American Express (Green Card, Gold Card, etc.)

Discussie in 'Creditcards en andere programma's BE & NL' gestart door SVDH, 15 jul 2014.

  1. markboegborn

    markboegborn Newbie

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    1
    Trofeepunten:
    3
    En de aanbieding is weer verdwenen: het bleek helemaal geen exclusief aanbod te zijn voor AMEX kaarthouders. Ook als reguliere bezoeker krijg je die 15% korting.
    Tot nu toe ben ik niet onder de indruk van de aanbiedingen die AMEX aan zijn Platinum leden geeft. Met als dieptepunt: een gratis entree voor de film frozen , leuk maar niet om 10 uur in de ochtend!
     
  2. Goldfly

    Goldfly Silver Member

    Berichten:
    950
    Leuk Bevonden:
    667
    Trofeepunten:
    123
    Voor de doelgroep van Frozen lijkt met 10 uur in de ochtend zo gek nog niet toch?
     
    Sebas en danfl44 vinden dit leuk.
  3. petert

    petert Blue Tier

    Berichten:
    132
    Leuk Bevonden:
    96
    Trofeepunten:
    28
    Mijn neefje (van 6) was er blij mee maar ik deel in principe wel het gevoel dat de aanbiedingen gerust iets exclusiever (en vaker?) mogen.
     
  4. Joris

    Joris Newbie Premium Member

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    18
    Trofeepunten:
    8
    Hi,
    Ik heb een vraag over iemand uit nodigen voor de amex kaart. Werkt de bonus zo dat iemand eerst 500 euro moet besteden voordat ik bijvoorbeeld de 20000 punten krijg?
     
  5. Sebas

    Sebas Blue Tier

    Berichten:
    234
    Leuk Bevonden:
    223
    Trofeepunten:
    43
    Je ontvangt zelf de punten ongeacht of diegene 500 euro uitgeeft in de eerste 3 maanden. Je hebt de punten waarschijnlijk al zichtbaar voordat de kaart verstuurd wordt naar diegene.
     
    Joris vindt dit leuk.
  6. Joris

    Joris Newbie Premium Member

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    18
    Trofeepunten:
    8
    Dat is goed nieuws! Bedankt
     
  7. Barend

    Barend Blue Tier

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    71
    Trofeepunten:
    128
    Ik heb onlangs hier een referral-linkje gebruikt voor mijn nieuwe Amex Gold kaart, ik weet alleen niet meer van wie.. Dus mocht je 20000 punten bijgeschreven zien die je niet had verwacht, graag gedaan! ;)
     
    Carel1, Daan3, Bijzonderetickets en 7 anderen vinden dit leuk.
  8. Godenzoon14

    Godenzoon14 Silver Member

    Berichten:
    1.605
    Leuk Bevonden:
    3.212
    Trofeepunten:
    508
    Door je berichtje ging ik even in mijn account kijken en 12 dec zijn er 20K punten toegevoegd, mocht jij dat zijn geweest: enorm veel dank! :)

    Zo niet, dan alsnog heel veel dank aan de ander! ;)
     
    Daan3 vindt dit leuk.
  9. petert

    petert Blue Tier

    Berichten:
    132
    Leuk Bevonden:
    96
    Trofeepunten:
    28
    Wat zijn jullie ervaringen met het toekennen van benefits (via platinum card) zoals Hilton Honors Gold status, Marriott Gold Elite, etc?

    Bij mij werd Hilton in eerste instantie na ~7 dagen afgewezen om onduidelijke redenen, Marriott duurde bijna 1,5 maand en nu weer hetzelfde met Avis: ik kon via de signup niet daadwerkelijk aanmelden omdat er een fout optrad (google vertelde me dat dit vaker voorkomt). Vervolgens moest ik me via de Nederlandse site aanmelden en ze mailen. Al met al wacht ik inmiddels alweer een kleine maand op het toekennen van de benefits.

    Zijn er meer mensen die hier tegenaan lopen/liepen? Zo ja, is het een kwestie van wachten of bel je er achteraan?
     
  10. AK95

    AK95 Newbie

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Trofeepunten:
    1
    Hier hetzelfde probleem. Bij mij ging Melia, Radisson en Marriot heel snel. Hilton duurt nu al weken, inmiddels 2x contact opgenomen. Shangri-La nog niks van gehoord (ook geen interesse eigenlijk). Voor Hertz moest ik zelf bellen met een code die ik van AMEX kreeg. Ik had het soepeler verwacht, maar het valt tegen.
     
  11. Daeni

    Daeni Blue Tier

    Berichten:
    314
    Leuk Bevonden:
    756
    Trofeepunten:
    123
    Dat had ik bij Hilton ook en ook alleen bij Hilton.
    Ik ben dan een andere weg gegaan. Heb eerst bij Hilton een account angemaakt en dernaa op de AmEx pagina de gegevens ingevuld incl. Hilton-Honors # . Dat ging dan binnen een week of twee goed.
     
  12. George1

    George1 Blue Tier

    Berichten:
    75
    Leuk Bevonden:
    102
    Trofeepunten:
    33
    Koppelen met Marriott duurde hier ook ongeveer 2 maanden
     
  13. Bram7200

    Bram7200 Newbie

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    59
    Trofeepunten:
    18
    Gisteren bij de Masters of Luxury geweest wat me opviel bij de American Express stand dat de getoonde Platinum kaart niet van plastic was.
     
  14. coenvh

    coenvh Blue Tier

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    169
    Trofeepunten:
    43
    Gaan ze hem dan nu misschien eindelijk ook in Nederland als metalen kaart aanbieden.

    Ik begreep dat in de VS en in Stockholm het geen Titanium is zoals dat bij de Centurion kaart wel het geval is.
     
  15. FlyMike

    FlyMike Newbie

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    50
    Trofeepunten:
    18
    Vandaag op de stand geweest op de Masters of Luxury, daar werd aangegeven dat de metalen Platinum kaart vanaf ca. April Mei in NL wordt geïntroduceerd voor nieuwe kaarthouders of kaarten die vernieuwd worden door de vervaldatum.

    Als je hem pro actief vervangen wilde hebben, raadde ze aan in Mei even te bellen om navraag te doen.
     
    Godenzoon14 vindt dit leuk.
  16. Nvgfocus

    Nvgfocus Silver Member

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    418
    Trofeepunten:
    63
    Ik ben op zoek naar iemand met een American Express card die een Flying Blue American Express wilt aanvragen. Ik gebruik dan jou link en jij mijn referral link. Krijgen we beide dus 2 x 20.000 punten (20.000 Flying Blue via mijn link en 20.000 Member points via jouw link)
     
    Laatst bewerkt: 25 dec 2019
    George1, Bram7200 en Godenzoon14 vinden dit leuk.
  17. bob84

    bob84 Newbie

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    83
    Trofeepunten:
    18
    Mijn jaar zat er weer op :) kreeg niet meer dan 15.000 Miles als ik nog een jaar zou verlengen (en 3 maanden dubbele punten).
    Stel dat ik volgend jaar zomer de kaart opzeg, krijg ik dan mijn kaartbijdrage naar rato teruggestort, of zit ik er een jaar aan ‘vast’ omdat ik Miles heb gehad?
     
  18. Sebas

    Sebas Blue Tier

    Berichten:
    234
    Leuk Bevonden:
    223
    Trofeepunten:
    43
    Je krijgt het dan inderdaad naar rato teruggestort.
     
    bob84 vindt dit leuk.
  19. 7Dave

    7Dave Guest

    Nieuwe AmericanExpress aanbieding zojuist ontvangen:

    ALSTUBLIEFT

    € 750 cadeau bij Schaap en Citroen Juweliers
    Schaap en Citroen Juweliers biedt American Express kaarthouders een zeer exclusief aanbod voor de feestdagen. Op vertoon van deze e-mail en uw American Express kaart ontvangt u bij een van de juweliershuizen van Schaap en Citroen Juweliers € 750 cadeau bij een besteding vanaf € 2.999.¹

    Schaap en Citroen Juweliers kijkt ernaar uit u te mogen verwelkomen bij een van de juweliershuizen.
     
    Marcob en danfl44 vinden dit leuk.
  20. AK95

    AK95 Newbie

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Trofeepunten:
    1
    Deze cheque is uitsluitend inwisselbaar op de sieraden collecties van Schaap en Citroen met uitzondering van het merk Pomellato en is niet geldig op reparaties.
     

Deel Deze Pagina