AMS-AKL/SYD-AMS in J met AF/KL: welke route?

Discussie in 'Hulp met boeken' gestart door Sandor, 9 jun 2019.

  1. Sandor

    Sandor Silver Member

    Berichten:
    919
    Leuk Bevonden:
    1.188
    Trofeepunten:
    428
    Begin dit jaar schreef ik in dit topic dat we oorspronkelijk dit jaar naar Australië en Nieuw-Zeeland wilden gaan, maar dat we dat hadden uitgesteld naar 2020. Echter, nu mag ik voor werk die kant op voor een paar weken. En aangezien ik een toffe werkgever heb mag ik voorin vliegen en m'n vakantie eromheen plannen. Gezien de corporate afspraken dienen de tickets uitgegeven te worden door AF/KL, maar er zijn volgens mij best wel wat mogelijkheden als ik naar de route opties kijk. Heeft iemand ervaringen/suggesties qua routes? Het liefst zo min mogelijk AF/KL metal, niet omdat ik een hekel aan ze heb, maar ik vlieg al zoveel met ze. Een sloot XP is meegenomen, maar niet per se een voorwaarde. upload_2019-6-9_15-34-4.png upload_2019-6-9_15-34-24.png upload_2019-6-9_15-35-26.png upload_2019-6-9_15-35-57.png
     
    beuse242, MRB, Thijsk en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. Sandor

    Sandor Silver Member

    Berichten:
    919
    Leuk Bevonden:
    1.188
    Trofeepunten:
    428
    Bedankt voor je suggesties, @WorldTraveller! Ik heb even zitten kijken en dat zijn beslist geen slechte opties. Kun je aangeven waarom je specifiek voor deze routes/airlines kiest en bijvoorbeeld niet via Seoul en KE (toch een van jouw favoriete airlines) of Hongkong en CX of NZ?
     
  3. Eagle

    Eagle Silver Member

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    1.138
    Trofeepunten:
    203
    Ik combineer KL graag met een andere airlines, zodat ik zowel de huisjes als de ervaring van een andere airline heb. Voor komende vakantie ben ik uitgekomen op:
    Heen (KLM en Korean) AMS-ICN-BNE (op KL ticketnummer)
    Terug (Qantas, Silk Air en KLM) SYD-SIN-KUL-AMS (op AF ticketnummer).

    Misschien voor jou ook een optie om een segment van Qantas (op AF vluchtnummer) in te bouwen?

    Wat bedoel je met zeer matig? Zijn de reguliere (niet APEX suite) stoelen zo slecht?
     
  4. Sandor

    Sandor Silver Member

    Berichten:
    919
    Leuk Bevonden:
    1.188
    Trofeepunten:
    428
    Ik ook.
    Het is geworden AMS-KL-SIN-SQ-AKL//SYD-EY-AUH-AF-CDG-KL-AMS. Stopover in Singapore ingebouwd en ook in Abu Dhabi. Ik heb er zin in.
     
    Bartholomeus, Frankb, ErikBenjamin en 7 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina