Aeroflot Flying Blue Miles

Discussie in 'Air France KLM: Flying Blue' gestart door Thijs1978, 1 dec 2016.

  1. Thijs1978

    Thijs1978 Blue Tier

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    128
    Trofeepunten:
    143
    In januari 2017 vlieg ik met Aeroflot van CPH via SVO naar BKK in hun comfort class.
    Een van de redenen om Aeroflot te kiezen waren de miles die ik kan verdienen en de comfort class biedt natuurlijk veel waar voor z'n geld.

    Voor mij is het niet duidelijk hoe het in zijn werk gaat met deze miles. KLM kan de boeking niet toevoegen aan mijn FB account want het boekingsnummer kunnen ze niet vinden in hun systeem en na zelfs mijn e-ticket gestuurd te hebben, was het niet mogelijk. KLM klantenservice zei dat ik na de reis maar even moest twitteren dan zouden ze me de miles toch bijschrijven als ik de boardingpasses kon overleggen. Daar ga ik dan maar even van uit, maar raar is het wel vind ik.

    Maar dan is de grootste vraag: hoeveel miles ga ik dan ontvangen? Ik ben FB Platinum member voor 2017.

    Aeroflot geeft aan dat in de Comfort bookingclass er 150% bonus op miles is. Dat komt dan uit op 16.088 miles. Maar als men Aeroflot Platinum is dan krijg je weer een bonus en komt men uit op 24.130 miles.

    Betekent dat, dat ik dan 24.130 miles zou krijgen?

    Wie heeft hier ervaring mee?

    Dit zijn de fare rules voor Aeroflot:
    http://www.aeroflot.ru/ru-en/information/purchase/rate/fare_rules
     
  2. Rutger

    Rutger Silver Tier

    Berichten:
    217
    Leuk Bevonden:
    190
    Trofeepunten:
    268
    Je bent platinum bij FB en niet bij Aeroflot (neem ik aan?), dus ik denk dat je die bonus niet krijgt.

    Mijn miles voor vluchten bij Aeroflot werden overigens automatisch op mijn FB account bijgeschreven, zonder het indienen van een claim daarna.
     
  3. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.699
    Leuk Bevonden:
    1.927
    Trofeepunten:
    648
  4. Thijs1978

    Thijs1978 Blue Tier

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    128
    Trofeepunten:
    143
    Nee ben alleen Platinum bij KLM/AF, niet bij Aeroflot idd. Goed te horen dat het automatisch gaat.
     
  5. Thijs1978

    Thijs1978 Blue Tier

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    128
    Trofeepunten:
    143

    Oh perfect die link. Met de miles calculator krijg ik 21.428 award miles en 10.714 level miles.

    Dat is toch groot nieuws? Zoveel miles voor zo weinig geld? De moeite waard voor een mileage run:)
     
  6. Rutger

    Rutger Silver Tier

    Berichten:
    217
    Leuk Bevonden:
    190
    Trofeepunten:
    268
    Ligt eraan hoeveel je voor het ticket heb betaald he ;)
     
  7. Thijs1978

    Thijs1978 Blue Tier

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    128
    Trofeepunten:
    143
    680 euro
     
  8. Rutger

    Rutger Silver Tier

    Berichten:
    217
    Leuk Bevonden:
    190
    Trofeepunten:
    268
    Dat is een schappelijke prijs voor het aantal miles, volgens mij.
     
  9. Thijs1978

    Thijs1978 Blue Tier

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    128
    Trofeepunten:
    143
    ja en in comfort class, hun Premium Economy product. Vergelijkbaar met Air France long haul Premium Economy.
     

Deel Deze Pagina