AeroMexico: AMS-HAV 137euro RT

Discussie in 'Economy Fares' gestart door JustinCase, 12 jun 2017.

  1. JustinCase

    JustinCase Silver Tier

    Berichten:
    417
    Leuk Bevonden:
    600
    Trofeepunten:
    348
    Gevonden op F4F;

    Met Aeromexico van Amsterdam naar Havana voor 142 euro via momondo.fr
    Voorbeeld : 17 jan tot 24 jan, schijnt beschikbaar te zijn vanaf augustus, kan hem niet vinden op google flights, en ook niet via de Aeromexico site zelf

    Guatemala City, Panama City, Cancun, Lima ook beschikbaar voor onder de 200 euro.
    Amsterdam Mexico City vlieg je de Dreamliner, wel lange overstappen op alle stukken.
     
    Maarten_22 vindt dit leuk.
  2. Fripsmaster

    Fripsmaster Silver Member

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    2.302
    Trofeepunten:
    558
    Toppie! Zag hem staan ook staan op SF. Ik wilde al naar Zuid-Amerika en eventueel met AM. Eventjes kijken hoe en wat maar ik zal waarschijnlijk snel mijn ticket boeken naar BOG.:)
     
  3. thomassmit

    thomassmit Silver Tier

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    513
    Trofeepunten:
    348
    Heb 2 weken Havana geboekt in januari, maar verwacht dat ze hem cancellen. Fare lijkt ook niet meer beschikbaar te zijn.
     
  4. JeroenZeg

    JeroenZeg Blue Tier

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    228
    Trofeepunten:
    33
    Ik heb geboekt:

    Amsterdam - Guatemala met heen een 12u layover in Mexico en terug 2u layover. Heen op 3 oktober en terug op 8 oktober.

    Kosten: 178 dollar. Direct bij AeroMexico en eticket is binnen.
     
  5. ChrisM

    ChrisM Newbie

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    1
    Trofeepunten:
    3
    Ook Havana geboekt, 21-2-2018//28-2-2018 met op de terugweg een gunstige stop van 15 uur in Mexico City.


    €178 betaald via Schipholtickets.nl en E-tickets als binnen. Weten jullie of ik mijn boeking toe kan voegen bij KLM/FlyingBlue overzicht?
     
  6. thomassmit

    thomassmit Silver Tier

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    513
    Trofeepunten:
    348
    Je kan hem alleen toevoegen op KLM.com als er een KL segement inzit of 1 van de vluchten door KLM word uitgevoerd. Als je bij het inchecken je FB nummer toevoegd zou hij automatisch op je FB overzicht moeten komen te zijn.

    Ik heb nog steeds geen etickets binnen gehad, dus ben bang dat deze aan mijn neus voorbij gaat...
     
    ChrisM vindt dit leuk.
  7. Sebas

    Sebas Blue Tier

    Berichten:
    234
    Leuk Bevonden:
    223
    Trofeepunten:
    43
    Als het goed is kan je de boeking aan de hand van boekingscode en achternaam opzoeken en toevoegen aan upcoming trips.
     
    ChrisM en FlyingFonz vinden dit leuk.
  8. Fripsmaster

    Fripsmaster Silver Member

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    2.302
    Trofeepunten:
    558
    Ik heb voor november AMS-MEX-BOG geboekt voor €381. Wilde eigenlijk heen met de Dreamliner van KLM en terug via CDG met de A340 van AF. Nu tweemaal met de Dreamliner van AM. Fingers crossed dat de error fare wordt gehonoreerd...
     
    Laatst bewerkt: 12 jun 2017
    FlyingFonz vindt dit leuk.
  9. Erwin

    Erwin Blue Tier

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    431
    Trofeepunten:
    63
    In ITA matrix nog te vinden voor €160 met augustus/september als datum, echter niet meer te vinden via enige boeking site helaas, voor Havana.
     
  10. Fripsmaster

    Fripsmaster Silver Member

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    2.302
    Trofeepunten:
    558
    E-ticket binnen!!
     
  11. Sanne von Kriegenbergh

    Sanne von Kriegenbergh Silver Member

    Berichten:
    1.023
    Leuk Bevonden:
    1.194
    Trofeepunten:
    448
    Lima geboekt voor 180 euro .. etickets binnen

    half uur later geprobeerd Havana te boeken voor 148 euro, die raakte niet geticked via schipholtickets .. inmiddels een email ontvangen dat ik een refund zou hebben aangevraagd .....
     
  12. TravelTheWorld195

    TravelTheWorld195 Silver Member

    Berichten:
    1.036
    Leuk Bevonden:
    706
    Trofeepunten:
    368
    Deze tickets zijn geen error fares. De prijs is dergelijk laag, omdat AeroMexico geen fuel surcharge in rekening brengt voor deze promotie tickets in fare class R.

    Mocht je aanspraak willen maken op het behoud van je geboekte tickets naar Havana, adviseer ik je de desbetreffende fare rules voor te leggen aan Schiphol Tickets.
     
    Jan van Putten vindt dit leuk.
  13. JustinCase

    JustinCase Silver Tier

    Berichten:
    417
    Leuk Bevonden:
    600
    Trofeepunten:
    348
    Leuk om te lezen dat zoveel mensen geboekt hebben!

    Kom net terug van de Fameuze QR Sake Fare naar Tokyo, en de vriendin reageerde niet enthousiast genoeg op deze AeroMexico deal (helaas, maar overstaptijden waren ook wel lang!)
     
  14. Sanne von Kriegenbergh

    Sanne von Kriegenbergh Silver Member

    Berichten:
    1.023
    Leuk Bevonden:
    1.194
    Trofeepunten:
    448
    Onderstaand de mail vanuit schipholtickets. Inmiddels een mail teruggestuurd dat deze promotie ook via de AeroMexico te boeken was en er daarom geen sprake is van foutief laden. Ik heb ze verzocht het ticket alsnog in orde te maken en anders voor een alternatief te zorgen ... we zullen wel zien :)

    -- Reactie Schipholtickets.nl ---

    Beste meneer/mevrouw,

    Hartelijk dank voor uw boeking op Schipholtickets.com.

    Helaas is er een error ontstaan op onze website met betrekking tot boekingen met Aero Mexico.

    De prijzen die de website vanuit Aero Mexico heeft geladen zijn helaas foutief.

    Hierdoor kunnen wij de boeking helaas niet voor u afronden.

    Wij zijn door het volume van het aantal boekingen genoodzaakt om het bedrag wat betaald is terug te storten op het rekeningnummer waarmee betaald is.

    Het kan ongeveer twee tot drie dagen duren voordat het geld weer op uw rekening staat.

    Onze excuses voor het ongemak.
     
    FlyingFonz vindt dit leuk.
  15. JeroenZeg

    JeroenZeg Blue Tier

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    228
    Trofeepunten:
    33
    Gaat dit over je ticket naar Lima en waarvoor het e-ticket is uitgegeven, of je boeking naar Havana die nog niet verwerkt was? Ik heb vanochtend direct bij Aero Mexico geboekt en vooralsnog geen issues.
     
  16. Sanne von Kriegenbergh

    Sanne von Kriegenbergh Silver Member

    Berichten:
    1.023
    Leuk Bevonden:
    1.194
    Trofeepunten:
    448
    Ticket naar Lima vooralsnog prima .. kan hem oproepen op de website van AM en zelfs een bod doen voor een upgrade.

    Dit ging om het ticket naar Havana wat nog niet was uitgegeven. Was inderdaad niet helemaal duidelijk uit mijn reactie :) no worries.. het ticket waarvan de e-tickets al binnen waren is onaangetast!
     
  17. JustinCase

    JustinCase Silver Tier

    Berichten:
    417
    Leuk Bevonden:
    600
    Trofeepunten:
    348
    Gewoon uit nieuwsgierigheid ; Wat vragen ze voor een upgrade naar PE of Bizz?
     
  18. JeroenZeg

    JeroenZeg Blue Tier

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    228
    Trofeepunten:
    33
    Het bieden op BC stoelen begint bij 820 USD voor AMS - MEX; MEX - GUA begint bij 105 USD. PE noemen ze volgens mij AM Plus (extra beenruimte + priority) en kost voor AMS - MEX 129 USD en op MEX - GUA 59 USD.
     
    JustinCase vindt dit leuk.
  19. Fripsmaster

    Fripsmaster Silver Member

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    2.302
    Trofeepunten:
    558
    Alles is bevestigd, ik heb een overstap van 4 uur heen en 3 uur terug. Kan ik op de heen weg mooi in MEX douchen en opfrissen en ontbijten. Nu kijken naar een leuke deal naar CLO en ik zie dat Avianca een aantrekkelijke prijzen heeft wat betreft BC.:)
     
  20. Sanne von Kriegenbergh

    Sanne von Kriegenbergh Silver Member

    Berichten:
    1.023
    Leuk Bevonden:
    1.194
    Trofeepunten:
    448
    AMS - MEX bij mij idd ook net boven de 800 USD , MEX-LIM (5,5 uur) zit rond de 150 usd
     
    JustinCase vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina