2020 Wrap up!

Discussie in 'InsideFlyer Lounge' gestart door lloydje33, 28 dec 2020.

  1. EBakker

    EBakker Blue Tier Premium Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    115
    Trofeepunten:
    43
    3 x de Bud deal Nice!! Ik wou een .2e boeken maar toen sprong alles op de normale prijzen..
     
    Miya vindt dit leuk.
  2. Miya

    Miya Silver Member

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    1.939
    Trofeepunten:
    253
    Ergens is het ook wel lastig, nu alles steeds herplannen terwijl het nog lang niet bekend is wanneer reizen weer mogelijk is. Ook kun je nieuwe deals minder snel boeken. Er zijn natuurlijk wel ergere dingen in de wereld. Tip: Kijk even naar de Promo awards in Business naar ABC eilanden. Prima te goed, met goede beschikbaarheid, ook tijdens de vakantie periode.
     
    Amsterdam, Grouchy, EBakker en 3 anderen vinden dit leuk.
  3. SvnKngs

    SvnKngs Silver Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    842
    Trofeepunten:
    348
    Aantal gevlogen Miles: 9,769
    Aantal gevlogen Airlines:
    1
    Aantal bezochte Airports: 4
    Welke nieuwe landen heb je bezocht:
    geen
    Meest bijzondere vlucht/reis dit jaar: Dan de (40 minuten durende) vlucht in een (Delta) B717, die had ik nog niet afgevinkt.
    Heb je nog plannen voor 2021?: Plannen altijd, maar niks wat nu 'moet moet moet'. Mijn persoonlijke glazen bol zegt dat ik na de zomer zakelijk weer aan de bak kan qua reizen, en heb een klein beetje 'angst' dat er dan heel veel ingehaald moet worden. De coronacrisis kwam me persoonlijk wel goed uit. Zo'n beetje bij de start er van ben ik vader geworden en we genieten van de rust en tijd die we samen hebben nu.
     
    Bjorn, Grouchy, Bijzonderetickets en 4 anderen vinden dit leuk.
  4. EBakker

    EBakker Blue Tier Premium Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    115
    Trofeepunten:
    43
    Wat een luxe probleem alhoewel ik wel heeeeeel veel moeite heb moeten doen om m te kunnen herboeken. Heb de promo abc 3 x geboekt .. 1e x moeten annuleren, Guadeloupe is nog vraagteken (zit niet te wachten om bij vertrek nog een pcr test te doen) en april Curaçao .. Fingers crossed
     
    Amsterdam, Miya en Carel1 vinden dit leuk.
  5. HaikoW

    HaikoW Silver Tier

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    260
    Trofeepunten:
    288
    Aantal gevlogen Miles: 31.182
    Aantal gevlogen Airlines: 2
    Aantal bezochte Airports: 8
    Welke nieuwe landen heb je bezocht: geen
    Meest bijzondere vlucht/reis dit jaar: in maart net op tijd terug uit Israel
    Heb je nog plannen voor 2021?: Veel :)

    Ga komende tijd vanuit Dubai werken. Vanaf Dubai kan ik redelijk vrij naar bestemmingen in Afrika en Midden Oosten reizen zonder de verplichte 10-dagen quarantaine bij terugkomst.
    Denk hierom dat ik dit jaar mijn AFKL Ulti niet kan verlengen (wel vanaf april platinum for life:)) maar haal zeker weer EK Platinum.
     
    Amsterdam, Thijsk, VinceG en 4 anderen vinden dit leuk.
  6. Miya

    Miya Silver Member

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    1.939
    Trofeepunten:
    253
    Leuk! Heb al gezien dat wat meer mensen hier op IF hetzelfde idee hebben of het overwegen. Zouden kunnen kijken naar een kleine meet-up (evt. digitaal) voor wie nog meer naar DXB gaat.
     
    Thijsk en Bijzonderetickets vinden dit leuk.
  7. VinceG

    VinceG Silver Member

    Berichten:
    1.101
    Leuk Bevonden:
    1.928
    Trofeepunten:
    273
    Handig als dat kan! Het is te hopen dat het binnenkort nog kan. Aantallen beginnen in die regio ook weer flink te stijgen.
     
  8. HaikoW

    HaikoW Silver Tier

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    260
    Trofeepunten:
    288
    Lijkt me leuk, stuur anders een PM als je er ook bent. Ik vertrek zaterdag voor een maand en ben de meeste weekenden in Dubai Marina.
     
    Thijsk en Miya vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina