100 Golden tickets Qantas - LHR-SYD - £205

Discussie in 'Economy Fares' gestart door Sebas, 19 nov 2019.

  1. Sebas

    Sebas Blue Tier

    Berichten:
    234
    Leuk Bevonden:
    223
    Trofeepunten:
    43
    Qantas gaat haar honderdste jaar in en in tegenstelling tot KLM hebben zij een echte actie om dit te vieren. 100 golden tickets beschikbaar verspreid over 5 dagen. Iedere dag om 12:00 gmt komen er 20 beschikbaar. Kleine kans erop maar misschien toch leuk voor iemand.

    Qantas website
     
    FlyingFonz en TimH vinden dit leuk.
  2. JustinCase

    JustinCase Silver Tier

    Berichten:
    417
    Leuk Bevonden:
    600
    Trofeepunten:
    348
    @KLM letten jullie even op voor jullie 200 jarig bestaan?

    leuke actie en veel marketing exposure
     
    Godenzoon14, Thijsk en Sebas vinden dit leuk.
  3. EVO

    EVO Newbie

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    62
    Trofeepunten:
    18
    Inderdaad een leuke actie. Daarnaast heeft Qantas ook nog een sale vanuit de VS. 100 tickets per dag beschikbaar voor $200 voor een retourtje. Gisteren was het LA naar Sydney of Melbourne. Vandaag San Francisco naar Melbourne of Brisbane. En dan nog een aantal de komende paar dagen. Deze actie is dagelijks om 14:00 Westkust time of 17:00 Eastcoast time.
     
  4. RuudHier

    RuudHier Blue Tier

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    69
    Trofeepunten:
    28
    Sorry maar KLM heeft wel wat meer dan 100 tickets in haar actie zitten. Leuk dat 100 mensen in totaal 70-80% korting krijgen, maar KLM had in haar actie best wel wat leuke bestemmingen tegen 30+% korting, en die kon je gewoon boeken op vrij veel datums. Zo slecht vond ik dat niet.
     
  5. PieterMaurits

    PieterMaurits Blue Tier

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    151
    Trofeepunten:
    43
    Als ik voor mijzelf kan spreken: ik had wel wat meer verwacht van KLM richting de klanten, zeker in veel van onze gevallen zeer loyale klanten voor een lange tijd en om die dan zo'n magere korting op een aantal bestemmingen te geven staat toch wel een klein beetje scheef...
     
  6. RuudHier

    RuudHier Blue Tier

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    69
    Trofeepunten:
    28
    Okay, maar voor loyale klanten zou je dan eerder deals in miles verwachten o.i.d. toch? (ipv het langzaam verder uithollen van FB privileges)
     

Deel Deze Pagina