Accor ALL (Sofitel, Novotel, Mercure, etc.) [was Le Club AccorHotels]

Discussie in 'Hotel programma's' gestart door LVH, 22 jul 2014.

  1. lloydje33

    lloydje33 Silver Member

    Berichten:
    1.577
    Leuk Bevonden:
    2.391
    Trofeepunten:
    583
    Ah dat gebouw ken ik wel (station uit en rechts van pathe). Is afgelopen jaar gebouwd en bijna af.
     
    Tim82 vindt dit leuk.
  2. Merel67

    Merel67 Newbie

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    34
    Trofeepunten:
    18
    Wel bij Novotel Den Haag
    Je moet wel afrekenen met de geregistreerde cc
     
    Tim82 vindt dit leuk.
  3. Merel67

    Merel67 Newbie

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    34
    Trofeepunten:
    18
    Maar dan moet je er ook overnachten.

    Wanneer je alleen gebruik maakt van het restaurant moet je afrekenen met een bij accor geregistreerde cc om punten te krijgen.
     
    Laatst bewerkt: 19 jul 2021
    Tim82 vindt dit leuk.
  4. FlyRemco

    FlyRemco Blue Tier

    Berichten:
    156
    Leuk Bevonden:
    77
    Trofeepunten:
    28
    Heeft er iemand ervaring met annuleren flexibele reservering die gedeeltelijk vooruitbetaald is met punten?
    Vorige keer moest ik een paar keer mailen voordat ik die terugkreeg en nu zie ik ze ook nog niet direct terugkomen.
     
  5. Ozzietukker

    Ozzietukker Silver Member

    Berichten:
    1.735
    Leuk Bevonden:
    1.973
    Trofeepunten:
    298
    Dat gaat meestal goed, maar de laatste keer moest ik ook mailen om het voor elkaar te krijgen.
    Voordat ze het oppakten duurde even, maar eenmaal bij het hotel bekend ging het snel.
     
  6. Tim82

    Tim82 Silver Member

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    1.465
    Trofeepunten:
    303
    Is het ontbijt bij Ibis Styles niet meer inclusief? Ik kijk net naar Delft en daar staan hele andere tarieven als je "inclusief ontbijt" aanvinkt. En bij de faciliteiten staat: ontbijt met toeslag.
     
    Fripsmaster vindt dit leuk.
  7. budjepaul

    budjepaul Blue Tier

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    75
    Trofeepunten:
    28
    Mijn ervaring is dat het per hotel (of land?) verschilt.
     
  8. Fripsmaster

    Fripsmaster Silver Member

    Berichten:
    1.458
    Leuk Bevonden:
    2.302
    Trofeepunten:
    558
    Dat viel mij ook al op, niet alleen bij de Ibis Styles Delft. Volgens mij heeft ALL stilletjes een no-breakfast-rate geïntroduceerd.
     
    Laatst bewerkt: 31 jul 2021
  9. budjepaul

    budjepaul Blue Tier

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    75
    Trofeepunten:
    28
    Toch is dat (nog?) niet bij alle Ibis Styles-hotels. Zo boekte ik recent nog bij Ibis Styles Lyon Sud Vienne, en daar is ontbijt standaard inbegrepen.
     
  10. Sandor

    Sandor Silver Member

    Berichten:
    920
    Leuk Bevonden:
    1.191
    Trofeepunten:
    428
    Wilde hier nog even op terugkomen voor het geval iemand anders hier een keer tegenaan loopt.

    Bij het aanmelden voor promoties kreeg ik telkens: "We seem to be experiencing some technical difficulties. Please refresh the page and try again."

    Via de support pagina heb ik contact gezocht met de klantenservice zonder er al te veel van te verwachten. Na iets meer dan een maand kreeg ik een reply dat m'n account suspended was omdat er een attempt to penetrate my account was detected. Nadat ik een kopie van m'n id en een bevestiging dat ik m'n wachtwoord had veranderd had teruggestuurd werd een week later m'n account weer vrijgegeven.

    Inmiddels me opgegeven voor de 2x punten actie, dus het werkt weer.
     
    jphorn en DirkOnTour vinden dit leuk.
  11. FlyingDuck

    FlyingDuck Blue Tier

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    170
    Trofeepunten:
    43
    Weet iemand misschien het volgende: als ik mijn hotel factuur gedeeltelijk met reward points betaal of ik dan ook minder reward points terug krijg van het verblijf waar ik gedeeltelijk met punten heb betaald?
     
  12. Tim82

    Tim82 Silver Member

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    1.465
    Trofeepunten:
    303
    Ik kreeg punten over het restbedrag.
     
    FlyingDuck vindt dit leuk.
  13. theflyingrobman

    theflyingrobman Blue Tier

    Berichten:
    266
    Leuk Bevonden:
    482
    Trofeepunten:
    63
    YES! Silver status te pakken dankzij de hier besproken fast track & extra punten aanbiedingen (in totaal met 6 nachten de status gekregen).

    Wat is dit toch een fantastische community :cool:
     
    FlyingFonz, jphorn, Fripsmaster en 3 anderen vinden dit leuk.
  14. STK9

    STK9 Blue Tier

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    320
    Trofeepunten:
    63
    Helaas is de 'welcome drink' policy voor Silver, Gold, Platinum en Diamond leden gewijzigd. Het is niet meer een welkomstdrankje voor alle mensen die in de kamer verblijven, maar slechts voor het lid (m.u.v. Sofitel, Raffles, Fairmont). Afgelopen weekend voor het eerst de voucher met de nieuwe policy gekregen bij hotel NEST-MGallery Paris la Défense.

    Triest, een manier om extra geld te genereren; nu dwing je min of meer als je met 2 personen reist de reisgenoot om ook geld uit te geven (goedkoopste wijntje: €18)

    Na een klacht stuurde de receptionist mij de nieuwe policy door per mail. Bij bepaalde merken betekent dit het einde van het welkomstdrankje (fles water of flesje cola bij de receptie)
     

    Bijgevoegde bestanden:

    lloydje33, Tim82, jphorn en 3 anderen vinden dit leuk.
  15. FlyingDuck

    FlyingDuck Blue Tier

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    170
    Trofeepunten:
    43
    Zonde, maakte het toch altijd wel speciaal. Gelukkig afgelopen weken nog niks gemerkt in Mercure, novotel en Mcgallery buiten Frankrijk.
     
  16. Bijzonderetickets

    Bijzonderetickets Silver Member

    Berichten:
    1.305
    Leuk Bevonden:
    3.196
    Trofeepunten:
    483
    Helemaal met je eens. Als je dit als hotelmanager ook daadwerkelijk gaat doorvoeren (daar ben je natuurlijk helemaal vrij in als hotel) is dat in mijn ogen penny wise pound foulish. De kostprijs is ontzettend laag en levert dikwijls hogere revenuen op.
     
  17. Tim82

    Tim82 Silver Member

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    1.465
    Trofeepunten:
    303
    In Canada, Novotel in Toronto heb ik dit een paar jaar terug al meegemaakt. 1 drankje per kamer...
     
  18. Ozzietukker

    Ozzietukker Silver Member

    Berichten:
    1.735
    Leuk Bevonden:
    1.973
    Trofeepunten:
    298
    Het ligt eraan hoe je het bekijkt natuurlijk, want als je maar 1 welkomstdrankje krijgt dwing je op die manier voor de ander een drankje te kopen, en dat betekent dat het iets oplevert.
    Je hebt ook kans dat men de voucher niet gebruikt, maar dan bespaar je er weer de uitgaven van dat drankje.

    Al is het natuurlijk wel een beetje raar vanuit service oogpunt gezien dat als je met zijn tweeën incheckt dat je dan maar 1 drankje krijgt, want een stel wat samen reist zal over het algemeen niet allebei een status hebben omdat de boeking vaak door 1 persoon wordt gedaan en die de status verzamelt.
     
    ErwinLansing vindt dit leuk.
  19. DirkOnTour

    DirkOnTour Silver Member Premium Member

    Berichten:
    527
    Leuk Bevonden:
    602
    Trofeepunten:
    348
    Het is natuurlijk ook raar dat als je met zijn tweeën incheckt dat je dan twee drankjes krijgt, want je hebt hetzelfde betaald voor de kamer.
     
  20. FlyingDuck

    FlyingDuck Blue Tier

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    170
    Trofeepunten:
    43
    Op de voucher staat vaak, bier, wijn of fris. Maar als je de voucher inlevert blijkt vaak meer mogelijk ( heel fijn natuurlijk) Als ze dat hadden aangepast zou ik het nog oké vinden. Maar zoals eerder geschreven als welkomsdrink maar voor 1 persoon wordt, dan weet ik niet of hem snel ga gebruiken bij sommige hotels.
     

Deel Deze Pagina