Accor ALL (Sofitel, Novotel, Mercure, etc.) [was Le Club AccorHotels]

Discussie in 'Hotel programma's' gestart door LVH, 22 jul 2014.

  1. RobertFB

    RobertFB Silver Member

    Berichten:
    796
    Leuk Bevonden:
    441
    Trofeepunten:
    63
    MVA20, Joost82 en DirkOnTour vinden dit leuk.
  2. SvnKngs

    SvnKngs Silver Member

    Berichten:
    662
    Leuk Bevonden:
    842
    Trofeepunten:
    348
    Zou niet verkeerd zijn, een nieuw Visa alternatief met punten voor de M&M kaart. Iets met acceptatiegraad t.o.v. AmEx... Maar vraag me af of hij in NL beschikbaar komt.
    Moet ook zeggen dat Accor goed bezig is qua relatief laagdrempelig punten verdienen, hoewel ik niet per se een hoge pet van ze op heb.
     
  3. MVA20

    MVA20 Silver Member

    Berichten:
    798
    Leuk Bevonden:
    957
    Trofeepunten:
    123
    Dan zal het wel ism ICS moeten lopen aangezien de enige concurrent van ICS, Qander Consumer Finance, zich heeft teruggetrokken uit de creditcardmarkt.

    Dacht eerst dat Qander alleen stopte met de M&M kaart, maar ook andere Visakaarten zoals de Holland card etc zijn niet meer aan te vragen.

    In hypotheekland Nederland zijn creditcards niet echt populair. Vooral in mijn leeftijdscategorie niet. Mede omdat het hebben van een creditcard het aanvragen van een tophypotheek in de weg staat.
     
  4. Tim82

    Tim82 Silver Member

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    1.465
    Trofeepunten:
    303
    Opzeggen en opnieuw aanvragen zodra je hypotheek rond is?
     
  5. MVA20

    MVA20 Silver Member

    Berichten:
    798
    Leuk Bevonden:
    957
    Trofeepunten:
    123
    De vraag is of je dan überhaupt nog in aanmerking komt voor een creditcard?
     
  6. Tim82

    Tim82 Silver Member

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    1.465
    Trofeepunten:
    303
    Ik denk dat het hebben van een eigen huis juist een verzachtende omstandigheid is bij het toekennen van een creditcard of als je een limiet wil verhogen.
     
  7. petert

    petert Blue Tier

    Berichten:
    132
    Leuk Bevonden:
    96
    Trofeepunten:
    28
    Dit is enkel van toepassing indien je ‘gespreid betalen’ faciliteiten hebt. Ik heb dat zelf nergens met als gevolg dat de kaarten ook niet geregistreerd staan. Ze hebben op die manier ook geen enkele invloed op je hypotheek.

    In het toekennen wel, verhogen van een limiet niet per se. Het toekennen omdat je blijkbaar netjes je hypotheek kunt betalen. Verhogen van een limiet (indien gespreid betalen) kan wel nadelig zijn ivm wet- en regelgeving omtrent verantwoord kredietverstrekking.
     
  8. MVA20

    MVA20 Silver Member

    Berichten:
    798
    Leuk Bevonden:
    957
    Trofeepunten:
    123
    Je hebt gelijk. Of als je 'm handmatig aflost iedere maand. Met een automatische incasso heb je dat niet. Maar evengoed: mensen denken vaak "Oh, ik neem geen creditcard, anders kan ik straks niet maximaal lenen". En dus zijn er relatief weinig mensen met een creditcard. Met als gevolg dat de markt voor creditcards, al dan niet met puntjes, klein is in Nederland.
     
  9. petert

    petert Blue Tier

    Berichten:
    132
    Leuk Bevonden:
    96
    Trofeepunten:
    28
    Ook met handmatige aflossing kan het zonder registratie hoor. Zolang je ‘m maar volledig aflost binnen een maand geldt het (vreemd genoeg) niet als krediet.
     
  10. Fly_Girl

    Fly_Girl Newbie

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    9
    Trofeepunten:
    8
    Een vraag: ik wil me aanmelden bij het ALL program maar het wordt me totaal niet duidelijk hoe je nou een reward stay boekt. Ik lees iets over 2000 punten omzetten in een korting van 40 euro. Maar doe je dit dan pas bij de receptie? (als ik een fake boeking maak op de website zie ik nergens dergelijke opties)

    En stel je boeking is 140 euro, kan je dan dus 3 vouchers inzetten? Of is dat weer gelimiteerd tot 1 voucher per boeking?

    Ik vraag me of het Hilton Honors program beter is, of dat ik voor ALL moet gaan
     
  11. Fripsmaster

    Fripsmaster Silver Member

    Berichten:
    1.461
    Leuk Bevonden:
    2.306
    Trofeepunten:
    558
    Dit doe je niet bij de receptie. Bij online betaling kan je op een gegeven moment aangeven hoeveel punten je gebruikt voor je betaling. Dus je kan gewoon 6000 punten inzetten.

    Ik ben uiteindelijk geswitcht naar HH omdat de benefits van ALL het niet altijd waard zijn. Als HH Gold krijg je ontbijt, een upgrade, etc. en bij ALL vaak tot helemaal niet. Ik gebruik ALL nu als tweede optie op plekken waar geen Hiltons zijn.
     
  12. Fly_Girl

    Fly_Girl Newbie

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    9
    Trofeepunten:
    8

    Dank je voor je reactie!
    Ik verblijf op zich niet enorm vaak in deze hotels maar ik spaar punten bij een marktonderzoekbureau die ik in kan zetten ofwel op HH ofwel op ALL. Ik heb er inmiddels al 10.000 dus ik zit een beetje uit te zoeken waar ik het meeste waarde van mn punten heb.
     
  13. Nvgfocus

    Nvgfocus Silver Member

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    418
    Trofeepunten:
    63
    Als je bij beide 10.000 punten krijgt zou ik zeker ALL kiezen. Zijn veel meer waard.
     
    Fly_Girl vindt dit leuk.
  14. lloydje33

    lloydje33 Silver Member

    Berichten:
    1.577
    Leuk Bevonden:
    2.392
    Trofeepunten:
    583
    Grappig. Ik bezit zelf ook ALL gold en ervaar juist wel de voordelen. Tot nu toe altijd een upgrade gehad en gratis welkomstdrankjes. Daarnaast wordt er bij sommige hotels ook geen block gezet op je creditcard. Ook doet men niet moeilijk bij een early check in of late check out.
     
    Tim82 en Fripsmaster vinden dit leuk.
  15. Fripsmaster

    Fripsmaster Silver Member

    Berichten:
    1.461
    Leuk Bevonden:
    2.306
    Trofeepunten:
    558
    Oh, ik ervaar wel de voordelen van ALL, ik vind alleen dat de voordelen bij HH Gold/Plat veel beter zijn. Zeker het ontbijt bij HH Gold is ideaal.

    Ik verblijf bij ALL voornamelijk in Ibis, Novotel of Ibis Styles, dus upgrades zijn er haast niet. De welkomstdrankjes bij ALL krijg ik ook, maar vaak moet ik er om vragen omdat ze het 'vergeten' zijn. Wel heb ik als ik een Sofitel verblijf dat ik mijn ALL Gold wel de moeite waard is.
     
    lloydje33 vindt dit leuk.
  16. Daan3

    Daan3 Silver Member

    Berichten:
    1.650
    Leuk Bevonden:
    1.705
    Trofeepunten:
    523
    Nieuwe aanbieding bij Accor

    A2050764-BDD7-402F-B9A9-D2A544E64264.jpeg
     
    FlyingFonz, Sebas, lloydje33 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  17. Sebas

    Sebas Blue Tier

    Berichten:
    234
    Leuk Bevonden:
    223
    Trofeepunten:
    43
    FlyingDutch vindt dit leuk.
  18. Sebas

    Sebas Blue Tier

    Berichten:
    234
    Leuk Bevonden:
    223
    Trofeepunten:
    43
    lloydje33 en FlyRemco vinden dit leuk.
  19. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.698
    Leuk Bevonden:
    1.926
    Trofeepunten:
    648
    Ik weet niet of het een typo is of Corona, maar bij de meeste Accor hotels in de VAE zijn de ledentarieven nu -50%.
     
  20. Sebas

    Sebas Blue Tier

    Berichten:
    234
    Leuk Bevonden:
    223
    Trofeepunten:
    43
    Ik dacht dat ik 2 weken geleden al 50% korting op het ledentarief voorbij had zien komen in de UAE, al kan het er best mee te maken hebben natuurlijk.
     

Deel Deze Pagina