Accor Platinum Worden? Koop Aandelen!

Discussie in 'Hotel programma's' gestart door SVDH, 31 okt 2014.

  1. high_class

    high_class Silver Member Captains

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    649
    Trofeepunten:
    143
  2. kevinvdwal

    kevinvdwal Silver Tier

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    230
    Trofeepunten:
    268
    Lijkt me wel, maar wat dan nog is voor mij alleen leuk geweest voor de opstartperiode. Je kunt platinum makelijk bereiken bij ze als je 6 stays per jaar hebt en allemaal boekt in de puntenactie :) Zo ben ik dit jaar straks ook gewoon weer Plat, nu Gold ook zelf al behaald.

    @Basjep Wat voor bijzonder werk heb je wanneer je aandelen moet melden op je werk? Dat zal toch geen problemen geven een aandeel Accor :p Of krijg je er administratieve rompslomp van :D. Voor zover ik weet matcht Accor niet, maar je kunt het altijd proberen.
     
  3. Basjep

    Basjep Silver Member

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    672
    Trofeepunten:
    368
    Bij financiële instellingen waar heel misschien soms is koersgevoelige informatie te verkrijgen is kiezen ze vaak voor een meldingsplicht of volledig verbod in handelen. Ik zit in de eerste categorie en het is wel mogelijk maar brengt heel veel administratie met zich mee.(regelmatig update's geven over je positie etc.) Het is makkelijker als ik de aandelen bij mijn werk onderbreng maar dat is met deze constructie niet mogelijk.
     
  4. Wilcoleone

    Wilcoleone Blue Tier

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    185
    Trofeepunten:
    43
    Zojuist per mail bevestiging ontvangen van mijn Gold Status, met dank aan @Patrick Dijkstra
     
  5. AviatorJW

    AviatorJW Newbie

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    5
    Trofeepunten:
    3
    Hallo mede reizigers,

    Ik heb 20-08 de formulieren al per post naar SocGen gestuurd maar nog niks gehoord.

    Hoe lang duurde het bij jullie voor je reactie had, en op wat voor manier namen ze contact met je op?

    Ik hoor het graag want verblijf zeer binnenkort bij Mercure!!
     
  6. FlyRicky

    FlyRicky Silver Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    434
    Trofeepunten:
    63
    Ik zou ze gewoon even een belletje geven om te vragen of ze alles correct ontvangen hebben en of de inloggegevens al verstuurd zijn.

    Duurde bij mij denk ik al met al ook een week of 4.
     
  7. Flying doc

    Flying doc Silver Member

    Berichten:
    1.762
    Leuk Bevonden:
    1.775
    Trofeepunten:
    523
    Op maandag gebelt, mailtje gehad, terug gefaxt en geld overgemaakt. De maandag erop was ik gold en die woensdag had ik alle papieren in huis.
     
  8. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.700
    Leuk Bevonden:
    1.928
    Trofeepunten:
    648
    Per post? Erg lang! 6 weken totdat je alles in huis hebt. Je kan na een tijdje wel bellen met SocGen of je aandeel is gekocht. Dan kan je Accor vragen om een upgrade.
     
  9. Aviosflyer

    Aviosflyer Newbie

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    1
    Trofeepunten:
    3
    Inmiddels de Gold-status ontvangen. Ging vrij snel. Binnen 2,5 week na het doorfaxen van de SOG-papieren was mijn nieuwe status een feit.
     
    FlyRicky vindt dit leuk.
  10. budjepaul

    budjepaul Blue Tier

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    75
    Trofeepunten:
    28
    Ik ga de aankoop ook doen; toch wel handig om Gold status te hebben bij Accor. :) Zojuist SC gebeld en formulieren inmiddels in de inbox, ik zal ook bijhouden hoe lang het ongeveer duurt bij mij voordat alles rond is.
     
  11. high_class

    high_class Silver Member Captains

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    649
    Trofeepunten:
    143
    hou er rekening mee dat het in eerste instantie "for life" was en nu maar een jaar geldig is
     
  12. budjepaul

    budjepaul Blue Tier

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    75
    Trofeepunten:
    28
    Yup, ik las het inderdaad. Maar dat mag de pret niet drukken, heb nog wat toekomstige overnachtingen voor dit jaar in de planning. :)
     
    high_class en TheoS vinden dit leuk.
  13. budjepaul

    budjepaul Blue Tier

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    75
    Trofeepunten:
    28
    Op 20 april de papieren gefaxt naar SG, vandaag per post de bevestiging ontvangen en aanmelding bij AccorHotels Shareholders Club gedaan.
     
    FlyRicky en TheoS vinden dit leuk.
  14. budjepaul

    budjepaul Blue Tier

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    75
    Trofeepunten:
    28
    Omdat ik binnenkort een verblijf heb in een Accor hotel heb ik toch maar gemaild of ze op tijd mijn upgrade konden uitvoeren. En met succes: de volgende dag al was dit doorgevoerd. Case closed daarmee!
     
    TheoS vindt dit leuk.
  15. Didier13

    Didier13 Silver Member

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    1.059
    Trofeepunten:
    428
    Ben terug gezet naar Silver, denk dat ik mijn aandeeltje maar ga verkopen na leuke koerswinst. Iemand ervaring mee aandeel verkopen op naam?
     
  16. FlyRicky

    FlyRicky Silver Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    434
    Trofeepunten:
    63
    Gewoon contact opnemen met Societe Generale
     
  17. Didier13

    Didier13 Silver Member

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    1.059
    Trofeepunten:
    428
    Kan dit ook via de mail?
     
  18. AviatorJW

    AviatorJW Newbie

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    5
    Trofeepunten:
    3
    Hi Guys,

    Luister en huiver!

    In 2105 ben ik aandeelhouder geworden van Accor en daarmee tevens Gold member. In 2017 ben ik teruggezet naar Silver. Vervolgens heb ik onder het mom 'nee heb je...' een e-mail gestuurd naar accor met daarin de vraag of ze mij kunnen upgraden naar Gold, aangezien ik aandeelhouder ben. Met als bijlage het bewijs van mijn aandeelhoudersschap.

    Vandaag heb ik reactie ontvangen en ben ik inderdaad weer Goldmember. Wellicht een onoplettende medewerker getroffen, wellicht een buitenkansje voor ons allen.

    Doet er uw voordeel mee!

    Aviator JW
     
    ErwinLansing en TheFlyingDutchboy vinden dit leuk.
  19. ErwinLansing

    ErwinLansing Silver Member

    Berichten:
    561
    Leuk Bevonden:
    1.105
    Trofeepunten:
    428
    Heh, jammer, ik heb de aandelen al verkocht. Aan de andere kant was mijn loyaliteit aan Accor al op een erg laag pitje na eerst de degradatie van Platinum naar Gold, en toen ook nog eens dat het maar een jaar geldt. Grappig detail is dat ze me nooit verteld hebben dat ik een soft landing naar Silver deed, dus ik doodleuk de gouden kaart laten zijn bij het laatste bezoek aan Novotel in Hyderabad en kreeg netjes gouden service :)
     
    Laatst bewerkt: 31 jan 2017
    vkpeter en Ready2Board vinden dit leuk.
  20. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.700
    Leuk Bevonden:
    1.928
    Trofeepunten:
    648
    Ik ga het zeker proberen!
     

Deel Deze Pagina