Hier ook zojuist een klacht ingediend over het Dining for 2. Lang leve ChatGPT
.
Geachte heer/mevrouw,
Ik ben sinds geruime tijd een trotse gebruiker van de American Express Platinum Card en heb altijd genoten van de voordelen die de kaart met zich meebracht. Een van de voordelen waar ik het meest tevreden over was, was het jaarlijkse tegoed van €300 voor dining benefits, wat ik kon gebruiken in geselecteerde restaurants. Dit was een fantastisch voordeel, omdat het ons in staat stelde om een aantal bijzondere ervaringen te hebben en te genieten van goede maaltijden in restaurants die ik normaal gesproken wellicht niet zou hebben gekozen.
Tot mijn grote teleurstelling heb ik echter vastgesteld dat dit voordeel per januari van dit jaar is gewijzigd. In plaats van de vrije keuze om gebruik te maken van het tegoed in een breed scala van restaurants, biedt de nieuwe regeling alleen een vast menu bij een select aantal locaties. Deze wijziging heeft voor mijn vriendin en mij echter grote nadelen. We hebben allebei specifieke dieetwensen en allergieën, en zijn daardoor zeer kieskeurig in wat we eten. Het feit dat er nu alleen een vast menu beschikbaar is, maakt het voor ons praktisch onmogelijk om een aangename ervaring te hebben, aangezien wij vaak bepaalde ingrediënten moeten vermijden of niet houden van samengestelde gerechten.
We hebben inmiddels twee keer geprobeerd gebruik te maken van de nieuwe regeling, maar beide keren hebben we het eten niet kunnen waarderen en moesten we ons bord volledig laten staan. Dit is niet alleen zonde van het tegoed, maar ook van de ervaring die we graag hadden willen hebben. We vinden het jammer dat de nieuwe regeling niet rekening houdt met klanten zoals wij, die liever van de reguliere menukaart kiezen in plaats van van een vast menu.
Gezien de omstandigheden zou ik graag willen verzoeken om een heroverweging van het huidige aanbod voor dining benefits of een alternatieve regeling die beter aansluit bij de wensen van klanten met specifieke dieetwensen en voorkeuren. Wij zouden het zeer op prijs stellen als we de mogelijkheid zouden krijgen om in plaats van een vast menu, gebruik te maken van een tegoed dat we kunnen besteden op een reguliere menukaart, zoals het oorspronkelijke voordeel.
Ik hoop dat u mijn klacht serieus in overweging neemt en ik zie graag uw reactie tegemoet.
Met vriendelijke groet,
*NAAM*
*ADRES*
American Express Platinum Card-houder