12000 Flying Blue punten via Pointshound

Discussie in 'Hotel programma's' gestart door ErikBenjamin, 5 okt 2016.

  1. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.700
    Leuk Bevonden:
    1.928
    Trofeepunten:
    648
    Hmm misschien dan toch wagen om te boeken en niet in te checken. Ik vraag me uberhaupt af of een niet-keten hotel terugkoppeling geeft aan het boekingskanaal of een gast is op komen dagen.
     
    Ready2Board vindt dit leuk.
  2. Ready2Board

    Ready2Board Silver Member Premium Member

    Berichten:
    957
    Leuk Bevonden:
    704
    Trofeepunten:
    348
    @TheFlyingDutchboy dat denk ik niet bij nader inzien als ik dit alles zo lees. Want de vorige keer toen ik ging inchecken gaf men bij de receptie aan dat alles al was voldaan (dacht dat receptioniste toen zei via Expedia?). Dus ze hebben het geld al binnen.
     
  3. FlyRicky

    FlyRicky Silver Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    434
    Trofeepunten:
    63
    Ik heb ook gewoon zonder inchecken de punten een dag of 2-3 later bijgeschreven gekregen. Ik denk dat het belangrijkste is dat je een prepaid rate boekt, maar dat zijn toch al die super goedkope rates...
     
  4. Goffe de Boer

    Goffe de Boer Silver Member

    Berichten:
    893
    Leuk Bevonden:
    1.178
    Trofeepunten:
    428
    Mijn 8000 bonuspunten zijn ook bijgeschreven. Het is mijn tweede boeking met bonuspunten en ik ben van plan om ook de derde met 10000 punten te boeken. Lekker veel Flying Blue sparen voor een Business Class ticket!
     
  5. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.700
    Leuk Bevonden:
    1.928
    Trofeepunten:
    648
    Bedoel je dat je met hetzelfde FB account 2x hebt kunnen profiteren van dit soort acties?
     
  6. Goffe de Boer

    Goffe de Boer Silver Member

    Berichten:
    893
    Leuk Bevonden:
    1.178
    Trofeepunten:
    428
    Nee ik heb met een ander account geboekt en zet de miles over naar mijn eigen FB acount via share & fly.
     
  7. JRRM

    JRRM Blue Tier

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    156
    Trofeepunten:
    33
    Zit er ook over na te denken om een goedkoop hotel te boeken en niet te verschijnen. 48 Euro voor 10000 FB punten klinkt aantrekkelijk.

    Ik lees alleen wel in de voorwaarden van PointsHound dat er bij een no-show een toeslag van één extra nacht in rekening wordt gebracht. Heeft iemand hier al ervaring mee? Weet niet of of 72 Euro voor 10000 punten nog steeds een goede deal is.
     
  8. Wes

    Wes Blue Tier

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    87
    Trofeepunten:
    128
    Hmmz.. Hotel geboekt, afgelopen week 2 nachten gebleven op het FB nummer van m'n vrouw. Miles netjes bijgeschreven op haar account. Ik wil de punten gaan overschrijven via Share&Fly, is dit niet mogelijk als ik op met haar gegevens bij FB inlog. Ze heeft een partnerkaart op mijn FBAmex, dacht dat dat voldoende was om met Share&Fly over te schrijven. Iemand een idee?
     
  9. Goffe de Boer

    Goffe de Boer Silver Member

    Berichten:
    893
    Leuk Bevonden:
    1.178
    Trofeepunten:
    428
    Geen idee of dat via de site dan. Ik regel share&fly altijd telefonisch.
     
  10. Kilian

    Kilian Silver Member

    Berichten:
    1.129
    Leuk Bevonden:
    378
    Trofeepunten:
    308
    FB/Amex moeten het nummer koppelen. Normaliter gaat dit automatisch (binnen 10 dagen na het aanmelden/goedkeuren van de partnerkaart), maar als je Amex belt kunnen ze de koppeling sneller voor je regelen.
     
  11. JustGoGlobal

    JustGoGlobal Newbie

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    4
    Trofeepunten:
    3
    Goeie actie!! Zojuist een hotel voor €47 euro totaal geboekt, ben benieuwd of het gaat lukken met niet inchecken...
     
  12. Pim

    Pim Newbie

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    51
    Trofeepunten:
    18
    Ik zou wel even naar het hotel gaan en inchecken omdat je anders een no-show wordt. Dan ben je het geld kwijt én krijg je geen punten
     
  13. Wes

    Wes Blue Tier

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    87
    Trofeepunten:
    128
    Thanks, ik heb FB gebeld en binnen 2 minuten geregeld. Kaart was blijkbaar nog niet gekoppeld.
     
    Kilian vindt dit leuk.
  14. ErikBenjamin

    ErikBenjamin Silver Member

    Berichten:
    503
    Leuk Bevonden:
    584
    Trofeepunten:
    348
    Hee dat is hier om de hoek :D Wel hotel had je gevonden?
     
    Ready2Board vindt dit leuk.
  15. JustGoGlobal

    JustGoGlobal Newbie

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    4
    Trofeepunten:
    3
    Ik had hier al bij verschillende reacties gelezen dat mensen de punten gewoon kregen ook zonder in te checken. Blijft natuurlijk wel een risico maar ook ik heb de punten vandaag gewoon gekregen :).
     
    Ready2Board vindt dit leuk.
  16. PJOTR

    PJOTR Blue Tier

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    271
    Trofeepunten:
    63
    Ik heb nog nooit bij Pointshound geboekt. Als ik naar hun site ga zie ik bij mijn bestemming 14 hotels, van €35 tot €188 per nacht. Wanneer ik via KLM naar hun 10.000 miles actie ga, krijg ik slechts 4 hotels, allemaal in het hogere segment.
    Wanneer ik mij rechtstreeks aanmeldt, en een goedkoop hotel boek, verlies ik dan de mogelijkheid om nog ooit als nieuweling een boeking te maken met de 10k aanbieding? Of krijg ik bij een goedkoop hotel toch die 10k?
     
  17. TravelTheWorld195

    TravelTheWorld195 Silver Member

    Berichten:
    1.036
    Leuk Bevonden:
    706
    Trofeepunten:
    368
    Zie eerdere post van @FlyingFonz.
     
    Ready2Board en FlyingFonz vinden dit leuk.
  18. Kilian

    Kilian Silver Member

    Berichten:
    1.129
    Leuk Bevonden:
    378
    Trofeepunten:
    308
    De 2 versies (normaal en FB) van PH zijn niet gekoppeld.
     
  19. PJOTR

    PJOTR Blue Tier

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    271
    Trofeepunten:
    63
    gelukt!!! dankjewel!
     
    FlyingFonz vindt dit leuk.
  20. Goffe de Boer

    Goffe de Boer Silver Member

    Berichten:
    893
    Leuk Bevonden:
    1.178
    Trofeepunten:
    428
    Het is weer zover. Zojuist geprobeerd een boeking te maken via Pointshound.com. Creditcard is belast maar geen e-mail van bevestiging of reservering. Direct een bericht gestuurd naar de klantenservice en dan krijg je dit: Please note that PointsHound Customer Service team will be unavailable from December 23rd at noon ET until December 28th and December 30th at noon ET until January 3rd for the Holiday Season.
     

Deel Deze Pagina