InsideFlyer.com [English] United States InsideFlyer.uk [English] United Kingdom InsideFlyer.de [German] Germany InsideFlyer.no [Norwegian] Norway InsideFlyer.se [Swedish] Sweden InsideFlyer.dk [Danish] Denmark InsideFlyer.nl [Dutch] Benelux
Serena platinum is wel leuk hoor... over het algemeen grotere kamers en lagere tarieven. Als je vaak in Oost Afrika bent zeker doen. Ook een heel...
Is dat nieuw, dat de prijs zakt na het openen van de check-in? Ik ben dat nog niet eerder tegen gekomen.
Is dat niet alleen verplicht bij Amerikaanse boekingen, gedaan op de Amerikaanse website? Succes in elk geval! Als het op de website stond dan...
In deze thread kan je dat wel vinden...
Dank! Dat zijn van die dingen waar je zelf heel moeilijk achter kan komen. Zo had ik een keer een vlucht die niet weg kon omdat er een passagier...
Mijn vlucht op AF van NBO-CDG was opeens gedowngrade van PE naar EC. Maar geen toestelwijziging, niets. Ik zag het in de app. Gebeld en toen...
Als het goed is wel: Earn Miles and gain XP on flights marketed as KLM (KL). Zolang er maar een KL-vluchtnummer aan hangt.
Ik ook, maar niet meer recentelijk. Vroeger (meer dan 3 jaar geleden) was het bijna altijd zo.
Volgens mij ook de W klasse voor PE. Voor business is het O en Z allebei ik. Maar Z kost meer mijlen.
Ik vraag me af of KQ nog steeds gratis ruimere stoelen aanbiedt voor FB Platinum, en if dat dan ook twee kanten op gaat. Heb het nog niet kunnen...
NBO-MBA is erg lucratief om XP runs te doen, een retour levert 24XP op voor ongeveer $300, ongeveer het dubbele van een economyticket en soms...
AF NBO-CDG vanuit premium economy naar business € 959 / 137K mijlen. Uiteraard niet gedaan. Heel slechte deal.
Klopt. Kenya Airways geeft ze ook. Een retour Nairobi-Mombasa geeft 8 punten.
Ja lijkt erop dat je tegenwoordig niet meer extra XP krijgt bij een upgrade in advance. Heel jammer.
Dat is een stoelupgrade, geen cabineupgrade zoals ze zelf al te graag uitleggen, je krijgt immers ook geen XP voor business. Van Premium naar...