Advies over MYTRIP

Discussie in 'Hulp met boeken' gestart door fundivers, 25 jan 2019.

  1. fundivers

    fundivers Newbie

    Berichten:
    90
    Leuk Bevonden:
    25
    Trofeepunten:
    18
    Via skyscanner kom ik op een aantrekkelijk vliegticket van Amsterdam naar Phuket. De enige die een zeer aantrekkelijke prijs is Mytrip. Dus op zich enigszins verbaasd. Hoe staat deze ticketverkoper bekend? Ik heb op de terugweg een overstaptijd van 45' op München. In de praktijk ga ik dit toch nooit halen? Laat staan de overdracht van de ruimbagage. Iemand enige suggesties danwel ervaringen?
     
    Jurian vindt dit leuk.
  2. Jurian

    Jurian Blue Tier

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    134
    Trofeepunten:
    33
    Mytrip heb je geen problemen mee zolang alles goed gaat. Bij een wijziging of cancelling van je vlucht of boeking is de klantenservice regelmatig slecht of niet bereikbaar. Weet niet of het nog steeds zo is, maar destijds rekenden zij ook hoge servicekosten voor alles.
     
  3. fundivers

    fundivers Newbie

    Berichten:
    90
    Leuk Bevonden:
    25
    Trofeepunten:
    18
    zag al zoiets via reviews. Die overstap van 45' is nauwelijks te realiseren, dus extra kosten :-(
     
  4. Erwin

    Erwin Blue Tier

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    431
    Trofeepunten:
    63
    Zodra jij eenmaal geboard bent voor je eerste vlucht wordt de zorg van ticket aanbieder overgedragen naar de airline. Stel je mist die overstap, zal de airline voor een nieuwe vlucht naar Amsterdam zorgen, niet mytrip, omdat je op dat moment bezig bent met van A naar B komen met de airline, als iig alles op één ticket is geboekt.
     
  5. fundivers

    fundivers Newbie

    Berichten:
    90
    Leuk Bevonden:
    25
    Trofeepunten:
    18
    Dank je wel. Dat maakt het al wat helderder:),
    De vlucht van SIN naar MUN en vanaf MUN naar AMS wordt door Lufthansa uitgevoerd. Dan nog blijft een overstap van 45' niet erg wenselijk, toch?

    Ik boek alles op 1 ticket, weliswaar uitgevoerd door verschillende airliners
     
    Laatst bewerkt: 25 jan 2019
  6. westi

    westi Silver Member

    Berichten:
    1.354
    Leuk Bevonden:
    1.178
    Trofeepunten:
    223
    Ik heb in Munchen al 2x gehad dat ze me met een busje van het ene naar het andere vliegtuig brachten. Als beide vluchten bij 1 maatschappij zijn, is het haalbaar. Mijn bagage kwam ook gewoon mee.
     
    fundivers vindt dit leuk.
  7. fundivers

    fundivers Newbie

    Berichten:
    90
    Leuk Bevonden:
    25
    Trofeepunten:
    18
    Ik heb het ook al een aantal keer meegemaakt op andere airports, maar helaas pindakaas.... ligt maar net aan of alles punctueel is en men er aan mee werkt....
     
    Laatst bewerkt: 25 jan 2019
  8. SvnKngs

    SvnKngs Silver Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    840
    Trofeepunten:
    348
    Ik zou 45 minuten overstaptijd op München wel aandurven. Vind het een erg prettig vliegveld, zeker als je met Lufthansa vliegt.
     
  9. fundivers

    fundivers Newbie

    Berichten:
    90
    Leuk Bevonden:
    25
    Trofeepunten:
    18
    Dank je wel voor jouw aanvulling!
     

Deel Deze Pagina