Accor Platinum Worden? Koop Aandelen!

Discussie in 'Hotel programma's' gestart door SVDH, 31 okt 2014.

  1. Flying doc

    Flying doc Silver Member

    Berichten:
    1.762
    Leuk Bevonden:
    1.775
    Trofeepunten:
    523
    Zou iemand mij de documentatie per PM willen sturen? Ik ga het een kans geven.
     
  2. Patrick Dijkstra

    Patrick Dijkstra Newbie

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    17
    Trofeepunten:
    8
    Mail mij persoonlijk en ik mail je de spullen toe.....
     
  3. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.699
    Leuk Bevonden:
    1.927
    Trofeepunten:
    648
    Net weer aan de lijn gehangen met SC. Na 3 weken is de aankoop gedaan. Nu de documenten nog ontvangen. Hopelijk verwerkt Accor mijn aanvraag ook nog op tijd. Over twee weken verblijven in een Novotel waar ik echt early/late check-out nodig heb.
     
  4. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.699
    Leuk Bevonden:
    1.927
    Trofeepunten:
    648
    Trouwens, neemt Accor nog contact op voor je lidmaatschapsnummer? Of maken ze een heel nieuw account aan? Stond verder niks vermeld in het aanvraagformulier.
     
  5. Daan

    Daan Blue Tier

    Berichten:
    140
    Leuk Bevonden:
    81
    Trofeepunten:
    128
    Ik heb inmiddels begrepen dat bij elk nieuw niveau een nieuw nummer hoort. Dit staat op je pas en in de app kun je het zien. Volgens mij staat het ook in de mail die je krijgt als bevestiging van je upgrade.
     
    high_class vindt dit leuk.
  6. Aviosflyer

    Aviosflyer Newbie

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    1
    Trofeepunten:
    3
    Zou iemand zo vriendelijk willen zijn mij de vereiste documenten toe te sturen? Ik ga het ook proberen. Alvast bedankt!
     
  7. Flying doc

    Flying doc Silver Member

    Berichten:
    1.762
    Leuk Bevonden:
    1.775
    Trofeepunten:
    523
    Hi @Aviosflyer , welkom op het forum en gefeliciteerd met je eerste post. Ik heb je een PM gestuurd.
     
  8. Aviosflyer

    Aviosflyer Newbie

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    1
    Trofeepunten:
    3
    @Flying doc dank voor je PM. Ik ga er mee aan de slag!
     
  9. AviatorJW

    AviatorJW Newbie

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    5
    Trofeepunten:
    3
    Hallo medereizigers,

    Ik ben nieuw op dit forum dus ik zal me allereerst even voorstellen. Ik ben JW en redelijk nieuw in de wereld van 'miles' 'memberships' 'loyalty programs' en wat al niet meer. Deze website is dan ook een hele grote hulp!

    Nu lijkt een gold membership bij Accor mij heel interessant vanwege het grote netwerk aan hotels. Sterker nog als ik dit eerder had geweten had het me al heel wat euro's kunnen besparen.

    Ik heb zojuist naar het Franse nummer gebeld dat in de link vermeld wordt. Alleen vertelde de aardige mevrouw aan de telefoon dat ze mij als klant niet aan kunnen nemen voor deze aandelen. Dat lijkt me sterk aangezien het al zoveel mensen wel is gelukt.

    Zou iemand de tijd vrij willen maken om mij de benodigde formulieren toe te sturen via een PM? Dan kan ik toch een poging wagen.
     
    Ipponmaster vindt dit leuk.
  10. FlyRicky

    FlyRicky Silver Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    434
    Trofeepunten:
    63
    Hehe, eindelijk is mijn status ook geupgrade!

    Heb uiteindelijk maar een mailtje met 'bewijs' gestuurd naar comfi@ waarna ik een nette persoonlijk bevestiging kreeg dat de status binnen 3 weken geupgrade zou worden. Aangezien ik volgende week in een Novotel verblijf vroeg ik of het voor die tijd zou lukken, waar ik dus net in mijn account zie dat dat zeker gaat lukken :D!

    Wat me wel opvalt is dat er ook staat 'nog 2500 punten of 10 nachten tot Platinum'. Als ik op de site kijk is Gold 30 nachten en Platinum 60 nachten, zijn die 10 nachten naar Platinum een soort challenge of lagere requirement voor Shareholders wellicht? Voornaamste vraag of dit eenmalig is of dat ik nu elk jaar met 10 nachten Platinum kan vasthouden?

    Los daarvan: heeft iemand van jullie al een fysieke kaart ontvangen? Zeker pas na de eerste stay erna?

    Edit: Ben bang dat ik m'n mond had moeten houden. Er staat nu opeens wel 'nog 25000 punten of 60 nachten tot platinum' :(

    Voor
    [​IMG]
    Na
    [​IMG]

    Gelukkig zijn er (voor zover ik weet) niet zoveel Europese hotels met lounges, enige echte grote verschil.
     
    Laatst bewerkt: 12 aug 2015
  11. FlyRicky

    FlyRicky Silver Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    434
    Trofeepunten:
    63
    @AviatorJW Ik zou als ik jou was gewoon nog een keer bellen en het bij een andere medewerker nog eens proberen, diegene die je aan de telefoon had zal wel gewoon verkeerd geïnformeerd zijn.
     
    Flying doc vindt dit leuk.
  12. Foodandflying

    Foodandflying Blue Tier

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    46
    Trofeepunten:
    28
    Denk dat die medewerker wel degelijk goed geïnformeerd is: weghouden die idioten die nu allemaal voor één aandeel bakken met tijd opeisen van SocGen.
     
    Ready2Board, FlyRicky en chawa vinden dit leuk.
  13. chawa

    chawa Silver Tier

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    267
    Trofeepunten:
    288
    :D
     
  14. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.699
    Leuk Bevonden:
    1.927
    Trofeepunten:
    648
    Nog steeds niks binnen van SG dus ik probeerde het maar direct bij Accor.
    Vanochtend een email gestuurd dat ik een registred share had en volgende week een stay met de vraag of ze me snel konden upgraden. Net mailtje met bevestiging van upgrade binnen en zonder vraag om enig bewijs. Erg content nu. :)
     
    Basjep, FlyRicky, RSC09 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  15. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.699
    Leuk Bevonden:
    1.927
    Trofeepunten:
    648
    Was het voor de devaluatie ook al zo dat de instant status alleen het eerste jaar na aankoop van aandelen geldig is?
     
  16. Jan van Putten

    Jan van Putten Silver Member

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    565
    Trofeepunten:
    368
    Nee volgens mij life time
     
  17. FlyRicky

    FlyRicky Silver Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    434
    Trofeepunten:
    63
    Heeft volgens mij gewoon steeds een expiry date jaar nadat je je aangemeld hebt, maar zou als het goed is gewoon elk jaar vernieuwd moeten worden zolang je in het bezit van aandelen bent afaik.
     
  18. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.699
    Leuk Bevonden:
    1.927
    Trofeepunten:
    648
    Ik las op FT dat dit nirt meer het geval is sinds juni. Na het eerste jaar moet je de gewone kwalificatie eisen volgen!
     
  19. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.699
    Leuk Bevonden:
    1.927
    Trofeepunten:
    648
  20. Basjep

    Basjep Silver Member

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    672
    Trofeepunten:
    368
    Kon het zo snel niet terug vinden maar is de status te matchen? Dat zou helemaal mooi zijn namelijk. Ik baal nog steeds dat ik door mijn aandelen meldingsplicht op het werk de goedkope manier niet kan doen.
     

Deel Deze Pagina