12000 Flying Blue punten via Pointshound

Discussie in 'Hotel programma's' gestart door ErikBenjamin, 5 okt 2016.

  1. TravelTheWorld195

    TravelTheWorld195 Silver Member

    Berichten:
    1.036
    Leuk Bevonden:
    706
    Trofeepunten:
    368
    Ik heb zojuist een boeking gemaakt en check vanavond in voor twee nachten. Binnen 2 tot 4 weken na het verblijf worden de miles bijgeschreven.
     
    Yoran Wijkstra vindt dit leuk.
  2. Geel

    Geel Blue Tier

    Berichten:
    112
    Leuk Bevonden:
    60
    Trofeepunten:
    28
    Maakt de datum van de stay nog verschil? Of kan dat in jan 2017?
     
  3. Ready2Board

    Ready2Board Silver Member Premium Member

    Berichten:
    957
    Leuk Bevonden:
    704
    Trofeepunten:
    348
    Volgens mij wel, in de voorwaarden staat enkel boeken voor 15-10.
     
  4. TravelTheWorld195

    TravelTheWorld195 Silver Member

    Berichten:
    1.036
    Leuk Bevonden:
    706
    Trofeepunten:
    368
    De 'stay' staat als voltooid aangemerkt in mijn account. Voor de uitkering van de miles staat als status 'in behandeling'. Ben benieuwd hoe lang het gaat duren, voordat de miles worden bijgeschreven op m'n Flying Blue account.
     
  5. Didier13

    Didier13 Silver Member

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    1.059
    Trofeepunten:
    428
    Ook geboekt alleen pas voor de kerst. Mercure Amsterdam city, iets duurder als Accor site. Tweede kamer via account van mijn vrouw was 'nog' niet beschikbaar op de site. Morgen nog eens kijken anders maar via de Accor site. Moet dan maar iets anders boeken voor haar Miles.
     
  6. ErikBenjamin

    ErikBenjamin Silver Member

    Berichten:
    503
    Leuk Bevonden:
    584
    Trofeepunten:
    348
    Mijn collega heeft net een hotel geboekt via de actie. Alles gaat goed, er staat ook keurig 12.500 punten verdiend. Toch krijg je de onderstaande melding bij het inloggen op je Pointshounds-account

    Sorry, maar je mag niet in deze promotie ( CORPORATEMILESOFFER ).
     
  7. TravelTheWorld195

    TravelTheWorld195 Silver Member

    Berichten:
    1.036
    Leuk Bevonden:
    706
    Trofeepunten:
    368
    Mijn stay staat als voltooid aangemerkt, is dat ook zo bij je collega? Ik krijg tot dusverre (nog) geen foutmelding.
     
  8. ErikBenjamin

    ErikBenjamin Silver Member

    Berichten:
    503
    Leuk Bevonden:
    584
    Trofeepunten:
    348
    Dan moet het goed komen :)
     

    Bijgevoegde bestanden:

  9. wilcoboel

    wilcoboel Newbie

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    58
    Trofeepunten:
    18
    Hallo ik heb al een paar keer een hotelkamer geboekt via Pointshound maar via pointshound betaal je altijd meer als via booking.com of agoda boek dus uitsluitend voor de FB punten!!

    echter iedereen schrijft dat je geen 12000 bonus punten krijgt als je al een keer via pointshound geboekt heb... ik heb deze echter wel gekregen.. (heb in juni ook al 5000 bonus pktn gekregen op de zelfde acount) dus het heeft wel degelijk zin om nog te boeken voor 15.10 :):)
     
    cherokeewarrior vindt dit leuk.
  10. cherokeewarrior

    cherokeewarrior Newbie

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Trofeepunten:
    1
    Ik heb nu ook geboekt, een hotel in New Jersey. Alles staat aangemeld voor 12k punten.

    Wat mij opvalt is dat je bij wijziging van currency een andere hotel selectie krijgt. Kan dus interesting zijn om mee te spelen......
     
  11. Fripsmaster

    Fripsmaster Silver Member

    Berichten:
    1.465
    Leuk Bevonden:
    2.311
    Trofeepunten:
    558
    Kijk, dit is dan interessant. Ik had voor mijn PDL trip met Pointshound geboekt. Als iemand dit voor 15 oktober kan bevestigen, doe ik een poging.:)
     
  12. Quinten

    Quinten Blue Tier

    Berichten:
    167
    Leuk Bevonden:
    71
    Trofeepunten:
    28
    Volgens mij is dat 'corporate' gewoon een slechte vertaling. De hele site is zeer slecht vertaald namelijk. Bij boekingsbevestiging staat:
     

    Bijgevoegde bestanden:

  13. ErikBenjamin

    ErikBenjamin Silver Member

    Berichten:
    503
    Leuk Bevonden:
    584
    Trofeepunten:
    348
    Of... Het "corporate" verhaal refereert aan BlueBiz
     
  14. Didier13

    Didier13 Silver Member

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    1.059
    Trofeepunten:
    428
    Inmiddels ook via account van mijn vrouw geboekt. Moet zeggen dat het even duurde voordat het zelfde hotel weer beschikbaar was, ook hopelijk zij 12.300 punten rijker
     
  15. flykoen

    flykoen Blue Tier

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    110
    Trofeepunten:
    43
    Hebben jullie ook dat momenteel alleen de hele dure hotels te zien zijn. Vanmiddag gekeken voor weekendje praag , kamers rond de 50 euro. Momenteel zie ik alleen de hotels van 100 euro of meer... Zouden ze de goedkopere hotels eruit hebben gehaald?
     
  16. Ready2Board

    Ready2Board Silver Member Premium Member

    Berichten:
    957
    Leuk Bevonden:
    704
    Trofeepunten:
    348
    Je vraag is nogal algemeen, want dat is natuurlijk sterk afhankelijk van de data en plaats. Neem aan dat je wel de filterfunctie gebruikt (op laagste prijs)? Ik zie in NL dit weekend bijvoorbeeld nog gewoon kamers voor €28 per nacht.
     
  17. flykoen

    flykoen Blue Tier

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    110
    Trofeepunten:
    43
    Bedankt voor je reactie , 20-24 december, in Praag, bijv Barcelo hotel was 46 euro per nacht, nu staat die er niet meer bij. Sterker nog het aanbod hotel is giga afgenomen. Alleen de dure staan er nog op. Vreemd toch?
     
    FlyingFonz vindt dit leuk.
  18. FlyingFonz

    FlyingFonz Blue Tier

    Berichten:
    156
    Leuk Bevonden:
    187
    Trofeepunten:
    43
    Had gisteren hetzelfde in mijn zoektocht in Barcelona. Sinds vanavond zijn daar de prijzen weer normaal
     
  19. flykoen

    flykoen Blue Tier

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    110
    Trofeepunten:
    43
    Oh ik ben dus niet gek aan het worden! Ik hoop dat dit hier ook goed gaat komen!
     
    FlyingFonz vindt dit leuk.
  20. Ready2Board

    Ready2Board Silver Member Premium Member

    Berichten:
    957
    Leuk Bevonden:
    704
    Trofeepunten:
    348
    ik zie van 20-22 dec in Praag tarieven van €26 per nacht. Echt veel hotels tussen de €30-€40, Barcelo kost €45 per nacht.
    En van 22-24 dec Barcelo voor €46 per nacht. Dus voldoende keus lijkt me. Je hebt nog 3 dagen om te boeken :)
     

Deel Deze Pagina