Accor Platinum Worden? Koop Aandelen!

Discussie in 'Hotel programma's' gestart door SVDH, 31 okt 2014.

  1. RSC09

    RSC09 Blue Tier

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    160
    Trofeepunten:
    43
    Deze is je inderdaad niet bekend en hoef je dus niet in te vullen.
    Als je de papieren hebt gefaxt / gespost, openen ze een account voor je.
     
    Ipponmaster vindt dit leuk.
  2. Ipponmaster

    Ipponmaster Blue Tier

    Berichten:
    459
    Leuk Bevonden:
    149
    Trofeepunten:
    43
    Klopt het ook dat je maar 1 formulier als bijlage hebt ontvangen en een formulier met allerlei voorwaardes?
     
  3. EGTS

    EGTS Newbie

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    13
    Trofeepunten:
    3
    Ik kreeg twee bijlagen die ik in moest vullen. Het subscription form (bestaande uit het securities account agreement en het order taking agreement) en apart het purchase order formulier.
     
  4. Barend

    Barend Blue Tier

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    71
    Trofeepunten:
    128
    Ik heb vandaag mijn formulieren ook opgestuurd, en 100% + 9,- euro overgemaakt. Ze zijn flink gestegen de laatste maanden!
    Wel slechts de eerste twee pagina's van mijn paspoort gekopieerd, ipv de eerste vier. Hoop niet dat ze daar nog moeilijk over gaan doen.
     
    Ipponmaster vindt dit leuk.
  5. Ipponmaster

    Ipponmaster Blue Tier

    Berichten:
    459
    Leuk Bevonden:
    149
    Trofeepunten:
    43
    Ik had alleen het purchase order formulier ontvangen. Echter heb ik nu ook de ontbrekende bestanden ontvangen =]
     
  6. Jan van Putten

    Jan van Putten Silver Member

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    565
    Trofeepunten:
    368
    Denk dat het aandeel na dit topic nog meer gaat stijgen ;)
     
  7. Basjep

    Basjep Silver Member

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    672
    Trofeepunten:
    368
    Volgens mij had @TheoS ze voor +/- 32 gekocht. Staat nu dus echt op een dikke +
     
  8. Ipponmaster

    Ipponmaster Blue Tier

    Berichten:
    459
    Leuk Bevonden:
    149
    Trofeepunten:
    43
    Ik heb net alle formulieren ingevuld. Nu even een grove schatting maken van wat ie ongeveer gaat kosten. Doe morgen alles op de post :d
     
  9. RSC09

    RSC09 Blue Tier

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    160
    Trofeepunten:
    43
    Uitgaande van de slotkoers van vandaag: 44,45 euro. + 9 euro transactiekosten + paar cent tax = bijna 54 euro.
    Om het proces snel te laten verlopen kun je beter teveel dan te weinig betalen. Het teveel betaalde geld ontvang je later automatisch retour :)
    Als de koers geen gekke dingen gaat doen moet 56 euro voldoende zijn.
     
  10. Ipponmaster

    Ipponmaster Blue Tier

    Berichten:
    459
    Leuk Bevonden:
    149
    Trofeepunten:
    43
    Heb zojuist de aanbetaling gedaan. Morgenochtend de papieren de deur uit en dan voor komende zomer alvast wat mooie hotels boeken in Jakarta/Surabaya/Bali :)
     
  11. MMD

    MMD Newbie

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    10
    Trofeepunten:
    3
    Bedankt voor de mooie tip!

    Ik heb afgelopen vrijdag betaald en de documenten gefaxt maar nog niets vernomen, hoe lang heeft een reactie bij jullie geduurd?
     
  12. RSC09

    RSC09 Blue Tier

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    160
    Trofeepunten:
    43
    Reactie van SoGe duurde bij mij 8 dagen.
    Bij banken moet je altijd geduld hebben ;)
    Het aanmelden bij aandeelhoudersclub en het aanpassen naar platinum duurde slechts 3 dagen. Met beetje geluk is alles dus binnen twee weken geregeld.
     
    Ipponmaster vindt dit leuk.
  13. MMD

    MMD Newbie

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    10
    Trofeepunten:
    3
    Bedankt!

    Geduld is een schone zaak ;)
     
  14. Quinten

    Quinten Blue Tier

    Berichten:
    167
    Leuk Bevonden:
    71
    Trofeepunten:
    28
    Dat weet ik zo niet meer. Geloof m'n naam, postcode en emailadres. En dat het voor ACCOR Shares was.
     
  15. Marcob

    Marcob Blue Tier

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    184
    Trofeepunten:
    33
    Ook ik heb de poging gedaan. Aanvraag via e-mail adres van societe generale en zien wat er van komt. Ik heb toevallig wat overnachtingen in de accor group op de planning staan, en wil wel van de voordelen profiteren!
     
    Ipponmaster vindt dit leuk.
  16. TheoS

    TheoS Silver Member Captains Premium Member

    Berichten:
    727
    Leuk Bevonden:
    550
    Trofeepunten:
    348
    Inderdaad! Zo'n €750 verdiend. Zou eigenlijk de boel moeten verkopen nu... ;)
     
    Ipponmaster vindt dit leuk.
  17. Ipponmaster

    Ipponmaster Blue Tier

    Berichten:
    459
    Leuk Bevonden:
    149
    Trofeepunten:
    43
    Dan moet je het juist doen inderdaad. Hier staat een thread van flyertalk van alle Accor Hotels (behalve sofitel) die over een executive lounge beschikken. Gewoon de goedkoopste kamer boeken zonder ontbijt met je plat status :d
     
    Jan van Putten vindt dit leuk.
  18. Jan van Putten

    Jan van Putten Silver Member

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    565
    Trofeepunten:
    368
    Die zocht ik, dankje!
     
    Ipponmaster vindt dit leuk.
  19. Arjan69

    Arjan69 Silver Member

    Berichten:
    729
    Leuk Bevonden:
    345
    Trofeepunten:
    288
    Ik heb op 26 januari gebeld. Daarop kreeg ik een mail met formulieren en de betaalgegevens. Ik heb de helft van de waarde op die dag (eur 23,-) via IBAN overgemaakt. Een aantal dagen later kreeg ik per post de bevestiging en het restbedrag wat ik moest overmaken. Op 09 februari heb ik het restbedrag betaald en de volgende dag had ik de inloggegevens voor het online beheer van de share Accor in huis. Gisteren zag ik online dat het aandeel is toegekend :)
    Ik heb nog geen aanpassing van mijn Accor status gezien. Wel heb ik me online aangemeld voor de Shareholders Club. Eens kijken wat dat oplevert. Ik kan de link daarvoor nog niet posten omdat ik nog geen 10 posts heb gedaan. Dus heb ik er maar een afbeelding van gemaakt: Schermafbeelding 2015-02-13 om 09.43.26.png
     
    Merel67 en Ready2Board vinden dit leuk.
  20. Arjan69

    Arjan69 Silver Member

    Berichten:
    729
    Leuk Bevonden:
    345
    Trofeepunten:
    288
    Na de toewijzing van de aandelen en aanmelding bij de 'share holders club' nog geen bevestiging, noch upgrade naar Platinum gehad...
    Ik heb het aanmeldformulier van de club nogmaals doorgelezen. Onder aan staat in het engels dat je een nummer in moet vullen. Ik had daar mijn kaart nr van Accor ingevuld. Blijkt het een nr te zijn om internet-bots tegen te gaan. Zojuist het goede nr ingevuld dat tevoorschijn kwam en binnen een minuut kwam de bevestiging. In de mail staat dat binnen 3 weken de Platinum Card ontvangen kan worden.
     
    Ipponmaster en kevin990 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina