Accor ALL (Sofitel, Novotel, Mercure, etc.) [was Le Club AccorHotels]

Discussie in 'Hotel programma's' gestart door LVH, 22 jul 2014.

  1. Merel67

    Merel67 Newbie

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    34
    Trofeepunten:
    18
    Ik heb de mail ook ontvangen. Had eigenlijk al zoiets verwacht.
    Stel dat je volgend jaar je status kwijt bent, heb ook geen reden om bij Accor te blijven.
     
  2. Tim82

    Tim82 Silver Member

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    1.465
    Trofeepunten:
    303
    Ik had afgelopen week een nacht Mercure Amsterdam Sloterdijk geboekt. Toen ik aankwam, moest ik me melden bij het aanpalende gebouw van Citadines Amsterdam. Het bleek dat het Mercure dicht was, en dus een mooi appartementje gekregen van Citadines, dat was top! Echter, op het moment dat ik mijn creditcard door de betaaleterminal haalde daar, is mijn Accor boeking van Mercure geannuleerd volgens mijn overzicht, en krijg ik dus ook 0 punten. De betaling van zowel Mercure (vooraf) als van Citadines (alletwee precies hetzelfde bedrag dus) staan wel op mijn creditcard aangeslagen. Irritant weer van Accor. Dinsdag maar weer eens achterheen.

    Citadines is toch ook een Accor formule? De receptie zei meteen al dat alle Accor voordelen overgenomen zouden worden. Niet dus...
     
    DirkOnTour vindt dit leuk.
  3. DirkOnTour

    DirkOnTour Silver Member Premium Member

    Berichten:
    527
    Leuk Bevonden:
    602
    Trofeepunten:
    348
    Heb afgelopen maandag ook bij Sloterdijk overnacht. Gewoon bij Meerdere ingechecked. Kreeg inderdaad ook een appartement bij Citadines. Punten zijn met datum van afgelopen zondag bijgeboekt.
     
    Tim82 vindt dit leuk.
  4. Vliegende_Keep

    Vliegende_Keep Silver Member

    Berichten:
    1.660
    Leuk Bevonden:
    2.438
    Trofeepunten:
    358
    Kan iemand mij vertellen of je Accor Gold voordelen (d.m.v. Ibis business card) ook gelden als je de boeking al hebt gemaakt en pas daarna de business card aanschaft?
     
  5. lloydje33

    lloydje33 Silver Member

    Berichten:
    1.577
    Leuk Bevonden:
    2.391
    Trofeepunten:
    583
    Maakt niet uit dat je de status nog niet hebt bij boeken. Je status is pas belangrijk bij het inchecken. en e.v.t. 24u daarvoor als je de online check-in gebruikt. Let er wel op dat je via Accor geboekt moet hebben om de voordelen en de punten te krijgen.
     
  6. Vliegende_Keep

    Vliegende_Keep Silver Member

    Berichten:
    1.660
    Leuk Bevonden:
    2.438
    Trofeepunten:
    358
    Top. Bedankt.

    Gebeurd het vaak dat je een upgrade krijgt?
     
  7. DirkOnTour

    DirkOnTour Silver Member Premium Member

    Berichten:
    527
    Leuk Bevonden:
    602
    Trofeepunten:
    348
    Hangt van het merk af, maar gold geeft volgens mij niet vaak een upgrade.
     
  8. STK9

    STK9 Blue Tier

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    320
    Trofeepunten:
    63
    Van de +-30 verblijven die ik gedaan heb bij Accor hotels, slechts 2 keer geen upgrade gekregen als Gold.

     
  9. Vliegende_Keep

    Vliegende_Keep Silver Member

    Berichten:
    1.660
    Leuk Bevonden:
    2.438
    Trofeepunten:
    358
    Ja daar was ik al een beetje bang voor :D
     
  10. lloydje33

    lloydje33 Silver Member

    Berichten:
    1.577
    Leuk Bevonden:
    2.391
    Trofeepunten:
    583
    Idem hier dit jaar 5 uit 5. Bij Novotel,Pullman en Swissotel.
     
  11. Vliegende_Keep

    Vliegende_Keep Silver Member

    Berichten:
    1.660
    Leuk Bevonden:
    2.438
    Trofeepunten:
    358
    Oh las een reactie verkeerd. Maar dat is idd een prima score ja! :)
     
    lloydje33 vindt dit leuk.
  12. Sebas

    Sebas Blue Tier

    Berichten:
    234
    Leuk Bevonden:
    223
    Trofeepunten:
    43
    De promotie waarbij je 6000 punten krijgt (twv 120 euro) na 3 verblijven van minimaal 2 nachten is er weer.

    Link

    Boeken kan tot 9 oktober en verblijven tot 15 december
     
  13. Robinho

    Robinho Silver Member

    Berichten:
    618
    Leuk Bevonden:
    333
    Trofeepunten:
    63
    Wat zijn in NL beetje goede Accor hotels?
     
  14. lloydje33

    lloydje33 Silver Member

    Berichten:
    1.577
    Leuk Bevonden:
    2.391
    Trofeepunten:
    583
    -Sofitel Legend the Grand in Amsterdam
    -Novotel Amsterdam City
    -Mercure Amsterdam Sloterdijk
    -Swissotel Amsterdam
    -Mercure Nijmegen
     
    Robinho vindt dit leuk.
  15. Robinho

    Robinho Silver Member

    Berichten:
    618
    Leuk Bevonden:
    333
    Trofeepunten:
    63
    Thx! Pullman Eindhoven niet meer wat het geweest is?
     
    lloydje33 vindt dit leuk.
  16. Tim82

    Tim82 Silver Member

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    1.465
    Trofeepunten:
    303
    Daar ben ik vorig jaar geweest en vond dat een erg fijn hotel voor z'n categorie.

    Mövenpick Amsterdam vind ik ook een van de betere hotels van Accor in Nederland. Zeker nu deze twee hotels vaak goedkoop zijn het overwegen waard.
     
    Robinho vindt dit leuk.
  17. lloydje33

    lloydje33 Silver Member

    Berichten:
    1.577
    Leuk Bevonden:
    2.391
    Trofeepunten:
    583
    Nieuwe promo bij Accor. 1x verblijven en krijg gratis wat status nachten richting het volgend niveau erbij
    5 voor classic leden --> Silver is normaal 10 nachten of €800
    7 voor silver leden --> Gold is 30 nachten of €2800 (of €90 met ibis kaart :D)
    10 voor goud leden --> Platinum is normaal 60 nachten of €5600
     
    FlyingDuck en arjen05 vinden dit leuk.
  18. Vliegende_Keep

    Vliegende_Keep Silver Member

    Berichten:
    1.660
    Leuk Bevonden:
    2.438
    Trofeepunten:
    358
    Robinho vindt dit leuk.
  19. Robinho

    Robinho Silver Member

    Berichten:
    618
    Leuk Bevonden:
    333
    Trofeepunten:
    63
  20. jphorn

    jphorn Blue Tier

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    772
    Trofeepunten:
    123
    Nieuwe promo: Superpunten

    1. Algemene voorwaarden van ALL - Accor Live Limitless zijn van toepassing op de Super punten-aanbieding en u moet een ALL-Accor Live Limitless-lid zijn om hiervan te profiteren.
    2. Om gebruik te maken van deze aanbieding, moeten ALL - Accor Live Limitless loyaliteitsprogramma-leden zich voor de aanbieding registreren (tussen 19 oktober 2020, tot 23:59 uur Central European Time (CET), 16 november 2020) voorafgaand aan hun verblijf door hierboven op de knop ‘’inloggen’’ te klikken en de instructies te volgen. Alleen boekingen die zijn gemaakt na succesvolle registratie via de inlogknop komen in aanmerking voor deze aanbieding.
    3. Deze aanbieding geeft ALL - Accor Live Limitless-leden, ongeacht hun lidmaatschapsstatus, het recht om 500 extra Reward-punten te verdienen bij een verblijf in een hotel dat zich heeft ingeschreven voor deelname aan het ALL - Accor Live Limitless-loyaliteitsprogramma bij verblijven van maandag tot en met donderdag en 1.000 extra Reward-punten bij een verblijf in een hotel dat zich heeft ingeschreven voor deelname aan het ALL - Accor Live Limitless-loyaliteitsprogramma voor verblijven van vrijdag tot en met zondag.
    Deze extra Reward-punten worden aangeboden naast de Reward-punten en Status-punten die gewoonlijk door het lid worden verdiend bij het voltooien van een in aanmerking komend verblijf, in overeenstemming met de algemene gebruiksvoorwaarden van ALL - Accor Live Limitless
    4. Deze aanbieding kan gedurende de geldigheidsperiode slechts 5 keer per lid worden gebruikt. Het eerste geboekte en voltooide verblijf na registratie voor de aanbieding komt in aanmerking voor het extra Reward-punten volgens de aanbiedingsvoorwaarden.
    5. Deze aanbieding is geldig voor maximaal 5 verblijven van 19 oktober 2020 tot 13 december 2020 in een van de deelnemende hotels in Andorra, Armenië, Oostenrijk, Azerbeidzjan, Wit-Rusland, België, Bosnië en Herzegovina, Bulgarije, Kroatië, Tsjechië, Estland, Frankrijk, Georgië, Duitsland, Griekenland , Hongarije, Ierland, Israël, Italië, Kazachstan, Letland, Litouwen, Luxemburg, Macedonië, Malta, Monaco, Nederland, Polen, Portugal, Roemenië, Rusland, Servië, Slowakije, Slovenië, Spanje, Zweden, Zwitserland, Turkije, Oekraïne, Verenigd Koninkrijk, Réunion, Saint Martin en Frans Guyana, en geboekt tussen 19 oktober 2020, tot 23:59 uur Midden-Europese tijd (CET), 16 november 2020
    6. Het verblijf dient minimaal één (1) nacht te bedragen.
    7. Elk opeenvolgend verblijf (uitchecken en inchecken op dezelfde dag) in hetzelfde hotel, wordt beschouwd als één verblijf. Dit enkele verblijf komt één keer in aanmerking voor de Super punten aanbieding.
    8. Voor de toepassing van deze aanbieding wordt onder een verblijf verstaan één (1) boeking door een lid van ALL voor één of meerdere kamers. Met andere woorden, boekingen met meer dan één (1) kamer worden geteld als slechts één (1) verblijf. De eerdere uitcheckdatum wordt geteld terwijl het tegoed van Reward en Status-punten wordt berekend.
    Met andere woorden, een lid van ALL - Accor Live Limitless ontvangt in aanmerking komende punten en nachten voor de kamer die hij / zij het eerst verlaat.
    9. Om in aanmerking te komen voor deze aanbieding, moeten verblijven rechtstreeks via Accor worden geboekt (via de officiële Accor-websites, de mobiele apps van Accor All, het callcenter ALL, rechtstreeks bij een hotel) of via een traditioneel reisbureau waarvan het boekingssysteem automatisch verbonden met het boekingskantoor van Accor. Verblijven die zijn geboekt via een wederverkoper, touroperator of een online reisagent van een derde partij (zoals expedia.com, booking.com, etc.) komen niet in aanmerking voor deze aanbieding.
    10. Leden moeten hun ALL - Accor Live Limitless Loyalty-kaartnummer opgeven bij het maken van de reservering en de kaart tonen bij de receptie van het hotel bij het inchecken.
    11. Reward-punten worden binnen 10 dagen na het uitchecken bijgeschreven op het account van het lid.
    12. Deze aanbieding kan niet worden gecombineerd met andere lopende aanbiedingen of voordelen en geldt niet voor groepen.
    Als het verblijf voldoet aan de voorwaarden voor meerdere aanbiedingen, worden alleen de Reward-punten die zijn gekoppeld aan de meest genereuze aanbieding bijgeschreven op uw account (u ontvangt dus alleen de punten van de meest genereuze aanbieding).
    13. Elk verblijf dat geheel of gedeeltelijk is betaald met ALL - Accor Live Limitless Reward-punten, komt niet in aanmerking voor deze aanbieding.
    14. Deze aanbieding is afhankelijk van beschikbaarheid. Algemene verkoopvoorwaarden zijn van toepassing op gereserveerde openbare tarieven die specifiek zijn voor elk hotel.
    15. Geef de referentie 012794 op in al uw communicatie met callcenters of klantenservice met betrekking tot dit aanbod.
     
    arjen05 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina