12000 Flying Blue punten via Pointshound

Discussie in 'Hotel programma's' gestart door ErikBenjamin, 5 okt 2016.

  1. vanIJsselmuide

    vanIJsselmuide Newbie

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    44
    Trofeepunten:
    18
    Goedemiddag allemaal,

    Even een vraag aan diegene die al met succes de bonus bijgeschreven hebben gekregen;

    Hebben jullie alleen ingecheckt of ook uitgecheckt?

    Ik ga vanavond inchecken in Brielle (24 euro per nacht) maar heb weinig zin om zondag weer te moeten gaan i.v.m. de kilometers...

    Alvast bedankt.
     
  2. Sanne von Kriegenbergh

    Sanne von Kriegenbergh Silver Member

    Berichten:
    1.023
    Leuk Bevonden:
    1.194
    Trofeepunten:
    448
    Lol , wie weet tot vanavond bij de check-in :p Ik ben van plan alleen in te checken en zeker niet nog eens terug te gaan naar die stip op de kaart om uit te checken......
     
    vanIJsselmuide vindt dit leuk.
  3. TravelTheWorld195

    TravelTheWorld195 Silver Member

    Berichten:
    1.036
    Leuk Bevonden:
    706
    Trofeepunten:
    368
    Ik heb mijn 'stay' ook in Brielle gedaan. Tijdens check-in duidelijk aangegeven dat het van belang is dat de boeking op 'voltooid' komt te staan na de twee nachten, ondanks dat ik niet op een later tijdstip terug kwam om uit te checken. Was geen enkel probleem, miles werden drie (!) dagen na de boeking bijgeschreven op m'n Flying Blue account.
     
    FlyingFonz vindt dit leuk.
  4. vanIJsselmuide

    vanIJsselmuide Newbie

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    44
    Trofeepunten:
    18
    Thanks, dan ga ik zeker niet terug zondag... Denk dat er n.a.v. deze actie veel hotelbazen gek staan te kijken met al die boekingen en lege kamers.....:)
     
  5. liindaa_01

    liindaa_01 Newbie

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    10
    Trofeepunten:
    3
    Ah bedankt! Eindelijk betaalbare hotels gevonden! Maar..natuurlijk net al geboekt. Weet iemand wat er gebeurd als je je boeking annuleert en een nieuwe boeking doet? Kom je dan nog steeds in aanmerking voor de actie?

    UPDATE: net boeking geannuleerd, en bij nieuwe boeking stonden ook gewoon de 12000 miles. Leuk detail; nu ander hotel gevonden voor de helft van de prijs en nog 200 miles meer ook!
     
    Laatst bewerkt: 14 okt 2016
  6. Goffe de Boer

    Goffe de Boer Silver Member

    Berichten:
    887
    Leuk Bevonden:
    1.178
    Trofeepunten:
    428
    Ik heb gisteravond nog zitten te zoeken naar een mooi hotel in Panama Stad, maar toen ik uiteindelijk wilde boeken gaf de site een foutmelding. Toen ik het vanmorgen weer probeerde ging alles goed tot de betaling. De site gaf aan 'de toeslag is ongeldig'. Na vijf minuten kreeg ik echter wel een mail met bevestiging. Voor nog geen € 200,- heb ik voor twee nachten het RIU Plaza Panama City geboekt plus nog eens 13.100 FB miles rijker. De bevestiging van de reservering staat echter nog niet in mijn Pointshound account. Ik zie alleen mijn oude reserveringen. Hoe is dat bij jullie?
     
  7. Sanne von Kriegenbergh

    Sanne von Kriegenbergh Silver Member

    Berichten:
    1.023
    Leuk Bevonden:
    1.194
    Trofeepunten:
    448
    Bij mij staat hij in het lijstje bij upcoming trips
     
  8. Goffe de Boer

    Goffe de Boer Silver Member

    Berichten:
    887
    Leuk Bevonden:
    1.178
    Trofeepunten:
    428
    Staat hij in het account waar je vorige hotel stays ook staan? Ik zie de reservering nu wel staan mij 'upcoming trips', maar in een ander account. Het lijkt erop dat ik nu twee accounts heb. Een waar ik moet inloggen met mijn Flying Blue nummer en een waar ik moet inloggen met m'n e-mailadres.
     
  9. Sanne von Kriegenbergh

    Sanne von Kriegenbergh Silver Member

    Berichten:
    1.023
    Leuk Bevonden:
    1.194
    Trofeepunten:
    448
    Nee hij staat niet in mijn "reguliere" pointshound account, wel in diegene waar ik inlog met mijn FB credentials
     
  10. Goffe de Boer

    Goffe de Boer Silver Member

    Berichten:
    887
    Leuk Bevonden:
    1.178
    Trofeepunten:
    428
    Dan is dat waarschijnlijk het ' FB corporate account'. Dan moet het goed komen. Zo te lezen hier worden de miles snel gepost:).
     
  11. Wes

    Wes Blue Tier

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    87
    Trofeepunten:
    128
    Wel rete irritant dat 9 van de 10 keer bij een zoekopdracht er geen hotels gevonden worden in mijn geval. (Stockholm 7-9 december)
     
  12. Goffe de Boer

    Goffe de Boer Silver Member

    Berichten:
    887
    Leuk Bevonden:
    1.178
    Trofeepunten:
    428
    Ja klopt, en de site geeft ook steeds foutmeldingen, maar dat kan ook komen door drukte omdat de deadline van 15 oktober nadert. Waarschijnlijk zitten er veel mensen op Pointshound te zoeken... Boodschap is dus om snel te boeken.
     
  13. Globetrotter

    Globetrotter Newbie

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    13
    Trofeepunten:
    3
    Hallo allemaal, ik zal me later even voorstellen. Maar voor nu even een vraagje.. En wat als je niet incheckt? Worden de miles alsnog toekent? Heeft iemand hier recente ervaring mee?
     
  14. FlyingFonz

    FlyingFonz Blue Tier

    Berichten:
    156
    Leuk Bevonden:
    187
    Trofeepunten:
    43
    Niet inchecken? Zal natuurlijk kunnen liggen aan het hotel en het beleid dat zij hebben. Durf niets met zekerheid te zeggen. Een optie is dat de no show kan worden genoteerd als géén verblijf of verblijf van één nacht (bijv bij Ibis), dan mis je dus de verplichte twee nachten die je dient te verblijven.

    Maar misschien hebben anderen wél concrete ervaring met no shows bij pointshound?
     
    Globetrotter vindt dit leuk.
  15. ErikBenjamin

    ErikBenjamin Silver Member

    Berichten:
    503
    Leuk Bevonden:
    584
    Trofeepunten:
    348
    Stockholm.. ;) Tripje voor de mooie vrouwen hehe?
     
    Wes vindt dit leuk.
  16. Ready2Board

    Ready2Board Silver Member Premium Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    704
    Trofeepunten:
    348
    Ga er maar vanuit dat inchecken nodig is. Uitchecken niet.
     
    Globetrotter vindt dit leuk.
  17. ErikBenjamin

    ErikBenjamin Silver Member

    Berichten:
    503
    Leuk Bevonden:
    584
    Trofeepunten:
    348
    Wat een vreselijke site.... Ja hoor, 0 hotels gevonden in Bangkok.. Alles zit vol zeker! :eek:
     
  18. Sanne von Kriegenbergh

    Sanne von Kriegenbergh Silver Member

    Berichten:
    1.023
    Leuk Bevonden:
    1.194
    Trofeepunten:
    448
    Even op en neer gereden naar Brielle .... vreselijk hotel dat Fletcher geval daar :) 10 minuten op de kamer doorgebracht en blij dat ik vanavond gewoon weer in mijn eigen bedje slaap ...
     
    Ready2Board en FlyingFonz vinden dit leuk.
  19. Wilcoleone

    Wilcoleone Blue Tier

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    185
    Trofeepunten:
    43
    Hoe doen jullie dat wanneer jullie niet uitchecken? Wat doen jullie met de sleutel?
     
  20. Sanne von Kriegenbergh

    Sanne von Kriegenbergh Silver Member

    Berichten:
    1.023
    Leuk Bevonden:
    1.194
    Trofeepunten:
    448
    Ik heb die sleutel bij de receptie gedumpt onder het mom van "ik ga nog even de stad in om wat te eten , kan ik de sleutel hier bij de receptie achterlaten"
     
    Wilcoleone, FlyingFonz en lloydje33 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina