Accor is wat wisselend, als ze je status niet goed zien wordt je weggestopt in een kast, althans zo voelt mijn huidige kaner, maar erop terugkomen doen ze niet. De status was niet in beeld omdat ik vroeg kwam inchecken en de manager dus nog geen betere kamer had uitgezocht en er ook geen drinkvoucher werd meegegeven. Daarna viel het kwartje maar ik was al veroordeeld. Dat moet toch beter kunnen, hotel is niet vol dus men had wat pro actiever kunnen handelen, het is niet zo dat ik hier nooit kom, ik wissel 3 hotels in Istanbul af, al naar gelang de tijd die ik heb.
voor dit soort commentaren blijf ik terugkomen naar IF Speciaal voor @Ozzietukker je nieuwe spaarprogramma:
Ik ben redelijk onbekend met Accor, maar ik krijg wel telkens punten bijgeschreven vanwege KLM en de koppeling die ik ooit eens heb gemaakt met Flying Blue. Hoe lang blijven de punten eigenlijk geldig? En kan ik de punten ook aan iets anders besteden bij Accor?
en v.w.b. de 1e vraag: een jaar na de laatste activiteit. Oftewel met iedere activiteit wordt de geldigheid van alle punten met een jaar verlengd. Zelfs de punten via AFKL, of vanuit enquêtes..
Weet iemand of die Mercure achter de security open is op Schiphol? Kwam er ook achter dat ik nog een rits punten heb en lijkt me wel grappig om een nachtje op Schiphol te slapen voor een zeer vroege vlucht. Maar kan op geen enkele dag beschikbaarheid vinden.
Ja zeker! Ze zijn echter niet aangesloten op het Accor-boekingssysteem. Even mailen naar [email protected] .
Vraag is of de prijs die ze hanteren de punten niet erg duur maakt. Ik keek gisteren naar een kort ritje op Koh Samui waar bijna EUR 40 voor gerekend werd. Mijn inschatting is dat de punten dan wel erg duur zijn.
Denk dat dat aan de taxi mafia op Samui ligt, heb net voor een rit in Budapest gekeken en prijs komt ongeveet overeen met de normale taxi prijs daar.
Ik probeer een hotel met punten te boeken, een deel van de prijs. Maar het lukt niet. Normaal zie ik in het betaalscherm die optie terug maar nu niet. Heb het bij stuk of 5 hotels geprobeerd. Ligt het aan mij?
In de app zie ik het nu ook niet. Wat ook veranderd is, is dat ze nu de prijs per nacht aangeven in plaats van de prijs voor het totale verblijf…
Ik heb telefonisch maar geboekt. Ik heb er een hekel aan omdat ik altijd precies weet wat ik wil en dan toch hoor: "ik kan u ook een kamer met balkon geven (lees 35€ bijbetalen) is veel beter voor u." Zegt die man. Hoe kan ie nu weten wat goed voor me is, maar ok. Hij kon niet vertellen waarom het online niet lukte. Het 036-nummer van de klantenservice van Accor in Almere is nu 0906 4045404 geworden. Ik dacht dat 0906 altijd duur betaalde erotische nummers waren?
Wellicht is je account geflagged. Je moet ALL dan een kopie ID toemailen om weer online met punten te kunnen boeken.
Gisteren overnacht in Mercure Excelsior in Catania: dat was 1x en nooit weer. Ik vond 135 EUR al goedkoop, maar zelfs dat was het niet waard. Oude zooi, wsl een oud bestaand hotel opgekocht en er niets meer aan gedaan. Zo oud dat op de badrand nog een brandplek van iemand die een sigaret heeft zitten roken in bad zat. Overal scheuren in het behang, schuurplekken op de muren in de gang, versleten tapijten.
Inmiddels aardig wat puntjes gespaard bij Accor. De verhouding 2000 punten = €40,00 is al lang hetzelfde. Zijn er in het verleden speciale redemption weeks/promoties geweest waarin de punten een hogere waarde vertegenwoordigen?