Ambassad'or Club van Louvre Hotel Group (Golden Tulip, Royal Tulip, Kyriad, Campanile, etc)

Discussie in 'Hotel programma's' gestart door Flying doc, 31 okt 2018.

  1. Flying doc

    Flying doc Silver Member

    Berichten:
    1.762
    Leuk Bevonden:
    1.775
    Trofeepunten:
    523
    Vanwege mijn verblijf volgende week in het Golden Tulip op de Comoren mezelf aangemeld voor dit programma. Opvallend genoeg is er bijna niets over te vinden online. Wie heeft hier ervaringen mee?

    https://loyalty.goldentulip.com/en/ambassador/home
     
  2. budjepaul

    budjepaul Blue Tier

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    75
    Trofeepunten:
    28
    Vanwege mijn werk maak ik sinds kort ook regelmatig gebruik van deze hotels, en heb me er daarom ook in verdiept. Ik loop een beetje tegen hetzelfde aan als jij: gebrek aan informatie over het programma.

    Vragen waar ik nog mee zit zijn:
    1. Hoe kan ik in een reservering mijn Ambassador- / Flavours-nummer doorgeven?
      Volgens mij kan dit dus niet, en moet je steeds zelf je verblijven invoeren op de site en worden die gevalideerd - extreem omslachtig...
    2. Kun je Flavours (persoonlijk) en Ambassador (zakelijk) combineren?
      Lijkt er op van niet, zodra ik inlog lijkt het systeem me alleen als Ambassador te zien.
    Voor punten lijkt me het niet een interessant programma in ieder geval, hooguit voor de benefits zoals early check-in en late check-out in het hotel al heb ik daar nog geen ervaring mee.

    Overigens kun je ook frequent flyer miles van enkele programma's - waaronder KLM - sparen bij Golden Tulip, wellicht is dat ook nog een optie voor je?
     
    Flying doc vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina