
    428
    Haha, sorry, ik doelde eigenlijk op het feit dat je ogenschijnlijk fan bent van Emirates en het dus niet wilde zien, omdat je niet serieus keek naar KLM vluchten.

    Ik vlieg zelf in mei BC met KL naar JOG en terug vanaf DPS via KUL en heb daar toendertijd (al een tijdje geleden geboekt) net geen 1800 euro voor betaald.
     
    Laatst bewerkt: 24 apr 2017
    ChrisBoom vindt dit leuk.
  10. Je vliegt nooit direct of met Klm op Yogja
    Maar ik zou toch liever ietsje meer betalen voor veel meer comfort
     
  11. Sandor

    Sandor Silver Member

    Berichten:
    920
    Leuk Bevonden:
    1.191
    Trofeepunten:
    428
    Klopt inderdaad. De laatste vlucht van Jakarta naar Yogyakarta is met Garuda. Overigens wel de hele reis in een keer geboekt via KLM website.
     

Deel Deze Pagina