American Express (Green Card, Gold Card, etc.)

Discussie in 'Creditcards en andere programma's BE & NL' gestart door SVDH, 15 jul 2014.

  1. appie

    appie Blue Tier

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    61
    Trofeepunten:
    28
    Ok, in het kader: 'durf te vragen'.

    Amex platinum service zegt van alles voor je te kunnen regelen, waar je anders wachtrijen/geen mogelijkheden voor hebt.

    Nu ben ik een hardloper en wil graag de New York marathon volgend jaar lopen. Maar hiervoor moet geloot worden en de kansen zijn niet zo goed...

    MIjn vraag dus: zou het evt via de Amex platinum concierge service mogelijk zijn om een startbewijs te regelen voor de marathon van NY?

    Op dit moment heb ik AMEX gold (in verleden wel platinum gehad), en zou wel bereid zijn om te upgraden als daarmee dit te regelen zou zijn.

    Iemand een idee?
    Evt een AMEX platinum lid bereid om een belletje met de concierge service te doen om te vragen wat zij hier wel of niet in kunnen doen?

    Alvast dank voor jullie reactie
     
  2. Arjan69

    Arjan69 Silver Member

    Berichten:
    729
    Leuk Bevonden:
    345
    Trofeepunten:
    288
    Ben ik de enige die de ophef over een eenmalige 5EUR cashback van AMEX bij de Aldi een beetje overdreven vindt? :rolleyes:
     
    MVA20 vindt dit leuk.
  3. Sebas

    Sebas Blue Tier

    Berichten:
    234
    Leuk Bevonden:
    223
    Trofeepunten:
    43
    Ik denk dat de meesten het eerder grappig vinden, betaal je tot 700 euro per jaar aan kaart bijdrage, krijg je 5 euro cashback bij de Aldi ..
     
    vkpeter, lloydje33, MVA20 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  4. Arjan69

    Arjan69 Silver Member

    Berichten:
    729
    Leuk Bevonden:
    345
    Trofeepunten:
    288
    :D
     
    Sebas vindt dit leuk.
  5. anique

    anique Newbie

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    28
    Trofeepunten:
    13
    Zo koop ik vvv bonnen bij de jumbo
     
    Robby43 en Daeni vinden dit leuk.
  6. Nik

    Nik Newbie

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    5
    Trofeepunten:
    3
    Ik heb even gebeld. Antwoord is nee. Ze zeggen dat ze niet verbonden zijn aan NYC marathon en dus geen ingang hebben. Zelf heb ik ook geen beste ervaringen. Ik belde een keer voor Tomorrowland tickets en ze kwamen terug met viagogo tickets (en bijbehorende prijzen). Dat kan ik ook...
     
    appie vindt dit leuk.
  7. appie

    appie Blue Tier

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    61
    Trofeepunten:
    28
    Super bedankt voor de hulp. was ik al een beetje bang voor. Alle aanbiedingen die ik destijds zag kon ik zelf ook regelen , en vaak beter...
    Maar dit is in ieder geval helder!

    Nogmaals dank!
     
  8. MVA20

    MVA20 Silver Member

    Berichten:
    798
    Leuk Bevonden:
    957
    Trofeepunten:
    123
    Volgende actie is i.s.m. het Leger des Heils want daar kan je wel naartoe als je 2x3k lapt voor een Centurion kaart.
     
    VinceG, Thijsk en arjen05 vinden dit leuk.
  9. arjen05

    arjen05 Silver Member

    Berichten:
    1.851
    Leuk Bevonden:
    3.260
    Trofeepunten:
    508
    :D:D

    De geruchten gaan dat de jaarlijkse kosten voor de platinum kaart ook omhoog gaan. Volgende actie is bij de Lidl, dan weet je bij welke 2 supermarkten je terechtkunt als je de appie niet meer kunt betalen in de dagen nadat je maandbijdrage is afgeschreven.
     
    Thijsk en Godenzoon14 vinden dit leuk.
  10. MVA20

    MVA20 Silver Member

    Berichten:
    798
    Leuk Bevonden:
    957
    Trofeepunten:
    123
    No hard feelings, maar ik doe mijn boodschapjes ook gewoon bij de Aldi. Met mijn maatpak dat ik een paar weken daarvoor bij de Oger heb gekocht via de American Express actie.
     
    Thijsk, Nik en arjen05 vinden dit leuk.
  11. Urbanjazz

    Urbanjazz Silver Member

    Berichten:
    832
    Leuk Bevonden:
    2.566
    Trofeepunten:
    383
    In de US gaan/zijn de prijzen ook al omhoog gegaan. Als je echt goede service krijgt, of als je meer voordelen krijgt dan begrijp ik dat wel.
    Maar ja.. :confused: Indien het €100 meer zou zijn dan moet het ook te begrijpen zijn.
     
  12. Arjan69

    Arjan69 Silver Member

    Berichten:
    729
    Leuk Bevonden:
    345
    Trofeepunten:
    288
    Ik mocht via een referral rewards punten ontvangen. Bedankt forumlid! Zo komt de reis in Business met Delta of KLM naar de VS west kust steeds dichterbij :)
     
    Frankb vindt dit leuk.
  13. westi

    westi Silver Member

    Berichten:
    1.356
    Leuk Bevonden:
    1.178
    Trofeepunten:
    223
    Kan je gebruik maken van een referral als je al en FB Amex hebt? Als de kaart (gold) gratis is voor het eerste jaar is het toch leuk om die MR punten binnen te halen (en iemand er ook nog wat kado te doen).
     
  14. TimH

    TimH Blue Tier

    Berichten:
    263
    Leuk Bevonden:
    344
    Trofeepunten:
    63
    Neen, volgens de voorwaarden kan je alleen van de referral gebruik maken als je de afgelopen 12 maanden geen Amex kaarthouder bent geweest.
     
  15. Miya

    Miya Silver Member

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    1.939
    Trofeepunten:
    253
    Officieel niet, maar het werkt vaak wel in de praktijk. Je kan altijd proberen en meteen opzeggen als ze het afwijzen :p

    Nu klink ik als zo'n verkoper op Schiphol...
     
    Thijsk, Daan3, lloydje33 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  16. Bram7200

    Bram7200 Newbie

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    59
    Trofeepunten:
    18
    Ik dacht dat het kon als je een FB kaart heb zou je een Amex kaart aan kunnen vragen. Weet het niet 100%zeker gewoon proberen.
     
  17. Thijsk

    Thijsk Silver Member

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    1.193
    Trofeepunten:
    203
    Inderdaad, die gasten probeerden je alles aan te smeren. Ik snap wel dat Amex ermee gestopt is, immers, hoewel er aan de voorkant veel verkocht werd, liepen de meeste klanten die zo binnengehaald werden, binnen een kwartaal alweer weg. Kost klauwen aan provisie en levert weinig op :p.
     
  18. westi

    westi Silver Member

    Berichten:
    1.356
    Leuk Bevonden:
    1.178
    Trofeepunten:
    223
    Ik ga het gewoon proberen. Thx voor de reacties.
     
  19. Johan10

    Johan10 Newbie

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    79
    Trofeepunten:
    18

    En jawel, nu ook bij de HEMA 5 euro cashback, minimaal 10 euro besteden.
    van 28-11 tot en met 19-12
     
    Sebas, arjen05 en TimH vinden dit leuk.
  20. 7Dave

    7Dave Guest

    Inderdaad ook zojuist de email ontvangen, ter informatie:

    "Besteed 10 euro en krijg 5 euro terug

    Als kaarthouder van American Express ontvangt u van 28 november tot en met 19 december 2019 eenmalig een exclusieve cashback van € 5 op uw aankopen bij HEMA* bij een minimale besteding van € 10. Deze wordt automatisch teruggestort op uw rekening wanneer u uw kaart registreert voor deze aanbieding voorafgaand aan uw aankoop."
     

Deel Deze Pagina