2023 Wrap up & plannen voor 2024

Discussie in 'InsideFlyer Lounge' gestart door Vliegende_Keep, 20 dec 2023.

  1. Timo

    Timo Blue Tier

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    234
    Trofeepunten:
    43
    Aantal gevlogen Miles: 74.746
    Aantal gevlogen Airlines: 9
    Aantal bezochte Airports: 23
    Welke nieuwe landen heb je bezocht: India
    Meest bijzondere vlucht/reis dit jaar: Ongeplande landing in Dubai wegens een medisch noodgeval op de vlucht Parijs - Chennai. Volgens de dokter aan boord kon er door gevlogen worden maar vanuit Parijs kwam de opdracht om toch een tussenlanding te maken in Dubai. Goed om te zien dat de gezondheid van de passagiers ten alle tijden voor gaat.

    Op een vlucht vanuit Europa bij aankomst in Amsterdam onze koning tegen het lijf gelopen die op weg was met de crew om zelf te gaan vliegen. Zoiets kan alleen in Nederland.

    Heb je nog plannen voor 2024?: Cuba, China (Gebruik maken van het visum vrij reizen tot November), Zuid-Korea.
     
    Vliegende_Keep, Jeroen23, Miya en 7 anderen vinden dit leuk.
  2. Jeroen23

    Jeroen23 Newbie

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    68
    Trofeepunten:
    18
    Aantal gevlogen Miles: 16.750
    Aantal gevlogen Airlines: 4
    Aantal bezochte Airports: 8
    Welke nieuwe landen heb je bezocht: Verenigde Staten
    Meest bijzondere vlucht/reis dit jaar: opstijgen vanaf Innsbruck, landing aldaar was helaas in het donker.
    Heb je nog plannen voor 2024?: Vooralsnog niet. De agenda zal ongetwijfeld gevuld worden.
     
    Eagle, Vliegende_Keep, Pictor en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. Unusualtravelblog

    Unusualtravelblog Blue Tier

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    276
    Trofeepunten:
    63
    Aantal gevlogen Miles: 42.945
    Aantal gevlogen Airlines: 10
    Aantal bezochte Airports: 24
    Welke nieuwe landen heb je bezocht: Azerbeidzjan, Georgië, Armenië, Egypte, Kaapverdië, Malta, Ierland, Moldavië
    Meest bijzondere vlucht/reis dit jaar: Ze waren allemaal wel uniek...
    de toppers:
    - Bezoekje aan Moldavië en de microstaat Transnistrië...
    - Rondreis in Egypte met het vliegtuig op 7 dagen tijd
    (Cairo, Sharm-El Sheikh, Aswan, Abu Simbel)

    Heb je nog plannen voor 2024?:

    India, Nepal, Thailand en Australië met behulp van error fares allemaal in business class. Ook een paar citytripjes gepland naar de 2 nog niet bezochte Baltische Staten, voor de eerste keer gekocht in jaren zonder mileage earning tickets.
     
    Jeroen23, Eagle, Vliegende_Keep en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. Rem76

    Rem76 Blue Tier

    Berichten:
    90
    Leuk Bevonden:
    132
    Trofeepunten:
    33
    Aantal gevlogen Miles:19963
    Aantal gevlogen Airlines: Air France, KLM en Air Europa
    Aantal bezochte Airports: 6
    Welke nieuwe landen heb je bezocht: Thailand

    Meest bijzondere vlucht/reis dit jaar: De vlucht met Air Europa. Hoewel de 787 al geruime tijd vliegt heb ik het voor elkaar gekregen (of eigenlijk, de airlines door type wisselingen en omboekingen) om hiermee nog nooit eerder te vliegen. Air Europa vliegt zo nu en dan met de 787 tussen AMS en MAD, een mooie gelegenheid om dat type ook na jaren eindelijk te kunnen afstrepen van mijn lijst.

    Heb je nog plannen voor 2024?: Begin februari AMS-LHR-MIA waarbij ik de leg naar MIA met Virgin Atlantic Upper Class A350-1000 ga vliegen. Dan nog wat Delta First Class binnen de USA. Vervolgens terug met KLM 787-10 vanuit Atlanta.

    Begin maart ga ik een aantal Flying Blue miles inleveren voor een retourvlucht in La Première met de route AMS-CDG-SIN en retour.

    De planning na april 2024 moet ik nog bekijken, dit hangt af van mijn werkschema.
     
    Laatst bewerkt: 1 jan 2024
    Jeroen23, Eagle, lloydje33 en 4 anderen vinden dit leuk.
  5. Godenzoon14

    Godenzoon14 Silver Member

    Berichten:
    1.637
    Leuk Bevonden:
    3.295
    Trofeepunten:
    508
    Aantal gevlogen Miles: 66,567 miles / 107.129 km
    Aantal gevlogen Airlines: 4
    Aantal bezochte Airports: 15
    Welke nieuwe landen heb je bezocht: Roemenië, Tsjechië & Mauritius
    Meest bijzondere vlucht/reis dit jaar: AMS-BON//CUR-AMS voor mijn huwelijk.
    Heb je nog plannen voor 2024?: Met mijn moeder naar NYC, QR QSuites naar CAN, vervolgens HKG-SIN in SQ F Suites en de dag erna SIN-CGK in SQ F met twee andere leden van het forum hier en dan november 2024 La Premiere AMS-CDG-SIN.
     
    Laatst bewerkt: 29 dec 2023
    Rem76, Jeroen23, westi en 5 anderen vinden dit leuk.
  6. petercs

    petercs Blue Tier

    Berichten:
    122
    Leuk Bevonden:
    229
    Trofeepunten:
    43
    Aantal gevlogen Miles: 87.020miles / 140.045km
    Aantal gevlogen Airlines: 14
    Aantal bezochte Airports: 22
    Welke nieuwe landen heb je bezocht: Taiwan + geen nieuwe land, maar wel nieuwe States (Arizona, Utah)
    Meest bijzondere vlucht/reis dit jaar: (1) AF La Premier AMS-CDG-SIN. Wat een ervaring, op de grond en up in the air! VIP Center op Schiphol, Porsche Cayanne transfer en LPL op De Gaulle. 250k miles well spent. (2) Weekendje Bangkok met mijn beste vriend in de nieuwe Finnair "AirLounge" business product.
    Heb je nog plannen voor 2024?: In januari met mijn vader naar Indonesië en Australië, twee rondjes met ITA business naar Italië (Cagliari en Bari), Melbourne in april, huwelijk van een vriend in Como in mei
     
    FlyingBlob, Rem76, Jeroen23 en 5 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina