AF en KLM verhuizen op 24 augustus naar Heathrow terminal 3

Discussie in 'Nieuws' gestart door Carel1, 21 aug 2021.

  1. Carel1

    Carel1 Gold Member

    Berichten:
    2.553
    Leuk Bevonden:
    3.581
    Trofeepunten:
    948
    Vanaf dinsdag 24 augustus verhuizen Air France en KLM van Terminal 2 naar Terminal 3 op London Heathrow Airport. Deze verhuizing betekent dat AF en KLM samen met de partners Delta Air Lines en Virgin Atlantic onder één dak opereren.
     
    Godenzoon14, arjen05, Joost82 en 6 anderen vinden dit leuk.
  2. tjappie

    tjappie Blue Tier

    Berichten:
    133
    Leuk Bevonden:
    104
    Trofeepunten:
    43
    weet jij of daar ook een AFKLM lounge zit? Of een andere goede waar je met Priority Pass toegang krijgt?
     
  3. Carel1

    Carel1 Gold Member

    Berichten:
    2.553
    Leuk Bevonden:
    3.581
    Trofeepunten:
    948
    Mogelijk gaat KLM gebruik maken van de No1 lounge, die ook door Delta wordt gebruikt. De No1 lounge accepteert ook Priority Pass.
     
    Laatst bewerkt: 24 aug 2021
  4. Miya

    Miya Silver Member

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    1.939
    Trofeepunten:
    253
    Ben wel benieuwd naar de No1 Lounge, had stiekem wel gehoopt dat we gebruiken hadden mogen maken van Virgin Clubhouse.

    Later dit jaar opent American Express ook in T3 de LHR Centurion lounge, dus mooi dat we daar nu in kunnen.

    Van de week was ik nog in de Premium Plaza in T2. Normaal krijg je daar, maar enkele drankjes gratis (zoals fris, bier en enkele wijn), maar KLM had de bar afgekocht en kon kiezen wat ik wilde. Prima geregeld.
     
    lloydje33, jphorn, tjappie en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  5. tjappie

    tjappie Blue Tier

    Berichten:
    133
    Leuk Bevonden:
    104
    Trofeepunten:
    43
    Vond de KLM lounge in T4 niet slecht en ik zal de Premium Plaza arrival lounge zeker missen.....Maar inderdaad top dat Centurion opent in T3, alhoewel het een kleine lounge zal zijn..
     
  6. Miya

    Miya Silver Member

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    1.939
    Trofeepunten:
    253
    T2/3 Heeft ook een arrivals lounge, is ook prima maar meestal drukker dan op T4.
     
  7. pw1979

    pw1979 Blue Tier

    Berichten:
    286
    Leuk Bevonden:
    497
    Trofeepunten:
    63
    Ik vlieg veel op LHR en moet zeggen dat ik wel kon wennen aan T2, toen alles open was. Op een gegeven moment was er wel veel dicht.

    Volgende week ga ik weer, dus dan T3 maar eens goed bekijken. Ik begreep van mijn taxi chauffeur wiens vriendin in T4 retail werkte, dat die helemaal leeg is. Als in: Alle winkels hebben alles weggehaald, inclusief veelal het interieur. Ook security is deels afgebroken. Die zien we voorlopig niet open.
     
  8. Carel1

    Carel1 Gold Member

    Berichten:
    2.553
    Leuk Bevonden:
    3.581
    Trofeepunten:
    948
    Terminal 4 wordt nu uitsluitend gebruikt voor vluchten uit “Red list” gebieden.
     

Deel Deze Pagina