Recente Activiteit

Activiteiten-stroom voor alle geregistreerde leden op InsideFlyer NL.

  1. jorts reageerde op het topic American Express (Green Card, Gold Card, etc.).

    Dank voor je antwoord. Eens met dat het beter is een 'echte' reisverzekering af te sluiten. Die heb ik ook, maar dan zonder...

    20 sep 2024 om 21:53
  2. RobertFB vond Dan1's post leuk in het topic American Express (Green Card, Gold Card, etc.).

    Mijn (echte) reis- en annuleringsverzekering (van de ANWB) heeft hier nog nooit een punt van gemaakt. Zelfs niet toen mijn vrouw...

    IMG_2971.jpeg 20 sep 2024 om 19:38
  3. Ruut vond FritsJ's post leuk in het topic Park, Sleep and Fly.

    Bedankt voor de tips! Ik heb net Ibis (rood) geboekt en met punten nog even de prijs met 20 euro kunnen verlagen.

    20 sep 2024 om 19:12
  4. Ruut vond Dan1's post leuk in het topic American Express (Green Card, Gold Card, etc.).

    Mijn (echte) reis- en annuleringsverzekering (van de ANWB) heeft hier nog nooit een punt van gemaakt. Zelfs niet toen mijn vrouw...

    IMG_2971.jpeg 20 sep 2024 om 19:12
  5. DirkOnTour vond FritsJ's post leuk in het topic Park, Sleep and Fly.

    Bedankt voor de tips! Ik heb net Ibis (rood) geboekt en met punten nog even de prijs met 20 euro kunnen verlagen.

    20 sep 2024 om 18:41
  6. Dan1 heeft een bijlage toegevoegd aan het topic American Express (Green Card, Gold Card, etc.).

    Mijn (echte) reis- en annuleringsverzekering (van de ANWB) heeft hier nog nooit een punt van gemaakt. Zelfs niet toen mijn vrouw...

    IMG_2971.jpeg 20 sep 2024 om 18:07
  7. FritsJ reageerde op het topic Park, Sleep and Fly.

    Bedankt voor de tips! Ik heb net Ibis (rood) geboekt en met punten nog even de prijs met 20 euro kunnen verlagen.

    20 sep 2024 om 17:59
  8. Dan1 vond jorts's post leuk in het topic American Express (Green Card, Gold Card, etc.).

    Dank voor deze link. Dit heb ik in al die jaren ook niet eerder gezien. Wat mij opvalt is dat 'ziekte' een reden is voor annuleren van...

    20 sep 2024 om 17:58
  9. Vliegende_Keep vond RickJansen's post leuk in het topic InsideFlyer Café.

    Toch een upgrade gehad op QR van DOH naar SIN. Ik zat al op mijn plekje toen ik omgeroepen werd. Met kaviaar service. Als ik de filmpjes...

    20 sep 2024 om 15:15
  10. FritsJ vond B_in_T's post leuk in het topic Park, Sleep and Fly.

    Ibis Styles heeft inderdaad minder vaak de shuttlebus verbinding. De rode ibis en budget hebben een goede service. Daar heb ik zelf...

    20 sep 2024 om 14:59
  11. FritsJ vond Niels83's post leuk in het topic Park, Sleep and Fly.

    Afgelopen zomer het Hampton by Hilton gebruikt. Geen shuttle-service maar prima te doen met treinstation Hoofddorp aan de overkant van...

    20 sep 2024 om 14:58
  12. FritsJ vond DirkOnTour's post leuk in het topic Park, Sleep and Fly.

    IBIS heeft ook een shuttle die zeer regelmatig rijdt. Aangeboden park&fly is volgens mij voor 2 weken. Je hebt de keuze uit de gewone...

    20 sep 2024 om 14:58
  13. Grouchy vond RickJansen's post leuk in het topic InsideFlyer Café.

    Toch een upgrade gehad op QR van DOH naar SIN. Ik zat al op mijn plekje toen ik omgeroepen werd. Met kaviaar service. Als ik de filmpjes...

    20 sep 2024 om 11:42
  14. B_in_T reageerde op het topic Park, Sleep and Fly.

    Ibis Styles heeft inderdaad minder vaak de shuttlebus verbinding. De rode ibis en budget hebben een goede service. Daar heb ik zelf...

    20 sep 2024 om 11:39
  15. jorts reageerde op het topic American Express (Green Card, Gold Card, etc.).

    Dank voor deze link. Dit heb ik in al die jaren ook niet eerder gezien. Wat mij opvalt is dat 'ziekte' een reden is voor annuleren van...

    20 sep 2024 om 10:51
Laden...