Hmm, dat lukt dan weer wel. Heb zelf nog een boeking proberen te maken voor twee nachten in Zuid-Afrika (€ 37,- per nacht) en toen lukte het niet.
Ik heb 4x geprobeerd via Pointshound een hotel te boeken maar zonder succes. Ik kreeg van Pointshound de volgende verklaring waarom het niet lukt: We are sorry to hear that you experienced some difficulties while trying to complete a booking. We have carefully reviewed your account and can confirm that the booking could not be completed due to a communication error with our hotel supplier related to the specific hotel you were trying to book. We apologize for any inconvenience this may cause and invite you to book for another hotel in the meantime.
Hier lukt het gelukkig wel. Net nog op de valreep een boeking gedaan voor vandaag en morgen in Mexico. 37 euro per nacht en 10.300 rewards. Fijne jaarwisseling!
Weet niet of het wat uitmaakt, maar zowel Spanje als Frankrijk lukte niet bij mij. Misschien iets te maken met binnen of buiten Europa? De reserveringen van mn creditcard zijn in ieder geval verdwenen. 2 boekingen gedaan, in Spanje en Frankrijk. Toch weer 20k punten verdiend!
Je zou best gelijk kunnen hebben want ook ik probeerde een hotel in Frankrijk te reserveren en dat lukte dus niet. Maar ik begrijp dat het jou nu wel gelukt is om een boeking in Frankrijk te maken? Ik zal het dan straks ook nog maar eens proberen, wie weet lukt het bij mij nu ook wel...
Je zou van alles kunnen proberen. Cookies wissen, andere browser, Iphone/Ipad, ander IP adres, snellere computer. Geen idee waarom het de ene wel lukt en de andere niet.
Het is me uiteindelijk gelukt, maar zonder de URL aan te passen. Uiteindelijk t Grand Hotel Francais geworden voor 106 per nacht. Niet erg goedkoop dus.
Nou ja, de positieve kant van zo'n duur hotel is toch wel dat je betere kwaliteit krijgt. In sommige van die goedkope hotels wil je niet eens slapen...
Vandaag ook de 12k punten gekregen (stay van vorige week, op de 31ste ook nog een boeking gemaakt op partners naam (<€ 50). Hoop eind van deze week ook deze 10k punten binnen te hebben.
Vandaag nog maar eens een poging gedaan en nu lukte het wel om zonder problemen voor hetzelfde hotel op dezelfe dagen een boeking te maken.
Aanbieding van de 10.000 extra FB punten liep tot 31-12-2016. Waarom dan nu nog boeken? Kun je beter wachten op een volgende aanbieding van Pointshound.
Ik heb in oktober gebruik gemaakt van de 12000 punten aktie. Ik heb toen een boeking gemaakt die gratis volledig annuleerbaar en wijzigbaar was. Omdat ik later besloot dat ik een dag eerder wilde inchecken en uitchecken, wilde ik de boeking wijzigen. Dat blijkt op Pointshound niet te kunnen, je kunt alleen kiezen voor annuleren. Ik heb toen contact opgenomen met het hotel. De medewerker van het hotel zei dat zij de boeking niet kunnen (lees willen) aanpassen omdat de boeking door Expedia is gemaakt en verwezen mij terug naar Pointshound. Vervolgens heb ik contact opgenomen met de helpdesk van Pointshound. Zij adviseerde mij om de boeking te annuleren en een nieuwe boeking te maken. Dat wilde ik in eerste instantie niet omdat ik dan die 12000 punten kwijt zou zijn. Ik kreeg per mail de toezegging dat als ik de boeking zou annuleren en een nieuwe boeking zou maken, zij handmatig de 12000 punten aan de nieuwe boeking koppelen.
Hallo ook hier geen suc6 op de pointshound site, error. wel creditcard reservering. Hoe lang duurt het voordat de reservering creditcard weg is? Mag ik stellen geen boeking bevestiging en geen transactie op pointshound account dan geen boeking dus geen kosten?
Duurt bij mij een week. Het lukt meestal ook niet, waar dat nou aan ligt, geen idee. Ik snap niet dat ze niet gewoon een beter functionerend systeem hebben. Heb nooit klachten via andere webshops of boekingsmodules. Ja, als je de boeking niet bevestigd hebt, dan mag je daar wel van uit gaan.
Als het goed is verdwijnen die reserveringen op je creditcard binnen een paar werkdagen. Als je geen boekingsbevestiging hebt gehad, kun je ervan uitgaan dat je ook geen reservering hebt gemaakt bij het hotel. Bij een boeking in januari heb ik zelfs nog naar het hotel gebeld om er zeker van te zijn. Ik heb een tijdje geleden nog een boeking gemaakt bij Pointshound en tot mijn verbazing ging alles de eerste keer goed. Punten zijn inmiddels keurig bijgeschreven.