American Express (Green Card, Gold Card, etc.)

Discussie in 'Creditcards en andere programma's BE & NL' gestart door SVDH, 15 jul 2014.

1. finsdeflyer

finsdeflyer Blue Tier

Leuk Bevonden:
    90
    Trofeepunten:
    28
    Dit had ik inderdaad ook. Heb mijn kaart maar opgezegd om 'eronderuit' te komen. Volgend jaar weer een kans.

Was ook wel een beetje mijn eigen schuld aangezien ik zélf al een reguliere Amex had (mijn hoofdkaart); in het verleden ging dat wel goed.

2. Lifeasemiel

Lifeasemiel Newbie

Leuk Bevonden:
    68
    Trofeepunten:
    18
    Weer wat nieuws…

Probeerde te tanken in België met Amex maar werkte niet, kreeg ik dit terug bij navraag bij het tankstation:

Dat is een beslissing van American Express zelf: zij blokkeren sinds kort betalingen bij bedrijven met Russische roots, door de mogelijke nieuwe sancties die de Verenigde Staten willen invoeren.

3. Gin_klm

Gin_klm Blue Tier

Leuk Bevonden:
    78
    Trofeepunten:
    28
    Speelt hier ook al maanden met Lukoil tankstations. Ook daar kon je voorheen met amex betalen maar nu al lange tijd niet meer

4. scocz

scocz Newbie

Leuk Bevonden:
    20
    Trofeepunten:
    8
    Hebben wij als NL klanten ook wel eens een 25% promo op transfer van MR naar Flying Blue bijvoorbeeld? Of is dit ijdele hoop?

5. FlyingNelus

FlyingNelus Blue Tier

Leuk Bevonden:
    211
    Trofeepunten:
    43
    Nope, dusver nog niet het geval geweest (in recente jaren, daarvoor geen idee). Dus ijdele hoop ben ik bang.

6. Javadest

Javadest Blue Tier

Leuk Bevonden:
    395
    Trofeepunten:
    63
    Oei ja, dan is dit het geweest. Heb het wel vaker op deze manier gedaan en dat was eigenlijk nooit een probleem.

Deel Deze Pagina